Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Ten silnik juz od kilu lat jest montowany w matizach, ale niestety w Polsce sie tego nie doczekalismy. Matiz z tym silnikiem nie jest demonem szybkosci ale zadaje sie ze silnik spala mniej wiecej tylesamo co 0.8 (moze w miesccie troche wiecej). Teraz chyba SPARKI maja tem silnik montowany.
Czerwona strzała 1.8T, odjechała
Oraz Chevi Nubira 1.8
Roger IKM TEAM
Auto: MATIZ JOY 73L
Imie: KRZYSIEK Pomógł: 1 raz Wiek: 45 Dołączył: 18 Lis 2006 Posty: 565 Skąd: GDAŃSK
Wysłany: 2007-02-09, 09:15
Ralf napisał/a:
tylko ciekawe jak spalanie. zwykły matiz jest smokiem jak na tą klasę
tylko ciekawe jak spalanie. zwykły matiz jest smokiem jak na tą klasę
chyba sobie zartujesz ze matiz duzo pali jak na ta klase aut, zobacz sobie lepiej ze to konstrukcja z prawie 10 lat temu wiec nie opowiadaj ze duzo pali, a te 5,5 litra w trasie i 6 w miescie to jest i tak niezly wynik
Jestem ciekaw jak matiz się zachowuje z takim silnikem
Szkoda że w polsce takich nie było
miałem okazję organoleptycznie się tym zająć. Od jakiegoś czasu rozglądam się za tym cudem. Model jakim sie zachwycałem był jeszcze po modach elektryki i miał 72 HP - szatan nie matiz ... no masa 800 kg i 72 kuce
Jestem ciekaw jak matiz się zachowuje z takim silnikem
Szkoda że w polsce takich nie było
miałem okazję organoleptycznie się tym zająć. Od jakiegoś czasu rozglądam się za tym cudem. Model jakim sie zachwycałem był jeszcze po modach elektryki i miał 72 HP - szatan nie matiz ... no masa 800 kg i 72 kuce
Dodaj do tego swoją wagę + ewentualnie pasażerów, bo chyba samo auto nie jeździ
Iw4n3q [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-27, 01:53
Nie wieże w spalania poniżej 6 L, ostanio zalałem bak pod korek, aż widziałem w korku benzynę, jeździłem 90 % nie było to deptanie w pedał, redukcja biegów była szybka, nie za wysokie obroty, nie za niskie, max speed było 110 km/h średnia pomiędzy 90 - 100 km/h i 500 klometrów i zgasł. Nie trudno sobie podzielić 35/500.
FiRe86 [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-27, 08:35
Iw4n3q, Chłopie!!! 35 litró na 500 Kilosów to jest dość oszczędnie chciałbys wiedziec mój lanos pali 35 litrów na 350 kilosów wiec masz dużą różnicę matizy naprawdę są oszczędnymi autami a poza tym nie wierzysz w 6 litrów ponizej bo masz za ciezką nogę
Iw4n3q tak tylko do tego dochodzi jeszcze to czy to lato czy zima, czy jezdzisz z otwartymi oknami czy nie, klimatyzacja a moze nawiew itp? a zreszta kazde auto jest innewiec jesli Tobie tak pali no to trudno, mnie troche mniej na trasie, a zreszta zauwazylem ze po przelkroczeniu magicznej predkosci 90km zaczyna juz powazniej leciec benzyna, powyzej 120 szkoda gadac
<<<< Power is nothing without control >>>>
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-06-27, 10:49
FiRe86 napisał/a:
Iw4n3q, Chłopie!!! 35 litró na 500 Kilosów to jest dość oszczędnie chciałbys wiedziec mój lanos pali 35 litrów na 350 kilosów wiec masz dużą różnicę matizy naprawdę są oszczędnymi autami a poza tym nie wierzysz w 6 litrów ponizej bo masz za ciezką nogę
... z innego tematu o spalaniu lanosa :
FiRe86 napisał/a:
Silnik po remoncie i 1.5 8V z powrotem pod maską i pali mi trasa 6.5, miasto 8 litrów