X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

oc sprawdzenie - znaleziono 1,322 tematów/ty.


[Matiz] Dziwna praca silnika czy to normalne??
Witam , Otóż , mam już swojego nie zawodnego Matiza ponad rok ale niedawno zaobserwowałem ,że kiedy jadę powiedzmy 50 - 60km/h na czwórce i wcisnę trochę mocniej pedał gazu to silnik "wyje" tak jak był by na luzie a ja bym dodawał gazu. Jakby silnik kręcił szybciej ale nie ma dużej zmiany w przyśpieszeniu (jakby chciał a nie może) i tak samo jest kiedy jadę 100 km/h na 5 wcisnę mocniej ...
Karta graficzna RADEON X1650
Czy ktoś potrafi rozszyfrować tą tabelkę? Coś zmienić, ustawić, coś źle działa poprzez te wartości? :myśli: ...
[Lanos] Obroty silnika
Mam zapytanie do uzytkownikow ktorzy posiadaja obrotomierz w 16v. Chodzi mi o sprawdzenie jakie sa obroty przy 100km/h a nastepnie przy takich samych obrotach jakie sa predkosci na 2,3,4 biegu. z góry dziekuje. ...
[Lanos] Landek 3d C20xe -problem
witam- mam problem z lanosem :( jest w nim silniczek z calibry c20xe 154KM ale problemem jest elektryka z 1.6 16V . auto obecnie jest bez sondy L dużo pali ( jutro może założę ) zamiast silniczka krokowego z gsi ma krokowy z inst. gazowej i wtyczka z lanosa - mam srubę od gazu może ustawie stałe obroty . Autko ogólnie fajnie zapierdziela ale rano strasznie szarpie ( jak sie zagrzeje to mniej ) ku ...
[Espero] Problemy z odpaleniem
Problem z Daewoo Espero 1.5 PB + LPG. Auto można kręcić kręcić i czasem zapali za drugim, czasem za 10 razem. Raz niestety od kręcenia przez dłuższy czas padła bateria. Mechanior grzebał dwa dni, wymienił czujnik temperatury dający sygnał do kompa i dał na test. Wyjechałem do Krakowa więc nie miałem kiedy dobrze sprawdzić. Po 3 tygodniach wsiadam od auta i niestety nic się nie zmieniło - pokręcił ...
[Matiz] pytanko ECM
mozliwe ze tysiace tematow juz byly odnosnie tego ale coz.. tak czytalam sobie ostatnio FAQ nt. bledow silnika. Jesli w moim matizie przy przekreconej stacyjce (ale nie odpalonym silniku) lampka check engine zapali sie na kilka sekund (okolo 3 -4) a potem gasnie to chyba wszystko jest w porzadku skoro nie mruga? a jak poznac w takim razie kiedy bedzie tfu tfu jakas usterka? wiem ze to sie sprawd ...
[Matiz] Dziwny problem z check engine?
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z check engine w moim matizie. Mianowicie: po przejechaniu 20-30 km i dobrym rozgrzaniu silnika wskakuje blad (zwykle jade w tym momencie na dosc duzych obrotach 120-130), moc delikatnie spada (moze jakies 10-20% mocy traci) i juz tak zostaje do poki nie zgasze zaplonu i nie odpale od nowa auta. Czy ktoś mial już taki problem? z gory dziekuje za info ;) ...
[ nubira 1 ] ABS tak jakby przeskakuje,
Witam autko nubira kombi 99r. 1.6 16V problem mam z ABS'em, jak jest slisko i wcisne hamulec to masakra niby tam czuc jak pedal hamulca drzy i czyc ze abs dziala ale jak jest bardzo slisko to jak nacisne pedal hamulca na maksa to tak jakby hamuje i kola przeskakuja czyc takie szarpanie zamist hamowania dzieje sie to od pewnego czasu ... nie swieci kontrolka awarii absu, droga hamowania znacznie wy ...
[Nexia] Szarpie przy ruszaniu, nie wiem o co biega :O
Witajcie, Moja nexia szarpie przy ruszaniu Sprzęgło łapie gdzieś od połowy, jednak nie mam już siły, pomykam autkiem już drugi tydzień i nie potrafię się przyzwyczaić do tego sprzęgła. Choć nie jest już tak źle bo daję więcej gazu (2,5 tys. obr.) pomału puszczam sprzęgło i jakoś to idzie, ale słychać to jak by jakiś dziadźko zajeżdżał auto przy startowaniu, nie doiże 2,5tys obrotów jest troszkę ...
[Lanos] - prośba o ocenę
Witam, to mój pierwszy post na tym forum, planuję zakupić lanosa. Proszę o ocenę. http://otomoto.pl/daewoo-lanos-C15715513.html ...
[Lanos] wentylator nie włąncza sie, wskazik temp dochodzi do
Witam. Mam problem. W moim lanosie wskznik temperatury dzwiga sie tylko do połowy, wentylator niewłącza sie. Silnik juz mi sie 4 razy zagotował. Wentylator jest sprawny, termostat wymieniony, połączenia sprawdzone. Dzie szukać przyczyny? Dziekuje za pomoc ...
[Lanos] Nie działają wycieraczki i nawiem podczas pracy siln
Witam gdy mam włączony silnik nie działają przednie i tylne wycieraczki i nawiew a podczas tylko włączonego samego zapłonu wszystko działa właściwie. Co może być przyczyną takiego zachowania może coś doradzicie bo nie mam pojęcia co robić. Dodam jeszcze co na pewno jest ważne że wszystko zaczęło się jak padł mi akumulator podłączając go wtedy pod prostownik zamieniłem bieguny i pojawiły się iskry ...
[Leganza] MAM PROBLEM - GAŚNIE JAK BY ZALEWAŁA SIĘ...POMOCY
WITAM WSZYSTKICH.Jestem tu nowy i od razu pochwale się że zakupiłem pare dni temu piękna Leganze 2.0 16V 133 KM AUTOMAT.Auto zakupione od pierwszego właściciela , sprzedał bo coś czasami nie paliła jak trzeba. Auto ma przejechane niecałe 130tkm i jest w nim następujacy problem. Po uruchomieniu silnika pracuje prawidłowo na biegu jałowym oraz jak jest zimny można nim ruszyc bez problemów i jechać.J ...
[lanos] wyciek z silnika [zdj]
Witam, mam taki problem: Silnik ma 1,5 100KM 16V, ma przejechane 245 000. Pojawił się jakiś czas temu wyciek, dokładnie to widać olej na komorze silnika za kolektorem. Przedwczoraj wyczyściłem silnik do sucha, dzisiaj po przejechaniu około 100km znowu mokro za kolektorem. Popatrzyłem lusterkiem i wygląda to tak jakby olej wyciekał spod śrub łączących kolektor z komorą silnika, a dokładniej tych dw ...
[Tico] wymiana zaworow
witam podczas jazdy pekl mi pasek rozrzadu i u mechanika po wymianie paska okazalo sie ze samochod nie chodzi :/ koszt naprawy mechanik oszacowal na ok 700zl ... troche sie znam na mechanice wiec mam zamiar sprobowac to samemu naprawic prosil bym o jakies propozycje rozwiazan od ludzi ktorzy sie znaja troche lepiej odemnie :P ...
[Matiz] Sygnał włączonych świateł przy wysiadaniu - nie dzia
Witam Niedawno stałem się właścicielem Matiza. Od początku nie działa mi sygnał, który się włącza gdy wysiadamy i zapominamy wyłączyć świateł. Często mi się zdarza zapominać w związku z tym mam kilka pytań : - gdzie on się znajduje? - jak zabrać się za jego sprawdzenie / naprawienie / wymianę ? ...
[Lanos] Problem z gazem
Ostanio mam ogromny problem z gazem (wcześniej zero problemów): podczas jazdy pod górkę na 5 (prędkość 75km/h) stracił zupełnie moc tzn. nie reagował na wciśnięcie pedału gazu). Przełączyłem na 4 ale tam również podobny efekt, do domu dojechałem (jakieś 200m) z prędkością 40 km/h. Po zatrzymaniu się na placu wyłączyłem silnik, brak jakiś stuków czy innych odgłosów. Po godzinie spróbowałem odpalić ...
[Lanos] Pali jak smok !!!!
Witam wszystkich mam pytanie zrobiłem remont reduktora gazu ( parownika ) jakoś dwa miesiące temu pojeździłem aż się wszystko ułoży i się jakoś nie poukładało auto pali mi około 18 litrów jak czołg rudy z pancernych czy ktoś ma jakieś propozycje co zrobić wymienić cały reduktor na nowy. dodam ze juź w regulacji był dwa razy .jeden z gazowników stwierdził ze jest walnięta us ...
[Lanos] nie chce odpalac - brak iskry na swiecy
Po przekreceniu kluczyka wszystko wydaje sie byc ok. Zapalaja sie kontrolki, a pompa paliwa zaczyna pracowac, lampka od immo gasnie. Przy probie odpalenia rozrusznik normalnie kreci. Ale silnik nie zapala. Sprawdzilem w chwili jak nie chce odpalic to nie mam iskry na swiecy. czym on moze byc spowodowany? I tu jeszcze ciekawostka: Bez problemu silnik odpala na "popych", i nawet jak nie ...
[Matiz] tunsgram megalight +60
Cześć. W dniu dzisiejszym zamontowałem w/w/ żarówki. Świecą naprawdę mocno (co mnie osobiście bardzo się podoba - widoczność rewelacyjna), kilku kierowców na trasie, jadących z naprzeciwka migało mi światłami, myśląc że jadę na długich. I tu powstaje moje pytanie. Jak to jest z legalnością tych żarówek? Czy Policja może mieć jakieś obiekcje? Jakich ewentualnie używać argumentów w przypadki kontrol ...
[Nubira II] stuki w kole
witam wszystkich Juz mi rece i nogi opadaja mianowicie cos klekocze mi przy prawym przednim kole jak po dziurawych polskich drogach jade Wymienilem tuleja wachacza lacznik stabilizarora a tu nadal klekocze Juz chce mnie ku.......ica zlapac bo za kazdym razem wymyslaja cos nowego Teraz znowu wymyslili ze to moze zaciski hamulca no ciekawe co jeszcze ...
[Nexia] Obroty spadają i auto gaśnie
Witam, pisze już po raz trzeci mój problem, za każdym razem wymieniam i naprawiam to co radzicie - niestety bez rezultatu. Po raz trzeci również opisze całą historię od nowa może teraz się uda Auto sobie jeździło i jeździło nic mu się nie działo. Pewnego razu sobie zaparkowałem autem na parkingu przed marketem. Zgasiłem go i już nie odpalał. Po 12h wróciłem do auta - odpalił na dotyk. I tak to s ...
[Lanos] problem z odpaleniem auta
witam, jestem od niedawna posiadaczką lanosa, odziedziczyłam go po rodzicach i mam pewny problem, mianowicie mam problem z odpalaniem auta jak jest zimny. autko odpala na benzynie po czym za chwile spadaja obroty i gaśnie. czasami kilkukrotnie musze go odpalac zeby wszedl na obroty i zebym mogła przełączyc go na gaz. Auto jest po czyszczeniu przepustnicy, wymienione sa kable, swiece, filtry, silni ...
[nubira II 1.6] klekotanie i brak kompresji (podobno)
Cześć! Wczoraj podczas jazdy silnik stracił moc, pracuje nierówno (mimo iskry na wszystkich świecach), powyżej 2.5 obr/min rozlega się metaliczne klekotanie. Pasek rozrządu wygląda na napięty. Byłem po sasiędzku u mechanika, twierdzi "na ucho i wszelkie inne zmysły", że to brak kompresji na jednym z cylindrów. Śpiewa sobie minimum 1.5 tys za zdjęcie głowicy, < ...
[Lanos] Jak przywrócić automatyczne włączanie radia po odpal
Witam! Jak można przywrócić w Lanosie automatyczne uruchamianie radia fabrycznego po uruchomieniu silnika? Czy to są ustawienia radia? Czy jakieś programowanie komputera? Radio kaseciak ze zdejmowanym panelem. Pozdrawiam. ...
[Matiz] Zbyt niskie obroty
Witam, przez ostatnie kilka dni Matiza męczy dolegliwość, po odpaleniu łapie niskie obroty, (chodzi na wszystkie gary). W czasie dojazdu do skrzyżowań gaśnie po wcisnieciu sprzęgła i hamulca. Dzisiaj gasł mi 7 razy, potem jest problem z odpaleniem. Noge trzeba trzymać na gazie. Metoda spinaczowa nie wykazała żadnych błedów oprócz klimy. Reset ECU pomaga ale tylko na jeden dzień, potem jest znów to ...
[Inny] Wycieraczki płaskie czy coś warte
witam. Mam zamiar zmienić zwykłe wycieraczki na te płaskie, które ładnie wyglądają. W sklepach są Motgumy, Dippy oraz Kamoka. Ale teraz na alledrogo sprzedawca wystawia hurtowo w miare tanio takie: http://allegro.pl/super-plaskie-wycieraczki-do-wielu-marek-aut-i1242619096.html ciekawe czy coś warte czy lepiej kupić kamoke ze sklepu. ...
[Lanos] Kontrolka check. Kod błedu 33. Co zrobić?
Jest to mój pierwszy temat na tym forum więc na początek chcialem sie przywitac. Witam wszystkich:) Mam taki problem z moim Lanosem 1.5 8V. We wtorek byłem u gazownika. Powodem tego było wysokie spalanie gazu w granicach 16 litrów po miescie przy spokojnej jeździe. Mechanik wyregulował mi parownik i powiedział mi, że będzie trzeba wymienić mikser. Pojechałem dzisiaj do tego samego warsztatu. Inny ...
[Matiz] Nie świeci lampka hamulca ręcznego
Witajcie, otóż mam taki problem jak w temacie-nie świeci mi się w ogóle owa lampka. Przy przekręcaniu zapłonu powinna na chwile zapalić się i zgasnąć, tak ? Przy zaciąganiu ręcznego nie zaświeca się... Co mam z tym fantem zrobić ktoś pomoże mi krok po kroku? :) Myślę, że dałbym radę samemu to zrobić. ...
Windows XP PROF
Po naprawieniu systemu pokazuje mi się taki ekran. Mam do wyboru dwie pozycje. Dolna uruchamia system, a górna nie. Jak ten ekran usunąć? :myśli: ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt