X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] Kawa z mlekiem, wyciek oleju

Autor Wiadomość
Mahmet


Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Gregori
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 167
Skąd: L-W, Tuchola'ndia
Wysłany: 2009-02-05, 09:37   [Leganza] Kawa z mlekiem, wyciek oleju

Witam.
Szukałem na forum podobnego problemu ale jakoś nie mogłem znaleźć :ehh: Problem mam mianowicie taki, że mam mleczno kawowy nalot na korku od oleju, ubywa mi lekko płyn chłodniczy. I czasem pod samochodem mam plamę oleju, a czasem nie. Byłem pod autkiem zobaczyć co to może być to trochę tłustego było przy zimeringach, przy pół-ośkach. Wszystko by było okej gdyby te plamy (bo zazwyczaj są dwie) jednak w okolicach pół-osiek, a druga w okolicy chłodnicy :myśli: I to mnie zastanawia. Mam automat ale nie zauważyłem spadku oleju w skrzyni bo sprawdzam dość często. W silniku za to trochę przybyło, ale to spowodowane jest chyba ubytkiem płynu chłodniczego i nieszczelnej uszczelki głowicy(??) czy pokrywy zaworów(??), bo tam po odkręceniu osłony zbiera się trochę oleum. :myśli:
Pomóżcie :piwo:



 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-02-05, 09:40   

Objawy wskazują na uszczelkę pod głowicą. Szczególnie przybywanie oleju, bo sam osad na korku może być spowodowany niedogrzaniem silnika, w zimie częsty przypadek.



 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3546
Skąd: sprzed komputera
Wysłany: 2009-02-05, 09:43   

Z informacji zawartych na forum wynika, że prawdopodobnie często jeździsz na krótkich dystansach; stąd ten nalot na korku. Ale ponieważ jest też wyciek oleju, może się to wiązać też z tym wyciekiem. Może czas już wymienić uszczelkę pod pokrywą zaworów. Nie wiem, jak z jej trwałością w większych silnikach, ale w moim 1,6, gdy olej wyciekał spod pokrywy zaworów, na korku też zbierała się taka maź.
 
 
Rostow

Auto: Espero 1.5 DOHC
Imie: Jarek
Wiek: 47
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 41
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-02-05, 11:07   

Najprawdopodobniej jest to uszczelka pod głowicą przychylam sie do opinii kolegów.
 
 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3546
Skąd: sprzed komputera
Wysłany: 2009-02-05, 11:20   

Panowie, czy mówimy o tym samym? :myśli: Kapuczino na spodzie korka wlewu oleju połaczone z wyciekiem miałem też w swojej nubie. Oba objawy ustąpiły, gdy usunąłem wyciek spod pokrywy zaworów. :niewiem:
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-02-05, 11:31   

Ja się nie upieram że jest to uszelka pod głowicą, ale czym innym można wytłumaczyć przybywanie oleju? Samo cappucino o uszczelce nie swiadczy, ale olej?



 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-02-05, 12:28   

Moim zdaniem to UPG. Krótkie dystanse to jedno, ale ubytki płynu chłodniczego to drugie.
Nie lekceważ objawów bo możesz póniej żałować.
PZDR!



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Mahmet


Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Gregori
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 167
Skąd: L-W, Tuchola'ndia
Wysłany: 2009-02-05, 14:54   

Tak jak pisałem już odkręcałem pokrywę na silniku i jest tam trochę oleju. Mechanik powiedział że to uszczelka pokrywy zaworów, to już idzie do wymiany, czy przy okazji wymienić uszczelkę pod głowicą?? Olej z zimeringów nie może mi ciec, bo to by było równoznaczne z wyciekiem oleju z skrzyni a takowego nie zauważyłem :niewiem:

[ Dodano: 2009-02-05, 14:54 ]
aha i co to znaczy UPG? :P



 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-02-05, 15:17   

Uszczelka Pod Głowicą - taki skrót myślowy ;d



 
 
Mahmet


Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Gregori
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 167
Skąd: L-W, Tuchola'ndia
Wysłany: 2009-02-05, 20:17   

Tak to na pewno UPG... :-/ Sprawdziłem, są bąbelki w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego... Więc wymiana... Dzięki za pomoc :piwo:



 
 
Mahmet


Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Gregori
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 167
Skąd: L-W, Tuchola'ndia
Wysłany: 2009-02-09, 10:18   

Haha...moja nadwrażliwość sięgnęła zenitu :D Myślałem, że to UPG, NA szczęście się okazało że NIE!! :cfaniaczek: Dzięki Bogu tylko UPZ do wymiany :D Bąbelki się wzięły stąd że w rozgrzanym płynie chłodniczym bąbelki się wytwarzają przez siłę wpompowywanego płynu z powrotem :lol2: A oleju wcale nie przybrało tylko miałem zafałszowane wyniki pomiaru na bagnecie :D Sorry chłopaki za kłopot i jeszcze raz dzięki za pomoc!! :piwo:



 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-02-09, 10:28   

Mahmet napisał/a:
A oleju wcale nie przybrało tylko miałem zafałszowane wyniki pomiaru na bagnecie


To znaczy co: sprawdzałeś na ciepłym czy był przechylony?



 
 
Mahmet


Auto: Leganza 2.0 CDX
Imie: Gregori
Pomógł: 5 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Lis 2008
Posty: 167
Skąd: L-W, Tuchola'ndia
Wysłany: 2009-02-09, 10:30   

Na ciepłym, wiem wiem..amatorka :brawo:



 
 
dusiok84
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-09, 23:40   

witam mam podobny problem co mahmet (cappuccino pod korkiem oleju), z tym że mi ubywa oleju, a plyn chłodzący bez zmian. Nie wiem czy to UPG prosze o pomoc???
 
 
wionek
Masta


Auto: Mondeo 2,0 TDCi/Matiz 0,8/Eks Legia, Eks Lani
Imie: Sajmon
Pomógł: 6 razy
Wiek: 37
Dołączył: 20 Sty 2008
Posty: 284
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-02-09, 23:47   

może palić olej np luzy na zaworach obejrzyj dokładnie miskę , uszczelki, półośki, uszczelniacze itd, jeżeli nie będziesz miał tam wycieku to trzeba szukać przyczyny przy uszczelkach, albo UPG albo UPZ albo luzy na zaworach,



Łosi mi katana my fellows ;)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt