X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

naprawa - znaleziono 1,442 tematów/ty.


[Matiz] Szalek94-Mietek By Szalek-wąsko i wysoko :D
:: Marka / Model - Daewoo Matiz Pojemność silnika - 800 Liczba koni - 52 Rocznik - 2002 Witam, może niektórzy mnie kojarzą z działu TICO. Od 2 tygodni jestem posiadaczem Matiza w wersji Family. Autko fajne, jedynie czego brakuje to wspomaganie. Na wyposażeniu posiada: -el. szyby -central zamek + alarm -alusy -lotka -el. regulacja świateł -deska rozdzielcza dwu-kolorowa -welurowa tapicerka -ory ...
[Lanos] Mglownica mały wyciek
Mam mały problem a mianowicie odkryłem mały wyciek u siebie na maglownicy, miejsce w którym wisi kropla płynu zaznaczyłem na czerwono, ale jak widać mokry jest ten gumowy miech aż do połowy. Aha auto to lanos 1.5 16v z wspomaganiem a jeśli chodzi o ubytek płynu to nowy płyn był wlewany rok temu do poziomu maks na zbiorniczku a teraz jest w połowie pomiędzy maks a min czyli ubyło jakieś 100ml, t ...
[Lanos] Czy wymienia się dół silnika przy pękniętym pasku ro
Witajcie, W moim Lanosie (1,5 1997r.) pękł pasek rozrządu. Samochód został przewieziony na lawecie do mechanika. Na miejscu stwierdzono owe pęknięcie. Okazało się, że na czwartym cylindrze nie ma sprężania. W warsztacie poinformowano mnie, że najprawdopodobniej doszło do pogięcia zaworów i trzeba będzie wymieniać głowicę z przyległościami. Powiedzieli także, że przy wymianie głowicy i zaworów ...
[Matiz] bitlan - foto
Witam, Model : Matiz Joy Pojemność silnika: 800 ccm Liczba koni: seria Rocznik: 2001 Przebieg: ~73k km Spalanie: od 5,2 w trasie do 9 pędzać niczym wiatr :omg: V-Max: 150km/h (z pomocą natury 160km/h :hahaha: ) Modyfikacje: - brak Zrobiono: - wymiana oleju (Mobil 2000 10W40), - nowy filtr powietrza, oleju, paliwa, - nowe tarcze i klocki z przodu, - nowe żarówki Philips Premium +30%, - nowe ...
[Lanos] - Ozzy - c20xe - Sesja Foto STR. 86 :) ! !
Cześć ! Od dawna jestem posiadaczem Lanosa, a także użytkownikiem forum.. Ale jakoś brakowało odwagi, żeby przedstawić swój model . W końcu postanowiłem przełamać tę nieśmiałość ... Zatem ;) Marka / Model - Daewoo Lanos wersja SE Kolor - U21 Pojemność silnika - było 1.5 16v , jest 2.0 C20XE Liczba koni - było 100 , a jest 150 :) Rocznik - 1999 Historia Lanos od samego początku u nas w rodzin ...
[Lanos] Rozrząd i dziwne zachowanie na wolnych
Witam, na początek historia auta, abyście mieli mniej więcej nakreślone, w co można uderzać z poradami :) Proszę o poświęcenie chwili na przeczytanie i pomoc w dojściu do przyczyny. A więc tak: Mój Lanos jest po taksówce, przejąłem od ojca na użytek prywatny. Silnik 1.4, stan licznika na dziś to 406 tys km, ale auto jest zadbane i chodzi jak nowe - tzn chodziło, do czasu... Od długiego czasu były ...
Cześć
Cześć! Osobiście częściej jeżdżę moim fiacikiem, ale w garażu posiadam również fioletowe Tico którym uczyłem się jeździć, rocznik 1997, przebieg na dzień dzisiejszy to równe 100 000km. W rodzinie od nowości. W tamtym tygodniu wróciło z kuracji odmładzającej tj. wymiana progów, naprawa podłogi oraz drzwi, lakierowanie i konserwacja. Aktualnie plan jest dopr ...
[Lanos] c20xe - poważna awaria
Siemanko Panowie :piwo: Od jakiegos tygodnia a moze nawet dwóch mam powazny problem z Lanosem. Opisze co sie dzieje: Auto z dnia na dzien jak zrobiło sie zimno i wilgotno zaczeło strasznie kulec. Wiec postanowiłem sprawdzic swiece kable i cewke. Swiece baaardzo czarne, ale wyczyscilem, kable nowe, cewka sprawna podmieniona z Nubirką i smiga. Wiec postanowilem isc dalej, rozrząd sprawdzony i u ...
[Matiz] Guma na wahaczu czy coś takiego??
Witam. W prawym przednim kole mam popękaną taką "gumkę". Mechanik powiedział, że to nie przeszkadza w jeździe, bo wahacz jest w bdb stanie i tą gumkę można wymienić przy okazji wymiany właśnie zawieszenia, bo jest to kupa roboty aby tą gumkę wymienić. Fachowo to się nazywa guma na stabilizatorze wahacza lub jakoś tak (przykro mi ale mechanik to ze mnie nie jest :P). Drugi mój problem, kt ...
[Matiz] Naprawa + wymiana linki sprzęgła ;)
Podczas jazdy pękła linka... do naprawy (niedaleko była castorama :D ) potrzebne jest ok 30cm linki stalowej, oraz 2-4 opaski do takowych linek... 1-2 opaski zakładamy na lekko rozkręconą urwaną linkę ( składa się z 2) i powstaje nam oczko, przez które przewlekamy stalową linkę... następnie przewlekamy przez łapę sprzęgła i ściskamy 1-2 opaskami. w ten oto sposób, bez problemowo kontynuowałem jaz ...
Kalisz LPG
No to jak w temacie :) Mam stara instalacje gazowa i ktora przestala chodzic i chcial bym sie dowiedziec ile bedzie kosztowac naprawa tej instalacji i czy wgl jest sens. i chcial bym sie dowiedziec czy ktos zna jakiegos gaziarza z kalisza ? ...
[Lanos] Felgi BBS z rantem 17" (cali) 7,5 J ET 35
Witam, na sprzedaż mam ładne felgi 17" cali z polerowanym rantem, szerokie na 7,5 cala , ET 35, 4 x100 . Felgi jeździły na lanosie w tym sezonie. Jedna z felg jest do spawania, jedna do lekkiego prostowania (naprawa to okolo 250 zł) zatem za nie dużą kaske można mieć naprawde ładny okaz. Posiadam również opony do tych felg 205/40/ 17 w bardzo d ...
[Lanos] Wymiana silnika.
Witam. Mam już dosyć tego złoma. :/ Jak mu odkrecę gaz to spali 17 litrów przy spokojniej jeździe , a jak przykręcę to nawet nie zabuksuje tylko strzela mi xD. Jakiego silnika najlepiej szukać aby pasował.? słyszalem cos c20xe? ...
[Leganza] silnik
Witam, Panowie pojawil mi sie problem :beczy: ...a dokladniej mowiac wlasnie wrocilem z Poznania (w ta i z powrotem 700km - rowna jazda 130 na budziku) i od razy przy wjezdzie do Wawy jak skrecilem to zgasl mi silnik, zjechalem na pobocze, odpalilem i jazda....po chwili znow jak skrecalem w lewo to to samo...znow pobocze, ale tym razem przelaczylem sie na benzyne bo pomyslalem, ze moze gaz mi si ...
[Lanos] ALTERNATOR
Witam serdecznie. Ponieważ coraz głośniej słychać łożyska na alternatorze postanowiłem go zmienić i nie chce żadnego po regeneracji ani w tym nie chce zmieniać łożysk co wiem że będzie taniej, chce kupić nowy i mieć na jakiś czas spokój na allegro znalazłem te ogłoszenie co o nim sadzicie?. http://allegro.pl/alternator-daewoo-lanos-1-4-1-5-1-6-nowy-i3498646681.html ...
[Lanos] [Lanos] pogrzewanie tylnej szyby
witam w moim hb grzeja tylko 3 centralne paski a reszta niestety niegrzeje może poradzicie coś pozdrawiam ...
[Lanos] 16V "Daj ziółku szansę" by dani
No to przyszedł czas żeby przedstawić mojego laniego. Autko od nowości w rękach mojego ojca, kiedy przyszedł czas na zmianę samochodu (lanos miał zostać sprzedany) udało mi się go przygarnąć pod swoje skrzydła. :) :: Marka / Model - Daewoo Lanos Pojemność silnika – 1.6 Liczba koni - 106KM Rocznik – 1998 :: Tak to wyglądało na początku No i się zaczęło najpierw od małych rzeczy ;) ...
[Tico] Czy to łożysko? dziwne huczenie
Cześć. mam do was pytanie. a mianowicie moj problem polega na huczeniu. powyzej 50km/h dobrze slyszalne, niezaleznie od tego czy jest na biegu czy na luzie. podejrzewalem, ze to cos z przodu, i padlo na lozyska. ale te sa ok, a bylem przekonany ze dzwiek dobiega z przodu. dzis zakrecilem prawym tylnym bębnem i.. on huczy. z lewym nie ma takiego problemu. czy w tym bębnie jest zuzyte lozysko i ono ...
[Matiz] (life) - nowe zdjecia zapraszam.
Marka / Model - Daewoo Matiz (Life) Pojemność silnika - 800 Liczba koni - 52 Rocznik - 1999 rok Modyfikacje (jeżeli są) - brak Styling: -końcówka tłumnika Plany - z czasem. Podświetleny bagażnik zostal zrobiony ostatnio:) Dzisiaj zostala kupiona i zalozona koncowka tlumnika i jest lekki pomruk :D ...
[Lanos] Poszarpany filtr powietrza
Witam! Ostatnimi czasy miałem pewna nietypową sytuacje - przy próbie odpalenia samochodu, strzelilo pod maską (oczywiście samochód nie odpalił) a z filtra powietrza wylatywał dym (jasno szary), pod maska czuć było gaz, ale nie dużo mocniej niż przeciętnie. Nie wiem czy to ma coś wspólnego z filtrem powietrza, ale gdy otworzyłem, alby sprawdzić czy wszystko ok, zauważyłem ze filtr jest poszarpany ...
[Leganza] Przegląd ofert + kilka pytań
Witajcie! Nadszedł czas, abym i ja do was dołączył ;) Przed zakupem leganzy chciałbym jednak zapytać was o kilka spraw, bo sam jestem zupełnym laikiem w kwestiach mechanicznych itp. ;) : 1. Obecnie mam na leganzę ok. 6 tyś zł. Czy tyle wystarczy, aby zakupić zadbany egzemplarz? 2. Jak ważny w aucie jest przebieg? Czy ta magiczna granica 200tyś km jest naprawdę taka ważna? 3. Lepiej kupić samochó ...
[Lanos] piotru89 - wisienka
witam ! Jest to moje pierwsze auto, które po prawie 2 latach eksploatacji ma szansę na drugie życie :) Zakładam temat bo zamierzam powoli remontować Lanosika i .... jeździć ;) Marka / Model - Daewoo Lanos Pojemność silnika - 1500 Liczba koni - standard Rocznik - 97 Kolor: wiśniowy LPG - butla 40/46 w bagażniku (zajmująca 1/3 miejsca :/) Kupiony na giełdzie we wrześniu 2011 z przebiegiem ok 155 ...
[Nubira II] duży pobór oleju a remont.
Witam wszystkich. Od niedawna jestem posiadaczem Nubiry II. Silnik to 1.6. Przebieg to prawie 200tyś. Problem jak w temacie. okazało sie że bierze dużo oleju. Poprzedni właściciel mówił że troch stała i domyślam sieże to jest właśnie tego powodem. Moje pytanie to czy jak wymienie uszczelniacze zaworowe oraz pierścienie to pobór oleju ustanie. z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc :D ...
[Matiz] problem z silnikiem
czy mógłbym prosić o dokładne wyjaśnienie mi bądź jakiś link do strony gdzie dokładnie szukać tej kości diagnostycznej w matizie (Top) jak zwierać piny i jakie to piny.... potrzebuję szybkiej i fachowej porady auto pojechało z siostra do Finlandii i za 3 tyg rusza w podroż do polski coś dzieje się z silnikiem nie zapalać czasami długo kręci kopci chcę go sprawdzić za pomocą tych kodów oczywiście s ...
[Nubira II] BLAUPUNKT MP26 - problem z radiem
Witam Dostałem radio jak w temacie z usterką - wyłączało się. na szczęście problemem okazały się zimne luty, które poprawiłem, teraz mam następujące zagadki: Odtwarzacz nie działa, nie da się włożyć płyty - coś jest zablokowane jakby, kiedy wcisnę przycisk wysunięcia kompaktu radio przez chwile włączy jakiś silniczek taki dzwięk), potem wyświetla napis "reading", a póżniej CD error. D ...
[Lanos] nie dziala pompa paliwa przy przekreceniu zaplonu w
Witam od wczoraj mam problem odpalic auto nie slychac zeby zasysalo paliwo gdzie zawsze byl ten charakterystyczny dzwiek, na gazie na awaryjnym odpalaniu odpala za 1 razem jak sprawdzic pompe ? dodam ze niestety jestem w de i naprawa teraz w warsztacie przerosnie wartosc calego auta :P jak na krotko sprawdzic pompe ? paliwa jest ponad pol baku wiec to nie ...
[Leganza] wymiana skrzyni biegow
Witam od jakiegos czasu zastanawiam sie nad wymiana skrzyni biegow w mojej legi poniewaz cieknie mi olej poniedzy silnikiem a skrzynia do tego jeszcze z polosiek wymieniale uszczelniacze i nic to nie dalo kapie dalej .. tlucze sie na nierownej drodze pewnie przez luzy na poloskach? Jaka skrzynie najlepiej wybrac albo czy naprawa mojej jest oplacalna? Mysle ...
[Matiz] Jonasz - Subwoofer
Witam mam na imię Jonasz i jestem z Poznania to jest mój pierwszy samochód. Można powiedzieć ze jestem pierwszym właścicielem gdyż od nowości w rodzinie :D Marka / Model - Daewoo Matiz Life Wyposażenie: -Immobilizer -Zegarek elektryczny -Wycieraczka tylnej szyby -Składana tylna kanapa -Barwione szyby -Tylny spoiler -Zderzaki w kolorze nadwozia -Poduszka powietrzna kierowcy -Podgrzewana tylna szy ...
[VW] Passat 1.8T
wyglada na ladna serie. na glebe go i jakies ladne kolo i bedzie miszcz :D ...
[Daewoo-FSO] Polonez ATU plusominus 1997 1.6 GLI -> 1.4
Marka / Model - Daewoo FSO Polonez ATU Plus Było Pojemność silnika - 1,6 l (1598 cm3 ), OHV Liczba koni 76 KM (56 kW) przy 5000 obr./min Rodzaj paliwa PB + LPG Rocznik - 1997 Przebieg - ~130 tys KM Jest : Pojemność silnka 1,4 l (1398 cm3) DOHC Rodzaj Paliwa PB (na razie nie mam LPG :beczy: ) Liczba koni KM 103 KM ( 76 kW) Moment obrotowy 127/5000 N*m/rot. Przebieg 138 tys Witam chciałb ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt