X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Gleba

Autor Wiadomość
Igrek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 10:45   [Nexia] Gleba

Dzisiaj po południu zabieram się za zmianę sprężyn, zakładam eibachy.
I w związku z tym szybkie pytanie żebym nie musiał 2 razy całości rozkręcać.

Zakładać odboje czy lepiej nie ? a może je przyciąć ?

Amorki mam keyaby
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7537
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-02-23, 10:55   

Zakladac. Podobno <nie sprawdzone info> do gleby sa dobre odboje z CC/SC



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Igrek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 11:32   

a z czego ta dobroć wynika ? są krótsze ?
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7537
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-02-23, 11:46   

Nie ma efektu kangura i auto prowadzi sie bardziej cywilizowanie.
Podkreslam tylko, ze jest to jakas zaslyszana gdziestam informacja, zupelnie nie sprawdzona :D Ale jakbys przy okazji przetestowal, to by bylo super :P Kosztuja chyba parenascie zlotych :D



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Igrek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 12:17   

Cińkłeczeto lub Sejczeto tak ?
A co jak założe na standardowe przy sprężynach -30 mm może być kangur ?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7537
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-02-23, 12:24   

Na gazowkach nie wytluczonych nie powinno byc kangura, na seryjnych olejowkach raczej na 100 bedzie :) Najlepiej dokupic tez skrocone amortyzatory do tego :D



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Igrek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 12:34   

Czyli Cińkłeczeto lub Sejczeto tak ?
Amorki w tamtym roku zakładałem, gazówki ale jeśli odboje przy okazji mogę wymienić to spróbuje.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7537
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-02-23, 12:37   

Tak jest, Cinquecento lub Seichento :)
Z tym ze podkreslam, zeby nie bylo na mnie pozniej - z tymi odbojami CC/SC to gdzies zaslyszana , zupelnie nie sprawdzona informacja :D
Jak w razie czego Ci sie nie bedzie chcialo dwa razy rozbierac tego wszystkiego, to zakladaj nowe odboje z Nexii ori :)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Igrek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 12:41   

Podejdę zaraz do sklepu motoryzacyjnego bo mam obok pracy i porównam jak facet będzie miał jak one wyglądają, jeśli są krótsze, a twardsze np. oznaczało by że są lepsze bo jak te nexowskie się skróci mogą być za miękkie i może bić (jeśli dobrze kombinuje).

Ale w sumie masz racje jak by co kupie nowe z Nexii bo te stare już sparciałe mogą być.
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7537
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-02-23, 12:52   

Jak masz mozliwosc to porownaj i zdaj koniecznie relacje. tez niedlugo bede wymienial amory z przodu to jakby co sobie kupie te z cieniasa odboje :P



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Igrek
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 13:26   

Więc tak mam już odboje z cieniasa lecz nie mogłem ich porównać w sklepie z nexowymi. Umówiłem się z facetem że porównam przy montażu i jak by co mogę oddać.

Po założeniu będę zdawał relację.

Jeszcze tylko pytanko. Kiedy samochód stoi duża powinna być odległość amorka od odboju ?
Bo z tego co czytałem niektórzy gdy zakładali glebowe sprężyny to im amorek na odboju stał z tego by wynikało że amortyzator pracuje tylko w zakresie około 40mm na standardowych sprężynach + ugięcie się odboju, a to chyba mało. Odbój jest (tak mi się wydaje) tylko po to żeby przy maksymalnym ugięciu się sprężyny amortyzator nie uderzył w mocowanie górne, czy to też jest element składowy zawieszenia i bierze udział w pracy całości tak jak elastomery w amortyzatorach rowerowych ?

[ Dodano: 2009-02-24, 07:52 ]
Przód już zrobiony i mit obalony. Odboje z cieniasa nie pasują są 2x dłuższe niż te od nexa.
Samochód ładnie mi usiadł i na szczęście nie ma taczki. Oczywiście seryjne odboje zostały. W sumie to bardzo pozytywnie gdyż na bruku jest większy komfort jazdy niż był przedtem, na większych nierównościach oczywiście sztywniej.
Teraz czeka jeszcze tył na wymianę.
 
 
Lubia
Weteran
Naczelny pijok:)


Auto: Italienisz mobil
Imie: Ewa
Pomogła: 2 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 08 Sty 2007
Posty: 2796
Skąd: WPI
Wysłany: 2010-04-19, 09:56   

Achtung - odkopuję.

Mam pytanie odnośnie ori-odbojów. Czy ktoś stosował może już odboje innego typu - niższe niż nexiowe? Z jakiego auta ewentualnie podpasują?
Problem polega na tym, że po zamontowaniu mts-technixowego zestawu, auto opiera się na odboju i amorek nie działa poprawnie - czy spotkał się ktoś z Was z jakimś zamiennikiem, troszkę niższym niż standardowy?



 
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 37
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2010-04-19, 10:13   

odbój możesz przyciąć, albo zerknij tu http://www.strong-flex.eu...uemart&Itemid=1 :wink:

ziemniak napisał/a:
Zakladac. Podobno <nie sprawdzone info> do gleby sa dobre odboje z CC/SC



a tu Ziemniak conieco napisał ;)



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
Lubia
Weteran
Naczelny pijok:)


Auto: Italienisz mobil
Imie: Ewa
Pomogła: 2 razy
Wiek: 39
Dołączyła: 08 Sty 2007
Posty: 2796
Skąd: WPI
Wysłany: 2010-04-19, 13:45   

RIPER napisał/a:
odbój możesz przyciąć, albo zerknij tu http://www.strong-flex.eu...uemart&Itemid=1 :wink:

ziemniak napisał/a:
Zakladac. Podobno <nie sprawdzone info> do gleby sa dobre odboje z CC/SC



a tu Ziemniak conieco napisał ;)


Właśnie to czytałam ale:

Igrek napisał/a:

[ Dodano: 2009-02-24, 07:52 ]
Przód już zrobiony i mit obalony. Odboje z cieniasa nie pasują są 2x dłuższe niż te od nexa.
Samochód ładnie mi usiadł i na szczęście nie ma taczki. Oczywiście seryjne odboje zostały. W sumie to bardzo pozytywnie gdyż na bruku jest większy komfort jazdy niż był przedtem, na większych nierównościach oczywiście sztywniej.
Teraz czeka jeszcze tył na wymianę.


Będę musiała w takim razie albo urżnąć kawałek odboju, albo zaopatrzyć się w któryś z linka który podesłałeś.

W każdym razie, na razie muszę jeździć na tym co mam, bo ze zdjęciem amorów jest troszkę zabawy, a sama nie dam rady się w to bawić bez narzędzi.



 
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8447
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2010-04-19, 16:16   

Lubia napisał/a:
Problem polega na tym, że po zamontowaniu mts-technixowego zestawu,


oj Lubia, w coś Ty się wpakowała :omg:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt