X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
Regulamin
Regulamin Polskiego Forum Daewoo


Rejestracja

1. Zabrania się tworzenia kilku kont dla jednej osoby.
2. Zabranie się stosowania obraźliwych nazw użytkowników.


Profil

1. Zabranie się umieszczania w podpisach i avatarach obrazków (bądź treści) o charakterze pornograficznym, rasistowskim oraz innych przekraczających granice dobrego smaku.
2. Zabrania się używania więcej niż jednego obrazka w podpisie. Nie dotyczy userbarów - max. 3. Dopuszcza się stosowanie 2 obrazków w przypadku gdy jednym z nich jest "miernik" średniego spalania (motostat.pl).
3. Maksymalny rozmiar obrazka w podpisie wynosi 450:70.
4. Zabrania się stosowania drażniących animacji.
5. Podpis tekstowy nie może być wyższy niż 4 linijki.
5a. W przypadku gdy użytkownik posiada w podpisie obrazek, dopuszcza się nie więcej niż 2 linijki tekstu.
5b. W przypadku zastosowania większej czcionki maksymalna liczba linijek wynosi 2. Natomiast w przypadku posiadania obrazka 1.
6. Zabrania się stosowania w podpisach czcionki większej niż 18.
7. Zabrania się stosowania funkcji [you] w podpisach.
8. Administracja zastrzega sobie prawo do skasowania konta Użytkownika w przypadku braku aktywności na koncie przez okres co najmniej roku.

Regulamin działów technicznych.

Adnotacja: Działy Techniczne to działy pod szczególną opieką. Szczególnie nie porządane są tutaj wypowiedzi nic nie wnoszące do tematu, nabiajnie postów oraz pisanie głupot.

1. Za działy techniczne uznaje się wszystkie działy z kategorii "Techniczne" oraz Kupuję Daewoo i Prawo.
2. W działach tych poniższy regulamin jest surowo egzekwowany.

Regulamin działów towarzyskich.

Adnotacja: Działy towarzyskie to działy o mniejszym stopniu ingerencji moderatorów. Jednak nie oznacza to, że panuje tam kompletna swawola. Staramy się trzymać głównego tematu, nie odbiegając od niego zbyt często. Są przypadki gdzie offtopic nie kłuje tak w oczy, urozmaica nieco dyskucje. Jednak mimo wszystko staramy się go unikać, a gdy już zejdziemy z tematu to możliwie najszybciej do niego wracamy (w przeciągu kilku najbliższych postów). Tak aby nie doszło do sytuacji że stanowi on większość danego tematu.

1. Za działy towarzyskie uznaje się Hyde Park, humor, Foto & Video, Zloty, Nasze Daewoo oraz Przywiatalnia.
2. Działy towarzyskie są działami o mniejszym stopniu moderacji niż działy techniczne.
3. Dopuszcza się w nich wypowiedzi nie na temat (offtopic), lecz nie na skale masową. (Kilka postów offtopicu, nie kilka stron).
4. Ostrzeżenia w działach towarzyskich przyznawane są za drastyczne naruszenia regulaminu.
5. W przypadku wielokrotnego braku reakcji na upomnienie Moderatora, Użytkownik czasowo (od 12h do 48h) traci możliwość pisania w danym dziale którym dopuścił się tego występku.
6. W pozostałych przypadkach obowiązują zasady umieszczone w rodzdziale "ogólne zasady pisania na forum" z poniższego regulaminu forum.

Regulamin for regionalnych.

1. Fora regionalne są specjalnymi działami towarzyskimi.
2. Wyróżniamy w nich dwa podstawowe tematy:
- temat dot. spotów,
- temat do pogaduch.
3. W temacie dot. spotów poruszamy kwestie dot. organizowanych przez Forumowiczy spotów. Wszelkie posty nie dotyczące tego tematu staramy umieszczać w temacie do pogaduch. Tak aby temat spotów nie stracił na przejrzystości.
4. Temat do pogaduch jest tematem luźnym, w którym jedynym ograniczeniem jest zakaz umieszczania wulgaryzmów, wyzwisk oraz treści o charakterze pornograficznym, rasistowskim, wszelkiego rodzaju warezu, oraz innych treści niezgodnych z prawem. Temat ten jest kasowany po osiągnięciu 50 stron. Po skasowaniu zakładany jest nowy.
5. W pozostałych tematach obowiązują zapisy regulaminu dot. działów towarzyskich.

Ogólne zasady pisania na forum

1. Na forum mogą pisać tylko zarejestrowani użytkownicy.
2. Zabrania się obrażania innych użytkowników.
3. Wypowiedzi powinny być zgodne z ogólno przyjętymi zasadami kultury osobistej oraz netykiety.
4. Nie dopuszczalne jest umieszczanie wypowiedzi których jedynym celem jest nabicie sobie kolejnego posta tzw. nabijanie postów.
5. Nie wznawiamy starych, dawno nie aktywnych tematów nie wnosząc do dyskusji nic nowego. Dopuszczalne jest wzawianie starych tematów w przypadku gdy nasza wypowiedź jest ściśle związana z tematyką danego tematu.
6. Zabrania się umieszczania treści o charakterze pornograficznym, rasistowskim, oraz wszelkiego rodzaju warezu.
7. Zespół Administracyjno-Moderatorski ma prawo edytować oraz kasować wypowiedzi innych użytkowników w przypadku ich niezgodności z regulaminem.

Staraj się pisać jak najpoprawniej po polsku, unikając pisania WIELKIMI LITERAMI oraz eksperymentów z kolorem i wielkością czcionki. Szanuj czas i oczy innych.



Nowi użytkownicy

1. Nowy uzytkownik to osoba zarejstrowana nie dłużej niż 2 tygodnie temu.
2. W przypadku braku tagu w temacie napisanym przez nowego użytkownika , moderator uzupełnia za niego tag, pouczając go na przyszłość o konieczności jego uzupełniania.


Zasady umieszczania nowych tematów

1. Tematy zakładamy w odpowiednich działach (zgodnie z opisami pod ich nazwą).
2. Zabranie się umieszczania tego samego tematu w więcej niż jednym dziale.
3. Przed napisaniem nowego tematu należy upewnić się czy dany temat nie był już wcześniej poruszany. (Opcja szukaj). W przypadku napisania nowego tematu którego tematyka była już wcześniej wielokrotnie poruszana i znalezienie takiego tematu nie stanowi większego problemu, moderator ma prawo zamknąć taki temat.
4. Zabrania się zakładania tematów o charakterze czysto reklamowym. (Dotyczy to również reklamy własnych stron i forów)
5. Na początku tematu stosujemy odpowiednie tagi/prefixy.

Co to są tagi/prefixy < kliknij aby się dowiedzieć.

6. Użytkownicy zobowiązani są do stosowania tagów (prefixów) w następujących działach:

1. Nasze Daewoo
2. Kupuje Daewoo
3. Mechanika
4. Elektryka & elektronika
5. LPG
6. Nadwozie & wnętrze
7. Inne
8. Styling
9. Tuning Mechaniczny
10. Car-Audio, CB & Nawigacja
11. Giełda
12. Nasze Auta

7. W w/w działach obowiązują tagi/prefixy zawierające nazwę modelu którego dyskusja dotyczy np.:
[Lanos] ? temat gdzie dyskutujemy o Lanosie
[Nexia] ? temat gdzie dyskutujemy o Nexii itd.



8. Nazwa tematu powinna określać jak najtrafniej jego zawartość. Staraj się przy tym unikać słów problem, pomocy.
9. Zespól Administracyjno-Moderatorski ma prawo przenosić, kasować, edytować tematy nie zgodne z regulaminem.

Shoutbox

1. Shoutbox służy do luźnej dyskusji między użytkownikami forum.
2. Zabrania się nawoływania w shoutboxie do pomocy w sprawach technicznych. Przez nawoływanie rozumie się zadawanie pytań natury technicznej dot. naprawy, modyfikacji Waszych pojazdów.
3. Zabrania się pisania wiadomośći o takiej samej bądż bardzo zbliżonej treści jedna pod drugą. (tzw. Flood).

Rangi

1. Rangi są przyznawane przez Administratora forum.
2. Ranga Weterana jest przyznawana byłym moderatorom forum. Natomiast ranga Przyjaciela osobom szczególnie zaangażowanym w rozwój forum.
3. Rangę Moderatora otrzymują ponad przeciętnie aktywni użytkownicy, wyróżniający się znajomością regulaminu oraz umiejętnością obsługi skryptu forum przebywający od dłuższego (bliżej nie określonego) czasu na forum.

Ostrzeżenia

1. Nie dyskutujemy na temat słuszności dania ostrzeżenia (lub ostrzeżeń) danemu użytkownikowi .
2. Ostrzeżenia mogą dawać moderatorzy oraz administratorzy forum w uzasadnionych przypadkach.
3. Po 3 ostrzeżeniach dla jednego użytkownika blokowana jest możliwość pisania na forum, natomiast po 5 użytkownik zostaje zbanowany.

Wykaz kar na forum (Opis naruszenia - kara)

1. Obraza użytkownika forum - 2-3 ostrzeżenia
2. Szczególnie obraźliwa obelga - 5 ostrzeżeń
3. Przekleństwo/a - 1-2 ostrzeżenie/a - możiwe tylko upomnienie w przypadku bardzo łagodnego przekleństwa
4. Spamowanie, nabijanie postów, pisanie nic nie wnoszących do tematu komentarzy w działach technicznych - 1-2
5. Spamowanie, nabijanie postów w działach towarzyskich - czasowe wyłączenie możliwości pisania w dziale w którym dopuszczono się naruszenia (12h-48h). W przypadku braku skuteczności tego środka - 1 ostrzeżenie.
5. Multi konto - 2 ostrzeżenia + skasowanie wszystkich kont załozonych poza "głównym".
6. Pisanie głupot w działach techniczych (zabieranie głosu pomimo braku wiedzy) - 1-2 ostrzeżenie/a
7. Dodawanie takiego samego bądź bardzo podobnego tematu w kilku działach - 1 ostrzeżenie
8. Spam reklamowy - nowo zarejestrowani użytkownicy - 3, starsi stażem - 1-2 ostrzeżenie/a (Dotyczy również wysyłania prywatnych wiadomości. W przypadku wysyłania takich prywatnych wiadomości użytkownik będzie miał wyłączoną możliwości ich wysyłania)
9. Prowokowanie kłótni - 1 ostrzeżenie (obowiązuje we wszytkich działach forum)
10. Aroganckie, chamskie wypowiedzi - 1-2 ostrzeżenie/a
11. Brak tagu w temacie napisanym przez uzytkownika zarejestrowanego dłużej niż miesiąc - upomnienie - 1 ostrzeżenie
12. Umieszczanie treści o chrakterze rasistowskim, pornograficznym, warezu - 1-3 ostrzeżenie/a
13. Ostrzeżenia kasowane są automatycznie po 3 tygodniach od ich przyznania.

Opcja pomógł

1. Opcję pomógł mogą stosować tylko autorzy nowego tematu w wszystkich działach technicznych, Kupuję Daewoo oraz Prawo.
2. Używamy jej tylko w uzasadnionych przypadkach, gdy uzyskaliśmy pomoc.
3. Nie upominamy nagminnie o nadanie nowego punktu. Przez nagminne upominanie rozumie się wysyłanie PW z prośba nadania pukntu, bądź pisania postu z taką prośbą.


Postanowienia końcowe

1. Administratorzy i Moderatorzy forum nie ponoszą odpowiedzialności za wypowiedzi użytkowników.
2. Korzystanie z forum jest jednoznaczne ze znajomością powyższego regulaminu.

Ostatnia aktualizacja 25.01.2011r.

 



Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt