X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj

oc sprawdzenie - znaleziono 1,133 tematów/ty.


[Nexia] Kontrolka układ sterowania silnikiem nie zapala sie
Kontrolka układ sterowania silnikiem nie zapala sie na zapłonie i autko nie chce zapalic. Czasami kiedy owej kontrolce zdarzy się zapali- auto pali bez problemu. Sprawdziłam bezpieczniki ale są ok. Auto jest od kilku tygodni niewiele używane (stoi pod chmurką pod blokiem) podczas gdy wcześniej chodziło bez zarzutu. Będę wdzięczna za jakieś podpowiedzi cóż to może byc:) Pozdrawiam ...
[Lanos] silnik nie pracuje- pomocy
Proszę o pomoc Zapaliłem silnik przejechałem jakieś 50 metrów i nagle silnik zaczął pracować coraz wolniej aż w końcu zgasł. zjechałem na pobocze i włączyłem silnik po raz kolejny. rozrusznik pracuje normalnie tylko silnik nie rusza. co może być tego przyczyną?? nie mam pojęcia. Bardzo proszę o pomoc. Z góry dziękuję :pomocy: Regulamin - stosujemy tagi!! ...
[Matiz] MikeFoto
Chciałbym zaprezentować zakupione kilka dni temu autko dla żonki. Marka / Model - Daewoo Matiz Pojemność silnika - 0,8 Liczba koni - podobno 51KM Rocznik - 1999 Modyfikacje - jeszcze BRAK :) Plany : - przede wszyskim wymiana olejów, sprawdzenie stanu klocków, tarcz, wymiana płynów i rozrządu i pompy wody, filtrów, żarówek, świece - lotka dachowa (dasze ...
[Lanos] problem z przewodow wysokiego napiecia
Ktoś moze rozwiązał problem szybkiego ukszadzania sie przewodow wysokiego napiecia w Lanosie 1,5 16V. Gazownik powiedzial mi ze to wada fabryczna i w tych modelach silnika jest to nagminne. Znowu mam przebicie a zrobilem 8tkm na kablach i zaczyna mnie to irytować. Teraz mam kable Sentech wczesniej mialem NGK roznicy nie ma. Czy da sie sprawdzic jakos stan kabli bez miernika? Mechanik mi mowil ze j ...
[Lanos] Problem ze stukaniem z lewego koła po upadku na kraw
Parę dni temu małżonka zjechała z wysokiego krawężnika i zahaczyła lewym wahaczem (właściwie samochód upadł na wahacz) po tym incydencie z tego koła wydobywały się dziwne odgłosy po rozebraniu okazało się że pękł łącznik stabilizatora i też owy łącznik wymieniłem (a nawet przy okazji z drugiej strony). Lecz to do końca nie rozwiązało problemu mniej coś słychać ale np. przy cofaniu na skręconym kol ...
[Matiz] Problem z silnikiem chyba
Witam Serdecznie Dzisiaj po przejechaniu trasy około 5 km przyjechałem pod dom i odstawiłem mietka. Później chciałem po około 3-4 godzinach go odpalić i już mi nie zaskoczył. nie orientuje się co może być wiem że przyczyn może być bardzo dużo Pompa paliwowa działa by ją słychać na zapłonie tyle wywnioskowałem więcej nic nie mogę powiedzieć bo się nie za bardzo znam. Cóż to może być ?? prosz ...
[Lanos]specyficzny problem
Witam, od kilku dni jestem szczęśliwym, no może nie do końca, posiadaczem 10-letniego lanosa. niestety pojawia się pewien uporczywy problem. Pierwszym objawem jest ikonka <check engine> paląca się od czasu do czasu, właściwie to raz po raz nieświecąca. Kolejnym utrapieniem jest fakt że auto czasem gaśnie, wtedy przy próbach odpalenia zdarza się że spod maski poleci 'dymek' dokładnie z " ...
[Lanos] Problemy z kontrolką check.
Witam, jestem nowy na forum. Dzisiaj stałem się (mam nadzieję) szczęśliwym posiadaczem Lanosa (1.6 16V, 2000r.). Jednak nurtuje mnie pewien problem, otóż przy prędkości ok 100-110 km/h zapala się owa kontrolka. Czytałem tematy na forum, dowiedziałem się że jest domowy sposób na sprawdzenie tego. Niestety jestem słaby w tych sprawach, prosiłbym o jakieś zdj ...
[Matiz] Jaki olej?
Witam! Zastanawiam się nad zmianą oleju silnikowego,obecnie jeżdżę na elf sporti 15w-40 przebieg 90 tyś.Z tym eflem jest tak że po przejechaniu większej ilości kilometrów np 5 tyś. zaczyna go powoli ubywać.Na co zmienić??? ...
[Matiz] zamula
witam oto kolejny problemik z moim Matizem. Gdy rano go odpalę (6:20) i jadę do pracy autko jest zrywne szybko ładnie przyśpiesza wszystko jest okej. Do pracy mam 15 km Gdy wracam z pracy ( tą samą trasą zawsze)jest godz 15:30 i mam wrażenie ze auto zamula nie wchodzi tak na obroty i prędkość jak rano. W Weekendy gdy jadę rano w trasę ( około 30 km) autko śmiga az miło- wieczorem wracam śmiga ...
[Leganza] klimatronik bład 3
Witam. Po sprawdzenie klimatronika w leganzie wyszedł kod błedu 3, czyli czujnik temperatury płynu. Wie może ktoś jak się do niego dostać. :zły: :beczy: ...
[Matiz] Zapach paliwa we wnętrzu
Witam, Po zatankowaniu prawie do pełna pojawił się lekki zapach paliwa we wnętrzu . Autko jest 9 latkiem, my nowi właściciele od tygodnia. Dwukrotnie tankowalnie po 10 litrów nie dało takich objawów.Czy zbieg okoliczności? Jakie mogą być powody? Dzięki :omg: ...
[Lanos] temperatura
Hej Panowie :piwo: zauważyłem u siebie dzis taki objaw ze w czasie jazdy temperatura podskakuje mi do pierwszej kreski i za chwile spada i tak cały czas. Uszczelka pod głowicą wymieniona.. jaka moze byc przyczyna, czujnik?? za pomoc dziekuje ;) ...
[Espero] prośba o skan "Wykaz żarówek"
Witam. Uprzejmie proszę któregoś z Kolegów który posiada książkę "Daewoo Espero", o zeskanowanie i przesłanie na priv tabeli wykazu żarówek. Mam książkę Edwarda Morawskiego (WKŁ) i jest tam błąd. Spróbuję podłączyć pod ten post skan tabeli z tej książki. Z góry dziękuję Włodek wlodekmc@o2.pl ...
[Lanos] mini remont silnika
Witam, Mój lanosek ma już 220 tys na karku i nigdy nie miał nic robionego w silniku (oprócz uszczelki - przy 200tys). Jest już stary i naprawdę nie jeździ się nim już tak jak dawniej. Przy 200tys. (zanim trochę poczytałem i zarejestrowałem się na forum) zalałem go mineralem :( Nie ma on już mocy i przyspieszenia więc chce mu zafundować operację na otwartym sercu. Sinik strasznie się poci i przy po ...
[Lanos] Łącznik stabilizatora
Witam mam pytanie :) Czy ma znaczenie jak mocno zamocuje łącznik stabilizatora ?:) tzn jak mocno go dokrece na śrubie :) BTW: Zeby nie zakladac kolejnego tematu chcialem zapytac jak sprawdzic luzy na drazku kierownicy? i gdzie moge sie ich spodziewac ? aha i czym moze byc spowodowane lekkie skrzywienie kierownicy chodz kola sa ustawione idealnie do jazdy na wprost :) ja stawiam na zbierznosc no al ...
[Matiz] Wymiana wahaczy i zbieżność.
Wymieniłem oba przednie wahacze i zastanawiam się, czy konieczne jest zrobienie zbieżności? Mechanik stwierdził, że nie. Ja nie jestem taki pewien... Niby auto jedzie jak trzeba, ale dla pewności pewnie przyda się zrobić. Czy ktoś może polecić jakiś tani punkt zajmujący się zbieżnością w okolicach trójmiasta? ...
[Matiz] Masakra po wymianie wachacza
Witam wymieniłem w moim matku lewy wachacz i pojechałem na zbieżność.Teoretycznie powinno być wszystko w porządku ale nie jest.Samochód skacze po dziurach jak piłka,ale to jest pikuś najgorsze jest to że podczas jazdy na wprost auto samo potrafi dość gwałtownie skręcić samo najczęściej w lewo (ale w prawo też potrafi ;)).Macie jakieś pomysły co to może być ?????????????????? ...
[Matiz] Pompa paliwa
Witam, po przekreceniu kluczyka wydaje mi sie ze dosc mocno slychac pompe, taki wysoki ton jakby delikatne piszczenie przez 2 sek. Na wlaczonym silniku stojac od strony pasazera slychac ten sam dzwiek dosc wyraznie. Tak jest od pol roku od kiedy mam auto, teraz moze troche glosniej. Powinienem sie zaczac tym martwic? Jakie koszty moga mnie czekac? ...
[Nexia] Gasnie na benzynie po ok 20 sekundach
Pisze w imieniu kolegi z innego forum bo ten samochod jest wielka zagadka :D To co zostalo zrobione w samochodzie: wymienione przewody zaplonowe wymieniony wklad pompy paliwowej zainstalowany/wymieniony filtr pompy paliwowej wyczyszczona listwa wtryskowa (oprocz regulatora cisnienia paliwa) wymienione wtryskiwacze na wtryskiwacze z 1.5 16V, koncowki Siemensa, kolor zielony Na gazie samochod chod ...
[Lanos] Uszczelka pokrywy zaworów- POMOCY!!!!!!!!!!!!
Mam pytanie? Wiem że ten temat był już poruszany wiele razy ale nie mogę nadal znaleźć odpowiedzi na moje pyt. Mam zamiar zmienić uszczelkę pokrywy zaworów w lanosie 1.5 16V ale nie wiem na jaką w każdym sklepie proponują mi uszczelkę z osobnymi półksiężycami ale wyczytałem na forum, że pod moją plastikową pokrywę musi być uszczelka z zintegrowanymi półksiężycami z uszczelką tylko takiej w sklepac ...
[leganza] centralny zamek
Chlopaki pomozcie, mam problem. Dzisiaj zauwazylem , ze ani kluczykiem ani od srodka przyciskiem przy klamce nie dziala mi centralny tzn nie zamyka wszystkich zamkow, ale otwiera wszystkie. Natomiast z pilota bez problemu wszystko dziala. Pilotem przy zamykaniu klamka zamyka sie. W czym moze byc problem?? ...
[TICO] nie chce zapalic
czesc mialem nieprzyemna sytuacje amianowicie autem jezdze juuz ok 3 miesiecy od miesiaca mam pod radio podlaczone lepsze glosniki i tube zamiast tylnych glosnikow od miesiaca zaczal mi sie dluzej krecic rozrusznik niz prze zalozeniem tego i ostatnio bylo 30 minut ostrego grania z basemm ..zaraz po tym sluchaniu auto odalilo . na 2 dzien rano odpalilo ...popoludniu odpalil przejechalem 5 minut ...
[Nexia] problem z wolnymi obrotami w nexi
Mam nexię z 1997 roku 1.5 8V jest problem z wolnymi obrotami na których samochód zaczyna drżeć objawy ustepują przy wyższych obrotach Drżenie przenosi sie na kolumne kierownicy. Zostały wymienione przewody wysakiego napiecia,filtry, olej, kopułka tłumniki świece i problem nadal istnieje.Samochód chodzi na LPG. Prosił bym o pomoc. ...
[Nubira 2 ] Co myślicie o tym egzemplarzu ?
Witam , wypatrzyłem oto taką Nubirkę: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9742038 Co sądzicie o tym egzemplarzu , czy cena nie jest wygórowana bo prezentuje się bardzo przyzwoicie. Czy instalacja gazowa jest z nowszych wersji ? Ze zdjęć da się wywnioskować czy autko miało jakieś klepnie ?? ...
[Lanos] Spalanie, nierówne obroty, stukanie
Niedawno kupiłem Daewoo Lanosa 1.5 16v z gazem II gen. Lovato. Mam kilka problemów, szukałem już odpowiedzi na forum, ale w większości przypadków nie pomagały. A więc dolega mu kilka rzeczy: 1. Zacznę od stukania w przednich kołach, dużo więcej w kole prawym. Jest to stukanie (a raczej pukanie) niemetaliczne, ale ostatnio jak otworzyłem szybę w czasie jazdy i wychylając się bardziej po lewej str ...
[Matiz] korozja
Witam Czy warto kupic Matiza ktoremu do nadkoli i progow dobiera sie rdza? Na razie jest to powierzchniowo, ale pytanie czy warto sie z tym bawic czy odpuscic? Auto jest od pierwszego wlasciciela, bezwypadkowe, od znajomej osoby, tyle ze to 1999 rok i po prostu juz je bierze Tutaj fotki http://picasaweb.google.pl/mnazarko/Matiz# Mam tez watpliwosc odnosnie silnika - silnik od dolu jest mokry od ...
[Matiz] CHECK po dłuższym wciśnięciu sprzęgła przy >90 km
Witam Jestem nowy na forum, ale matizem jeżdżę już od prawie 2 lat. Ostatnio odkryłem jedną (moim zdaniem dziwną) rzecz. Kiedy jadę na 4-5 biegu z prędkością ponad 90 km/h i przez dłuższy czas wciskam sprzęgło (5-7s) zapalają mi się wszystkie kontrolki łącznie z kontrolką CHECK. Po puszczeniu sprzęgła lampki gasną - ostatni gaśnie CHECK, który pali się przez jakieś 3 sekundy po tym jak zgasną inne ...
[Lanos] silnik dławi się w czasie zakrętów
Witam serdecznie, Używając wyszukiwarki przejrzałem forum napotykając mnóstwo postów odnośnie złej pracy silnika w Lanosie na benzynie w przypadku założenia LPG (w większości jak zauważyłem nierozwiązanych) ale nie natknąłem się nigdzie na problem podobny do mojego. Mój samochód to wersja 1,5 16v z instalacją LPG II generacji i przebiegiem 95k km. Ostatni przegląd (olej, wszystkie filtry, świece ...
Full awaryjne espero... :/
Mam swojego esperala od marca tego roku i niestety muszę przyznać że nie jestem zadowolony. Zapłaciłem za niego 4tyś. I do tej pory drugie tyle w niego włożyłem w naprawy, regulacje, części (nie wliczam oczywiście kosztów takich jak ubezpieczenie, czy benzyna). Do tej marki skłoniło mnie między innymi to, że części nie są drogie i jest dużo zamienników na rynku. Rozumiem, że kupując używane auto m ...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Reklama   |   Kontakt