X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

leganza 2,2 - znaleziono 5,044 tematów/ty.


[Leganza] Sprzedam zwrotnice lewą. Z półosią, sworzniem(nowy
Jak w temacie. Wszystko widać na zdjęciu. Cena 80zł Odbiór w Poznaniu. Nie wysyłam za pobraniem. ...
[Leganza] kupie maske zderzak
kupie maske i zderzak wraz z belka najlepiej w kolorze granatowo-zielonym 42U lub 23U 535563542 ...
[Leganza] kolor auta
witam mam problem z kolorem mojego samochodu czy ktos sie spotkal kiedy z niebieska leganza na ktora jak patrzy sie z innego punktu mieni sie na zielono ? prosze o podpowiedz jak by ktos wiedzial prosze pisac na 535563542 lub tu ...
[Leganza] Pomoc przy identyfikacji części w zawieszeniu
Potrzebuję pomocy przy identyfikacji części. Przy ostatnim przeglądzie zauważyłem taką oto przeżartą dziurę. Obawiam się jeździć z takim defektem w zawieszeniu i muszę coś koniecznie z tym zrobić. (przednie prawe koło) Znalazłem podobną część na schemacie w instrukcji. Z angielskiego nazywa się to: :: Front Suspension Crossmember :: (zaznaczony przeżarty element) Według słownika powinna to ...
[Leganza] Jaka srednica wezy od wody
Witam, jaka srednice wewnetrzna maja weze cieczy chlodzacej? Chodzi mi o te dwa co wchodza do nagrzewnicy- strasznie mi ceknie z nich i musze wymienic ...
Logotypy modeli Daewoo - 98 logotypów
Może komuś się przyda ;) Pozbierałem wszystkie loga jakimi dysponowałem. Niektóre loga są naprawdę duże. Przykład? Logo Lanosa ma wymiary 4421x1109, Leganza 4190x1234 a logo Poloneza 4805x527. Największe logo Daewoo ma 3764x2974. Nie zabrakło logotypów takich modeli jak: Tico, Matiz, Espero, Tacuma, Lublin, Musso, Honker, Joyster, Mirae, Shiraz i wiele w ...
[Leganza] Prośba o ocene Leganza
Witam, proszę o szybką opinię na temat tego autka: http://tablica.pl/oferta/daewoo-leganza-2-0-cdx-133km-lpg-skora-klima-1998-CID5-ID4uXfN.html#354f209905 ...
[Leganza] Mokro - klejaca miska olejowa
Cześć Wszystkim, Poszukuję rozwiązania mojego problemu na internecie i nic sensownego nie moge znaleść. Auto prawie cały czas stoi w garażu nie ruszane. Raz na tydzień wyjeżdzam. Ostatnio sprawdzam, a tu pod samochodem na misce olejowej krople cieczy. Trudno stwiedzić skąd wyciek, ale miska olejowa cała mokra, najbardziej od strony rozrządu i filtra oleju i jego czujnika. Myslałem pompa wody. Wcz ...
[Leganza] Mokro - klejaca miska olejowa
Cześć Wszystkim, Poszukuję rozwiązania mojego problemu na internecie i nic sensownego nie moge znaleść. Auto prawie cały czas stoi w garażu nie ruszane. Raz na tydzień wyjeżdzam. Ostatnio sprawdzam, a tu pod samochodem na misce olejowej krople cieczy. Trudno stwiedzić skąd wyciek, ale miska olejowa cała mokra, najbardziej od strony rozrządu i filtra oleju i jego czujnika. Myslałem pompa wody. Wcz ...
[Leganza] Tarcze kotwiczne
Czy ktoś może próbował wymieniać te gumki od tarcz kotwicznych? Chodzi mi o tą gumkę przy dźwigience na którą nakłada się linkę. Może pasuje od jakiegoś innego modelu? Proszę o jakieś porady bo nie chodzi tu o małe kwoty :( ...
[Leganza] Przeróbka wiązki pod angielski przełącznik szyb
Witam was. Niedawno padł mój przełącznik zespolony szyb... Nabrałem się na allegro na angola i szyby działały losowo. Jako, że przekopałem internet i nigdzie tego nie znalazłem... spróbowałem samodzielnie i udało się. Oto kolejność przewodów: Od lewej: -fioletowy -pomarańczowo-czarny -zielony ciemny -pomarańczowy (uwaga nie wypinać- powoduje spięcie w innym miejscu) -czarno-niebieski -zielony j ...
[Leganza] bicie pedału hamulca przy Hamowaniu
Witam, przeszukałem forum, ale nie znalazłem satysfakcjonującej odpowiedzi na mój kłopot, a mianowicie, podczas hamowania (nie ma znaczenia z jakiej prędkości) pedał hamulca mocno bije, im szybciej jadę tym szybciej bije i odwrotnie, przy tym pali się kontrolka abs-u, dziś zauważyłem jadąc po rondzie że jak mam skręcone koła bicie ustępuje, lub jest nie wielkie i do tej pory myślałem że to tarcze, ...
Witam z z Pruszkowa
Witam serdecznie nazywam się Piotr i jestem posiadaczem leganzy zaledwie kilka dni, pracuję jako kierowca co za tym idzie kocham motoryzację leganza jest moim pierwszym autem z rodziny Daewoo. Kilka słów o aucie Daewoo Leganza 1999r 2.2 benzynka full opcja bez automatu w najbliższym czasie wrzucę zdjęcia. Pozdrawia ...
[Leganza] 2.0 cdx 98r. cała lub na czesci
witam mam do zaoferowania leganze z 98 r w wersi 2.0 cdx jest mozliwosc kupienia calej za 2500zl lub na czesci tel. 535-563542 zapomnialem dodac ze chlodnice maska i zderzak wraz z belka sa nie do odratowania wiec dlatego taka cena ale samochod pali i jezdzi:) ...
[Leganza] po kroku do ideału
Marka/model: Daewoo Leganza CDX Pojemność silnika - do roku 2010:2200cm3 od roku 2010 2000cm3 Liczba koni - 133 Rocznik - 2000 Przebieg - 174000km Styling- fabryczny Plany- odbudowa/poprawki kosmetyczne Wyposażenie: -wspomaganie -radio fabryczne -progresywne wspomaganie -tempomat -el. fotel kierowcy -el. szyby -skóra -abs Witam. Ośmielam się zaprezentowa ...
[Leganza] Problem z wyciekiem OLEJ W SKRZYNI BIEGÓW
Witam posiadam Leganze z 1999r. ostatnio miałem z skrzyni biegów. Chciałbym uzupełnić olej. Proszę o instrukcję jak mogę tego dokonać najlepiej zdjęcie bądź jakiś schemat/manual. Olej już kupiony 80w mobil 1. Pozdrawiam. ...
[Leganza] Leganza - kratka nawiewu przód
Witam Kupię kratkę nawiewu szyby przedniej lewa i prawa oraz zaślepka . ...
[Leganza] problem z wiatrakami :(
Witam mam problem z waitrakami nie właczaja sie wogle jak auto sie nagrzeje i dwa razy mi sie zagotowało juz;( sprawdzałem wiatraki na krótko działaja właczałem klime załaczaja sie wiatraki, sprawdzałem bezpieczniki, oba czujniki nowe wymienione ze dwa dni temu przekazniki przekładałem np. na swiatła przeciwmgłowe tylnie bo to te same i sa sprawne juz nie wiem co moze byc. POMOCY ...
[Inny] Części lanos i nie tylko
Licznik lanos: 30zł Licznik leganza 60zł Felgi 13" 4x100 30zł sztuka (dostepne 6 sztuk) Kolektor ssący z przepustnica silnik 1,5 8v -- 70zł Kierownica z poduszka uszkodzenie metalu --60zł maglownica bez wspomagania 50zł zaciski ATE do renowacji 100zł Reflektor prawy lanos--70zł bez elektryki Reflektor lewy lanos--40zł bez elektryki Atrapa alarmu w mi ...
[Leganza] Przeguby wewnętrzne
Hej! Moim problemem jest trzęsące auto przy nabieraniu prędkości. Najgorzej w przedziale 80-120km/h. Metodą prób wszystko zostało wykluczone i zostały tylko nieszczęsne przeguby wewnętrzne. Czy do leganzy podejdą przeguby wewnętrzne od innego modelu daewoo(np. nubiry bądź lanosa) lub opla? Przyznam szczerze, że ciężko znaleźć coś nowego. Ogólnie mały wybór, a jak coś się pojawi to w ogromnych pi ...
[Leganza] Naprawa podgrzewania foteli
Zlecę naprawę podgrzewania foteli w leganzie. W samochodzie fabrycznie zamontowane jest podgrzewanie od dłuższego czasu nie działa. Mieszkam w Warszawie . Proszę o oferty z Warszawy i okolic. Kontak PW lub mail salvatore.gravano@autograf.pl ...
[Leganza] Brak świateł mijanai w lewym reflektorze - leganza
Wczoraj przestało mi świecić lewe światło przednie. Pomyślałem, że to żarówka, więc kupiłem nową i wymieniłem. Niestety nie działa. Pomyślałem, że moze podczas zakładania uszkodziłem żarówkę. Zakładam drugą - bez zmian. Dziwne jest to, że świeci długie, nie ma mijania. Spotkał się ktoś z czyśmś takim? Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie - wszystkie ok. Jednak przecież gdyby to był bezpiecznik, to n ...
[Leganza] Półosie
Wie ktoś może czy półosie w leganzie z automatem są takie same jak w wersji z manualną skrzynią? ...
[Leganza] przewody trójnika nagrzewnicy
Witam, juz 2 razy probowalem reanimowac trojniki a raczej przewody tych tronikow ktore ida do nagrzewnicy (lacza sie przy grodzi silnika) caly czas mi ciekna i sa napuchniete, chcialbym je wymienic na nowe ale potrzebuje wiedziec jakie maja fi przekroj oraz jak sa dlugie. ktos moze to wymienial? ...
[Leganza] Kilka błędów w leganzie
Witam. Może nie powinienem tutaj nikomu zawracać głowy, tylko od razu odstawić auto do mechanika, ale być może ktoś podpowie, czy mogę coś zrobić sam. od jakiegoś czasu włącza mi się check. Sytuacja wygląda tak, że po odpaleniu auta jest i na bene i gazie. Jednak po osiągnięciu około 2, dwóch i pół tysiąca obrotów, gaśnie. Pojawia isę znowu po wciśnięciu hamulca i zwalnianiu lub na luzie. Sprawdz ...
[Nubira I] Olej do silnika
Witam. Jaki olej do silnika polecacie ? Daewoo nubira I 2.0 133 konie Przebieg 262 tys km Pb / LPG Pozdrawiam Piotreg ...
[Leganza] Gaśnie na wolnych obrotach
Witam Leganza 2.2 + LPG Automat Być może ktoś z Was szanowni forumowicze miał podobny przypadek w swoim autku. Otóż problem pojawił się w ubiegłym tygodniu. Dojeżdżając do skrzyżowania samochód zgasł. Ponowna próba odpalenia nie przyniosła skutku, dopiero kręcenie + wciśnięcie gazu spowodowało że auto odpala. Takim sposobem udało mi się zapiąć bieg i doj ...
[Leganza] fotele z evandy do leganzy
Witam Pytanko mam jak w temacie czy będą pasować fotele i kanapa z evandy do Leganzy.Jeśli nie to proszę o pomoc z jakiego krążownika można było by zrobić taki przeszczep. Z góry dziękuje ...
[Leganza] wtryski
czy ktoś juz regenerował wtryskiwacze okolice Łodzi i jakie to koszt cz się opłaca. z góry dzieki za odpowiedzi ...
[Leganza] tylna klapa do leganzy
Witam.Od krótkiego czasu jestem szczęśliwym posiadaczem legi koloru czarnego.A jedyne co mi sie nie podoba to spojler jaki jest na tylnej klapie(ze światłem stop),troszeczkę lakier po schodził. Chetnie sie wymienię na klapy jeśli ktoś by zapatrywał.Moja w eleganckim stanie i takich propozycji oczekuje Szymon 513808008 okolice Łodzi ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt