Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
voltom
Auto: leganza 2.0
Imie: Tomek Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 268 Skąd: ok GLIWIC
Wysłany: 2007-02-08, 15:16 regulacja obrotów
czy istnieje takie cos jak regulacja obrotów, dokladnie chodzi mi o to ze po spuszczeniu nogi z gazu silnik reaguje dopiero po chwili i spada do tych 900obr/min. mozna to wyregulowac? czy cos jest zepsute?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 15:26
No ja jak ma schodzić z obrotów zawsze tak jest nic nie kombinuj
voltom
Auto: leganza 2.0
Imie: Tomek Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 268 Skąd: ok GLIWIC
Wysłany: 2007-02-08, 15:46
jeszcze sie nie spotkalem zeby silnik tak dlugo schodzil z obrotow. czyli sugerujesz ze tak ma byc? mi sie to przynajmniej dziwne wydaje...
Olcha [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 15:52
Po odpaleniu auta na początku chodzi na ssaniu, dopiero po jakimś czasie obroty schodzą do ~850obr/min ;-)
voltom
Auto: leganza 2.0
Imie: Tomek Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 268 Skąd: ok GLIWIC
Wysłany: 2007-02-08, 15:56
tak ale mi sie to dzieje niezaleznie od temperatury silnika
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Ralf [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 17:31
to normalne w legii. u mnie tez tak jest, sie nie przejmuj
voltom
Auto: leganza 2.0
Imie: Tomek Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 268 Skąd: ok GLIWIC
Wysłany: 2007-02-08, 17:40
no to oki, przynajmneij wiem ze tak ma byc, dzieki
DamianDlugi [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 20:42
To samo jest w Nexii, strasznie mnie to denerwuje.... :-/
Ralf [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 20:47
ale dzięki temu łagodniejsza jest zmiana biegów, obroty nie zdążą spaść
W sumie to dużo samochodów ma problem z wolno spadającyumi obrotami, szczególnie gdy samochód jedzie "na luzie" to obroty wolno spadają, jest za to odpowiedzialny chyba czujnik prędkosci pojazdu. Ale takie już uroki elektroniki, w "gaźnikowcach" zazwyczaj tego problemu nie ma ;-)
Gladi [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-08, 22:02
mi się wydaje że to jest od koła zamachowego- ciężkie.
wolno wchodzi na obroty i wolno spada.
oraz średnica tłoka = skoku tłoka
w motocyklach jest śred. tł./2 = skok tł.
a DU to nie sportowe silniki, szczególnie 8V.
dorob [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-09, 00:24
U mnie też tak jest więc chyba ten typ tak ma ;-)
FiRe86 [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-09, 10:07
Nie przejmuj się to normalne, bo ja też tak mam. Jak odpalam to mam 1100 obr., po chwili jak sie nagrzeje to spada do 950 obr, a takie wysokie, bo mam doprężone ciśnienie dolotowe, choć mam 1.5 ;/
voltom
Auto: leganza 2.0
Imie: Tomek Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Lut 2007 Posty: 268 Skąd: ok GLIWIC
Wysłany: 2007-02-09, 14:29
czyli juz taki urok deaewoo bylem poprostu tym zdziwiony, ale juz zdarzylame sie przyzwyczajic
Gladi [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-10, 08:46
voltom
a dużo ci pali ?
może masz za bogatą mieszanke?
mi po regulacji składu mieszanki gazu szybciej spada na 850 obr.