Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-02-03, 14:55 [Matiz] Nie pali na jeden cylinder
Witam
nie wiem czy w tym dziale.
W moim Matizie po odpaleniu nie chodzi 2gi gar. Przez chwile działają wszystkie trzy ale po chwili przestaje 2-gi. Dzieje sie tak po każdym zresetowaniu komputera, Błędy jakie miałem to
0105- MAP niski/wysoki sygnał
0115- CTS niski/wyski sygnał
Z góry dzięki za pomoc.
P.S
Działał dobrze, potawiłem go przed domem po przyjeździe z pracy i...nastepne odpalenie było już n dwuch garach.
[ Komentarz dodany przez: koenig: 2009-02-03, 15:02 ] Zapoznaj się z regulaminem i stosuj tagi.
Poprawiłem.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
steyr steyr
Auto: Matiz Life 03r PB/Punto 2 FL 04r. 1.2 16v
Imie: Pawel Pomógł: 193 razy Wiek: 33 Dołączył: 09 Kwi 2008 Posty: 3813 Skąd: Kalwaria Z.
Wysłany: 2009-02-03, 17:47
ja bym stawial na aparat zaplonowy,typowy objaw
W sprawie pytań/pomocy techniczej prosze pisac na priv,
edi5000 [Usunięty]
Wysłany: 2009-02-03, 19:46
Na początek zmiana przewodów, świec kopułki i palca potem aparat, eqwentualnie wtrysk do sprawdzenia.
miszczuhis
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 3
Wysłany: 2009-03-07, 13:42
Witam. Zrobiło sie cielplej i zajrzałem do swojego Brzydala.
Przewody wymienione, palec wporządku, kopułka też. Teraz wtrysk...ciezki dostęp do niego. Chcem też sie dostać do klawiatury ale te nieszczesne śruby imbusowe. 2 już mi sie poomykały. Wiec wiercenie pozostało Moze zawory?
P.S I jeszcze jedno pod korkiem od oleju po tym jak silnik pochodzi chwile piana sie zbiera. Czego to moze być przzyczyna?
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-07, 17:40
miszczuhis napisał/a:
P.S I jeszcze jedno pod korkiem od oleju po tym jak silnik pochodzi chwile piana sie zbiera. Czego to moze być przzyczyna?
Masło w korku= uwalona uszczelka a przez to ciecz po przez płaszcz wodny dostaje sie cylindra i dla tego nie pali.
A jak tam wtryski? Bo pewnie padł Ci.
Ostatnio zmieniony przez profil skasowany 2009-03-07, 19:34, w całości zmieniany 1 raz
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
miszczuhis
Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 3
Wysłany: 2009-03-07, 18:38
2gi wtrysk nie dziala. Zamieniłem wtryski 1 i 2 i wtedy 1wszy gar nie palił.
Finał taki, że trzeba nowy wtrysk kupić.
P.S
Warto kupować urzywany wtryskiwacz?
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-07, 19:34
miszczuhis napisał/a:
2gi wtrysk nie dziala. Zamieniłem wtryski 1 i 2 i wtedy 1wszy gar nie palił.
Finał taki, że trzeba nowy wtrysk kupić.
Tak myślałem.
[ Dodano: 2009-03-07, 19:36 ]
miszczuhis napisał/a:
Warto kupować urzywany wtryskiwacz?
Nie warto. Używany wtrysk jak leży bezużytecznie potrafi zaśniedzieć lub skorodować.