X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

Zdjecia - znaleziono 1,273 tematów/ty.


[Nubira II] Instalacja BRC ale jaka i gdzie...
Witam.Może to głupie pytanie ale nie mogę znaleść u siebie w samochodzie kompa gazowego. Na paragonie z "montażowni" jest tylko napisane Lambda Gas ale jaka? Przyznam że jakoś dotąd nie zwracałem na to uwagi. Instalacja to II generacja.A może nie mam kompa...?Już przegrzebałem trochę pod maską, "jechałem" wzdłuż kabli, w kabinie i nie wiem gdzie tego pieroństwa szukać. Czyżby ...
[Nubira II] Wsporniki przedniego zawieszenia
Witam! mam pytanie, czy ktoś wie gdzie można kupić wsiki przednich kolumn w nubirze II ? Z góry dzięki za pomoc! ...
[Matiz] Kaktus2907 - Mateuszek
Chciałam Wam przedstawić mojego Mateuszka : rocznik 1999, silnik 0.8 l wersja: LIFE moc silnika: 52 KM kolor: niebieski :D Przebieg: 121tys. km. Styl - fabryczny ;) - ściągniety bagażnik dachowy Car Audio : Panasonic CQ-C1425N Zawieszenie - standardowe Plany : alufelgi tlumik koncowy dla lepszego brzmienia oponki ;) wklad filtra powietrza lub moze stozek choc dla wielu osob bedzie to smi ...
[Lanos] Szybka porada na temat wtrysków
Wiem ze jest tego sporo wszystko przeczytałem ale chodzi mi o szybką odpowiedz na moje pytanie Jezdze na valtekach 3 ohm jak kazdy wie chodzi to .............. jak chodzi :blee: Mam mozłiwosc zamiany z dopłata 100zl na Magic Jety (jakaś najszybsza listwa) Zaproponowalem Matrixa ale kolo powiedzial ze orginalna listwa matrixa włoska pod ktorą on sie podpisze kosztuje 700 zł ...
Luźne gatki :)
Panowie co sądzicie o założeniu i podpięciu takiego tematu, w którym będziemy poruszać sprawy bieżące mniej lub bardziej ważne, wpadłem na to żeby taki temat założyć bo można w nim poruszać mniejsze sprawy, zamieszczać szybkie pytania i prowadzić rozmowy nie zakładając nowego tematu w dziale, niech to będzie takie połączenie HP i SM dla nas ;) ...
Witam, daewoomaniaków :)
Witam, z przyjemnością zarejestrowałem się na tym forum widząc jak pomocni i znający się, są tutejsi użytkownicy. Jako że właśnie dokonałem zakupu ślicznej choć troszkę obitej przez jakiegoś dziadka Nexii, zarejestrowałem się tutaj. Aby wziąć udział w gorących, jak i tych chłodniejszych dyskusjach, a w razie problemów Tfu Tfu Odpukać, liczyć na waszą pomoc :) Mam 22 lata, jestem z Bielska, autka ...
[Leganza] Sprzedam Leganzę 2,0 PB+LPG
Na sprzedaż Daewoo Leganza 2,0 (133KM) benzyna + LPG (oryginalna sekwencja = brak spadku mocy) rok produkcji 1997 przebieg 197 tyś km od 2007 w kraju (w kraju jestem pierwszym właścicielem + jeden właściciel w Holandii skąd została przeze mnie sprowadzona) Wyposażenie: Automatyczna klimatyzacja (Climatronik) Skórzana tapicerka Elektryczne szyby 4x Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka El ...
[Lanos] nadol zielone GSi
Fajny kolorek i głośniczki :) sam będę zakłądal takie hertze :) ...
[Rower]Naprawa piasty tylnego koła ?
Wiem , że tu są entuzjaści rowerowi , więc pytanie: Czy jest możliwość "wymiany" miski łożyskowej w piaście. Miska została totalnie "zmielona" .Nie wiem w jakich okolicznościach. Robił ktoś "coś takiego" ? W sensie wymiany nie mielenia :cfaniaczek: Oczywiście chciałbym to zrobić sam " ... tanio i dobrze ... " - Tak rozważałem kupno nowego .Ale : Chciałbym ...
[link] Jak się żyje studentom
Koleś mnie rozwalił tekstem że nie pojedzie do serwisu bo za cieżko na wszystko pracuje :lol2: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1786951.html ...
[Nexia V6] Sprzedam kilka gratów
niestety, że skończyły się panewki z mojej v-ce, mam do sprzedania troche gratow. - kolektory z kwasówki - rozrząd kompletny (przejechane tylko 800km) - głowice - wszystkie czujniki i tego rodzaju pierdoly - wałki rozrządu od 3.0 - do sprzednia również buda Nexii. Buda zadbana, brak rdzy. Zdjęcia później jak rozbiore motor. Na PW jak coś. ...
[Nubira I] Sprzęgło pomóżcie!!!!
Witam, Jestem posiadaczem Nubiry Kombi I 1999 z silnikiem 1.6. Auto ma przejechane niecałe 250 tys. km. Pół roku temu zostało wymienione kompletne sprzęgło. Dzisiaj zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Otóż pedał sprzęgła zaczął chodzić bardzo miękko. Raz sprzęgło łapie normalnie (jakieś niecałe 10 cm od podłogi), następnym razem delikatne popuszczenie pedału na ok 3 cm powoduje, ze auto już zaczyna ...
[Matiz] Złota dupa;]
Witam, oto mój matiz! Moja kobita nazywa go: złotą dupą. :cfaniaczek: Kumple: Złotą trumną :D , pszczółką, :D mieczysławem. :D Tak więc: Marka/model: Daewoo Matiz Wersja: Friend Pojemność: 969 cm3 według dowodu, 800 cm3 w rzeczywistości(tak sądze :myśli: ) Rocznik 1999r Modyfikacje: wyszpachlowane i pomalowane na czarno progi, bo je rdza zrzerała a tak to seryjne wsio, chyba że jest ...
[Matiz] Stan oleju
Hej forumowicze. mam pytanko odnośnie stanu olejupomiędzy min a max na wskażniku. jaka to jest ilość oleju? ile należy dolać przy stanie min aby podejść pod max. I czy wam tez sie zdarza ze po przejechaniu 1 tys km bierze wam olej? Pozdrawiam serdecznie ...
[Nexia] Parker- Pierdolot zwany Nexusem - Będzie reanimacja
A więc przyszedł i czas na zaprezentowanie wam mojego samochodu :) Mój pierdolot ( pozdro dla Nawi-ego) zwany Nexusem to : Daewoo Nexia 1.5 16 V (a zasadzie 1.6 16 V ) HB 3D :):) + LPG Kolor: Ciemny Fiolet Liczba koni - 97 Rocznik - 96 Wyposażenie: elektryczne szyny i lusterka (m3 look ) wspomaganie kierownicy regulacja wysokości kierownicy poduszka powietrzna kierowcy KLIMATYZACJA :):) Mody ...
[Tico] Problem z radiem, podswietlenie włącza się razem ze ś
Mam dziwny problem pierwszy raz spotkalem sie z czyms takim. Mianowicie zakladalem ostatnio nowe radio clarion (nie pierwszy raz zakladam radio wiec wiem co i jak mniej wiecej). Radio normalnie gra plytki czyta USB tez bez problemu. Problem w tym że radio (podświetlenie przycisków, bez muzyki) włącza sie w momencie wlaczenia postojowek, nie wazne czy z zaplonem czy nie. gdy radio jest wylaczone i ...
[Matiz] SWAP do Matiza
Witam :) mam Matiza zieloną Żabę i zastanawiam się czy np taki silniczek jak 1.3 V V T - I ( 86km ) z Yarisa czy tam wszedł i nie była by to jakaś kosmicznie wielka dłubanina ? oczywiście pamiętam o zawiasie heblach itp... z góry dzięki :) ...
[Lanos] Zadbany Daewoo Lanos 1,5 benzyna
Nadszedł czas na sprzedanie mojego autka. Marka: Daewoo Lanos Pojemność silnika: 1500 cm3 8V benzyna Rok produkcji 1997 ( data pierwszej rejestracji: styczeń 1998 ) Przebieg: 154200 km ( na zdjęciu jest inny ponieważ w styczniu 2010 roku przełożyłem licznik na wersją z obrotomierzem a nie chciałem ingerować i bawić się w korekty km – stary licznik do wglądu, posiadam zdjęcia ...
[Inny] Sprzedam Fiata Cinquecento 899S
Witam :) Jak w temacie do sprzedania Fiacik CC DziewieĆ-setka wersja S Zamieszczam zdjecia przedmiotu Auto nalezy do mojego Ojca Rok produkcji 1995 r Przebieg 122 000 W wyposazeniu posiada El szyby Alarm + Centralny zamek sterowany oczywiscie pilotem Przyciemniane szyby Alufelgi od wersji sporting a na nich opony letnie w dobrym ...
[Espero] maks do 2500 co proponujecie?
Mam kilka opcji ale zadnej nie jestem pewien, Mam 1500 więc do 2500 musiałbym jeszcze zbierać. Ważne zeby mial gaz, cena prawie ta sama a nie będzie mnie bolalo po kieszenie jak na wakacje będe chcaił jechać. Wypatrzylem kilka modeli np :: http://otomoto.pl/daewoo-espero-1-5-16v-benzyna-gaz-C15212000.html :: ale to handlarze a z handlarzami to wiadomo jak jest. Bez przeglądu bez ubezpieczen ...
Praca za granicą - kapitaliści wyzyskiwacze
Witam. Ja tez moge cos powiedziec o jednym niemiecko-polskim O****** (z Hiszpanii), bo tam bylem. Mialem kiedys dosc zycia z zasilku dla bezrobotnych i postanowilem poszukac sobie jakiejs roboty zeby duzo zarobic i sie nie narobic. I znalazlem w internecie ogloszenie ze ten o***t szuka doswiadczonego stolarza. To ja moge byc stolarzem, bo przeciez juz kiedys przybijalem deski do naszego plotu zara ...
[nexia i inne] żarówki philips
Co myślicie o żarówkach H4; http://allegro.pl/philips-crystal-vision-4300k-h4-lepsze-od-blue-vis-i1231901176.html Myślę, czy by ich nie zamontować u siebe. ...
[Tico] Co sadzicie.
Witam Mam Zamiar kupić jakiś mały samochodzik. Wydaje mi się najlepszym wyborem Tico. Małe, mało pali i jest tanie. Znalazłem na allegro Tico z 1998 r ( el szyby centralny zamek) Przebieg- 123 000km Było wymieniane rozrzad 60 tys temu wachacze 2 miesiace temu amortyzatory - 60 000km temu Blacha: sa delikatne naloty na przednim blotniku nad kolem pewnie odprysk z kamienie lub cos w tym stylu ...
[Matiz] zimi8-rudy
Marka / Model - Daewoo Matiz Life Pojemność silnika - 796 cm3 Liczba koni - 51km Rocznik - 1999 / 2000 Przebieg:155000km Modyfikacje - jak narazie nie ma Styling - dokładeczka przód,czarne wkłady lamp przednich,dymione kierunki boczne i przednie Tuning Mechaniczny - nie ma i chyba nie będzie Wnętrze - seryjne ale zmienione podświetlenie wszystkiego Car Audio - Radio Pioneer deh 4300sd Gł ...
[Opel] 1985 Corsa A V6 2D COUPE
Marka / Model - Corsa A TR Pojemność silnika - 2500 Liczba koni - 170 <powinno byc :P> Rocznik - 1985 :lol: Modyfikacje (jeżeli są) Styling - seria :D Tuning Mechaniczny - swap, gleba, poliweglan zamiast szyb, sprzeglo by Radzik i rozne inne ;p Wnętrze - Car Audio - Zawieszenie / Hamulce - jakies -100mm :) Plany - sprzedac ;d Tak wiec kupilem pierwsza w zyciu Corse :mrgreen: A ze lubie se ...
[Lanos] Otwór w ścianie grodziowej
Do czego służy otwór (taki z kratką) wielkości około 6x3 cm znajdującej się w ścianie grodziowej w pobliżu nagrzewnicy? ...
[Lanos] Wymiana tylnich łożysk i gumy przegubu
Witam!!! Szukalem, ale nie znalazlem wiec zakladam temat. Niestety przytrafila mi sie straszna rzecz, a mianowicie zaczely mi huczeć łożyska w tylnych kolach. Wyczytalem, ze nibu sa dwa rodzaje lozysk i moje pytanie jak rozpoznac ktore mam, oraz chcialbym wiedziec jakie klucze procz chyba 28 do zdjecia bebna potrzebuje, przydal by sie maly manual. Moze wys ...
[Nubira II] siwy7896 - totalna seria Zdjecia strona pierwsza
Witam jestem juz troszke na forum i w koncu czas zaprezentowac swoje autko kupione dzien po kaczastrofie czyli 11 kwietnia. Jestem zadowolony gdyz jest to juz 2 moj samochod (poprzedni Vectra B 1.6 '96r), ale ten w 100% wlasny (co prawda na pol z dziewczyna ale uznaje za wlasny) Kupilem go po poszukiwaniach przez poltora miesiaca, okazal sie w najlepszym stanie sposrod tych ktore obejrzalem za kwo ...
[Lanos] proszę o ocene
Witam szukam Lanosa. Oto oferta, która mnie interesuje, słabo znam sie na autach więc prosze o ocene. Zdjęcie 1 2 3 4 opis aukcji: Sprzedam samochód marki Daewoo Lanos z silnikiem 1,5 16v w benzynie. Auto z '99r, z małym, autentycznym przebiegiem - 108.000km. Miesiąc temu wymieniony rozrząd oraz olej. Opłaty ważne do czerwca następnego roku. Samochód użytkowany przez kobietę (2 właścici ...
Sprzedam Lanosa
Sprzedam Lanosa`98 1.6 16v + LPG sedan, srebrny metalik. Auto od szesciu lat w moich rekach smiga ulicami stolicy. Jest to najbogatsza wersja Lanosa z , abs, wspomaganie kierownicy, autoalarm, elektryczne szyby, elektryczne lusterko, 2x poduszka powietrzna, centralny zamek, radio cd. Samochod ma lekkie wgniecenie przy lampie tylnej od strony kierowcy i jak na 12 lat przystało posiada miejsca do p ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Śruta Sojowa Olej Sojowy


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Reklama   |   Kontakt