X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

Zdjecia - znaleziono 1,444 tematów/ty.


SPOT Bydgoscz (17.04.2011)
W dzisiejszym dniu odbył się kolejny spot Daewoo w naszym regionie. Pogoda nam dopisała, fury były czyste, Picollo też było :D tak że oby więcej takich spotów się odbywało :) Frekwencja była duża: 1. technik 2. Krzysiek88 3. MatizJOY 4. Olucha 5. kapelusz 6. Peteero 7. TranceEternity 8.salcia (jeśli jest ekipa z Poznania to jestem i na pewno Ja) 9.Akwarelka 10. Veroni 11. marcin1234567 12. Mati ...
[Tico] waco ticolot
Witam na forum jestem od dawna ale od dziś zacznę prezentowaę swoje auto:P Marka / Model - Daewoo Tico Pojemność silnika - 800 Liczba koni - 41 Rocznik - 1999 Lakier: bordowy metalik (U72) Przebieg: 134 000km Zasilanie: Pb / Lpg Silnik: Od 16-04-2011 mój tic-tac dostał nowe serce bo tamten silniczek troszeczkę zamęczyłem brał olej, płyn chłodzący zawory powypalane i palił 10 litrów. A silni ...
[Lanos] Bujny
[fade:10f62ac1b4]:: Daewoo Lanos ::[/fade:10f62ac1b4] Słów kilka: Kupiony w 98' funkiel nówka z salonu, wersja S. Użytkowany do tej pory przez starszyzne, bezwypadkowy, bezawaryjny poza wymianą elementów eksploatacyjnych. Na dniach (04.2011) drugi raz wymieniony rozrząd wcześniej spartaczony, który okazał się być na granicy wystrzelenia popychaczy przez maske [130k Km]. Jakieś 2 lata temu przyhac ...
[Lanos] wcina olej , ale nie kopci
Tak wiec .. lanosowi ostatnio poprawil sie apetyt na olej ... Plynu jakos specjalnie duzo nie ubywa. Czy znikajacy olej moze byc powiazany z dosc wysokimi obrotami ? Jak tylko silnik cieply to czesto i 4-5 tysi jest. Jak jade w trasie (wiec dosc czesto) to srednio ponad 4 tysie jest ciagle . Wiec tak mysle czy to nie jest powodem. Ile pali ? trudno powiedziec ... Teraz zrobie testy zaleje pod maxa ...
[Lanos] Wcina paliwo jako smok
Elo mam pytanie czy myślicie że to sonda lambda ? ostatnio zatankowałem za 160 zł gazu i przejechałem 430 km :( robię kursy rzędu 6.5 km i czasami więcej. był wywalony krokowiec i wstawiona śruba. była nawet ciut uboższa dawka ustawiona na niej i wcina dalej wg mnie za dużo. Świeczki były wymieniane. Zima to bym u wybaczył, bo dłużej się grzeje silnik wiadomo. Ale o takiej porze. Proszę was o pod ...
[Nexia] dwu kolorowa nexia biało- ruda;/
Cześć wszystkim, znacie może jakies dobre i domowe sposoby na pozbycie sie rudej z blach;/ Moja Nexia jest biała wiec rudą widać odrazu nawet w śladowych ilościach:/ Przydało by sie to zrobić a płacić krocie u blacharza to nie dlamnie;/ wole sobie najpierw sam cos pokombinować:) Czekam na wszelkie sugestie:) ...
[Matiz] Joseph81 - Pikaczu ...sprzedam zabudowę car audio
Przykładowy schemat opisu auta: Marka / Model - Daewoo Matiz Pojemność silnika - 800 Liczba koni - podobno 51 Rocznik - 1999 brak tylnej wycieraczki (chyba fabrycznie) Modyfikacje (jeżeli są) (są :D ) Styling - tylni zderzak zmieniony wklejona siatka pomalowany na czarno, progi neodesign pomalowane na czarno, białe kierunki, białe lampy tylne przerobione żeby cała góra świeciła, założona końc ...
[Espero] kilka gratów do espero 1.8 8v
Witam.Posiadam kilka cześci.Moze komus sie przydadza głowica -200zł pokrywa zaworów+wałek+koło-150zł kolektor ssący i wydechowy-25zł szt listwa wtryskowa+wtryskiwacze,bez zaworka-35zł pompa wody 25zł zawór EGR-15zł Zainteresowanym przesle zdjecia na meila.tel 788169974 PROSZE O NIE WYWALANIE TEEGO OGŁOSZENIA,mam problem z załadowaniem zdjec... ...
[Lanos] kilka gratów 1.5 8v.Głowica,walek,blok silnika,wał,k
Witam.Posiadam kilka czesci do lanosa 1.5 8v Głowica lanos 1.5 8v,bez dwóch spreżynek na zaworach-100zł Głowica lanos 1.5 8v planowana,wymienione uszczelniacze,szlifowane zawory-250zł( byla założona na silnik który już nigdy nie odpalił nawet na 1min) Lub cały silnik z tą głowica,któremu nie wiem co jest.jak został wyciagniety tak lezy do dziś-400zł(a wtym dobra głowica,pokrywa zaworów,wałek,wa ...
[Lanos] 2018 Sport Juliet 43u nowy rok. Nowe części.
Witam! Marka / Model - Daewoo / Lanos HB 5D Pojemność silnika - 1349 cm3 Rocznik -1998 Produkcja - Korea Kolor- 43u morska zieleń Wstęp W końcu doczekałem się samochodu marki Daewoo, a dokładnie Lanosa Jest to mój drugi samochód, czemu Lanos? Dobra cena, tania eksploatacja, blacha w ocynku. Obecnie w rodzinie to trzeci Lanos, został wyprodukowany w 1998 roku gdzie trafił do niemieckiego sa ...
[Lanos] LANOS Hatchback 1,6 16v 2000rok
witam chcialam zapytac co myslicie o tym aucie? czy mozna cos wywnioskowac z tych zdjec? prosze o porade:) http://allegro.pl/show_item.php?item=1560465687 dodam to co wiem: auto mialo 2 wlascieli pierwy- auto firmowe, drugi od 2005roku do auta komplet opon, cena 5.500zl slady uzytkowania , czy otarc parkingowych, auto nie pognite.. ...
[Lanos] podkładka pod filtr oleju
witam czy ta podkładka będzie pasować do lanosa 1,5 8v http://aukcjewp.wp.pl/podkladka-pod-filtr-oleju-ulatwia-mont-auto-gauge-i1553100031.html ...
[Nexia] Devil1986 zółta strzała
Marka / Model - Daewoo Nexia Pojemność silnika - 1998 16v c20xe Liczba koni - 150 Rocznik - 1997 Wersja podstawowa :) Modyfikacje - brak kata (wspawana rura), el. szyby , podgrzewane lusterka, halogeny typu clear, Digital z kadzia, felgi 14", 3-cie światło stop + tunel, siłowniki maski z omegi b Styling - brak jakich kolwiek znaczków, Gril a`la kamei, wybielone kierunki przednie, kierun ...
[Lanos] Chce kupic lanosa ocena
szukam lanosa z okolic w-wy, koniecznie hatchback, jakos bardziej mi sie podobaja od sedanow;) 1) http://otomoto.pl/daewoo-lanos-5-drzwi-gaz-salon-polska-C13562454.html co sadzicie o tym? ...
[Tico] Naglosnienie do 400 zl PROSZE O POMOC
Witam, zanim napisze dokladniej o tym jaki efekt chce uzyskac napisze troche historii swojego autka zeby uswiadomic , ze naprawde jestem milosnikiem tego poczciwego autka... Otoz wyjechalem zagranice aby zarobic na nowy samochod, nazbieralem calkiem niezla sumke ale jak zaczalem patrzec rozne modele aut, zadne mi nie pasowalo, zadne autko nie mialo "duszy" ktora tico posiada, moj samoc ...
[Lanos] Lanos c20ne - uszkodzony
Sprzedam swojego lanoska jako uszkodzony. Parametry i zdjecia na LINK . A teraz po krotce opowiem historyjke o nim. Autko od pierwszego wlasciciela (mojego ojca). Pozniej popadl w moje rece a ja nie oszczedzalem na nim pieniedzy. Teraz siedzi w nim silnik 2.0 c20ne w bardzo dobrym stanie + nowy gaz II gen. Bezwypadek w 100%. A teraz co uszkodzone.. W lan ...
[Nubira I] Drążek Kierowniczy (wewnętrzna strona)
Witam Panowie czy da się skasować luz na wewnętrznej stronie drążka kierowniczego ( od strony maglownicy ) ?? Od jakiegoś czasu zaczęło mi coś podpukiwać na nierównościach, myślałem że to końcówka, jednak okazało się dziś że drążek ma luz w maglownicy. Pytanie j.w [ Dodano: 2011-04-06, 21:27 ] Jeszcze jedno pytanie, mianowicie czy drążki kierownicze (prawy,lewy) samej samej długości? I czy ma ...
[Lanos] turbo problem
witam zakładam turbo do mojego lanosa 1,5 8v i mam mały przestój założyłem 2 dodatkowe wtryskiwacze na dolocie mam pytanie czym włączać dodatkowe wtryskiwacze słyszałem ze jest możliwość przerobienia włącznika ciśnieniowego z fiata 126p jeśli tak proszę napisać w jaki sposób i jak go potem podłączyć a drugi problem co z mam sensorem ponoć zostaje seryjny tylko jak zrobić żeby nie widział doładowa ...
[Tico] Problem z tylnym cylinderkiem w hamulcu
Kilka dni temu wymienilem z tylu bębny hamulcowe. Wtedy sie zaczelo. Jechalem na "jazde probna" zaciagnalem hamulec reczny i cos chrupnelo. Chwile potem poczulem ze hamulce prawie nie dzialaja ale udalo mi sie dojechac do domu. przy bloku zobaczylem ze z prawego tylnego bebna cieknie mi plyn hamulcowy. Rozebralem wszystko i okazalo sie ze tloczek z cylinderka wypadl. Wymienilem cylindere ...
[-] xenony uniwersalne
Witam, mam do sprzedania kilka kompletów xenonów uniwersalnych komplet 2 palniki i 2 przetwornice w najtańszej opcji 160zł komplet 2 palniki i 2 przetwornice WC(nie zakłócają CB) 250zł najdroższa opcja to bixenon z przetwornicami WC i wiązką do Bixenon 320zł same palniki w cenie 30zł bez różnicy czy to H1 H4 H4s/l (i inne kombinacje) H7 2DS 2DR palniki bixenon po 60zł za sztukę same przetw ...
[Lanos] Bagażnik na pilota w sedanie
Mam centralny zamek z 2 kanałem, lecz dostałem siłownik na pręcik do zestawu, a otwieranie klapy bagażnika w sedanie jest na linke... Czy moge ten siłownik podłączyć jakimś drucikiem czy linką zamiast kupować specjalny na linke ? Drugie pytanie czy znajdzie sie w bagażniku gdzieś stały + czy muszę ciągnąć gdzieś od przodu auta, czy może moge sie podpiąć do kabla + od wzmacniacza ? ...
[Nubira I] Kilka pytan przed zakupem....
Witam. http://otomoto.pl/daewoo-nubira-salonowy-z-gazem-i-klima-C18228882.html Znalazłem takie autko i mam zamiar je kupić. Problem polega na tym, że nie jestem zbytnio wtajemniczony w te tematy i chciałbym zasięgnąć rady kogoś mądrzejszego ode mnie. Czy moglibyście napisać czy warto ? Na co zwrócić uwagę jeżeli już będę stał przy samochodzie itp ... Dzięki z góry za pomoc :piwo: ...
[Nubira I] Powazny problem z silnikiem FOTO
Witam w dniu dzisiejszym odpalilem swoja nubirke chcialem ja troche podgrzac bo bylo zimno wiec wkrecilem ja na wysokie obroty na chwile 5-6 tys i cos strzelilo w silniku poziej jakby zaczela chodzic na 2-3 cylindry i strasznie sie tluklo myslalem ze zaraz przestanie bo juz kiedys mialem podobne uczucie ale nie bylo to az tak golosno jak dzis, po przejechaniu 1-2 km nagle spadla moc i silnik zgas ...
Spot Mielecki.
Razem z kolegą Twinkos wpadliśmy na pomysł aby zrobić spocik w Mielcu. Data oczywiście do ustalenia. Czekam na waszą odpowiedź w tej sprawie. ...
[Tico] PieKi
Witam serdecznie wszytskich forumowiczów :D . Czas pokazac swoja rakiete, zaczynamy: Marka:Daewoo Model:Tico Rok:1998 Przebieg:1998rok Kolor:Zielony Rodzaj wyposarzenia:SX Wiec tak, tico szukałem bardzo a to bardzo długo...Ogladałem chyba ze 20 modeli , z których kazdy był zgnity....Wiec juz miałęm rezygnowac, no ale byłęm w krakowie na giełdzie wiec gazetka i moze cos w okolicy bedzie...Telefon ...
[Lanos] Wyciek oleju ! Pękniety wąż.
Witam. Po wyremontowaniu lanosika po kolizji nie pocieszyłem się nim długo. Jak pech to pech. Od tyg. w silniku coś stukało takie metalicfzne cykanie. spr. stan oleju i zrobilem dolewke niewielką. silnik zalany mobilem pół syntetyk. zauważyłem drobne pękniecie na wężu w sobote (zdjecie poniżej). postanowiłem kupić taki waż w poniedziałek, niestety dzis podczas jazdy na gazie coś strzelilo dosyc gł ...
[MATIZ] baczo19
Witam, chciałbym zaprezentować Wam mojego Matiza. Marka / Model - Matiz Daewoo FSO Pojemność silnika - 0,8 l Liczba koni - 52 KM Rocznik - 2001 Kolor - Srebrny Przebieg 68 tyś.km Modyfikacje: Car Audio - JVC KD-R301 + Głośniki Sencor drzwi 13' oraz głośniki w bagażniku :) Plany : - Pokrycie praktycznie wszystkich elementów metalowych tzw " kocykiem obiciowym" czarnym bądź ciemn ...
[Leganza] w całości
jw sprzedam po kolizji w całości jest tez inst.gaz sekwencja tel 888-764-036 ...
[Lanos] Coke
Tak więc stałem się posiadaczem nowego autka: MODEL: Daewoo Lanos SX, 1998r SILNIK: 1.6 16V 106 KM & 145 Nm DOHC UKLAD DOLOTOWY: Zimny dolot ze stożkiem, odizolowany + filtr na odmę UKLAD WYDECHOWY: Chromowana końcówka wydechu z dyfuzorem 80mm ELEKTRONIKA: seria UKLAD NAPĘDOWY: seria ZAWIESZENIE: seria UKLAD HAMULCOWY-seria BODY-KIT: seria ŚRODEK: 2xAirbag, ABS, el szyby, el lusterko, zd ...
[Nexia] zacisk hamulcowy dobry??
witam mam pytanie. Kupiłem dzis do swojej nexi 2 nowe zaciski. podaje link http://allegro.pl/zacisk-hamulcowy-nexia-lanos-nowy-oryginal-i1530875401.html według opisu sprzedawcy są idealne do mojego auta ale na zdjeciu wydaja mi siue jakies inne. Mam pytanie czy będa pasować do nexi GLE 1.5 8v sedan 97rok koła 13??. z góry dzieki ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt