X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza]czujnik położenia wału korbowego ?

Autor Wiadomość
Qwazar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 20:32   [Leganza]czujnik położenia wału korbowego ?

Witam. Ostatnio wracając do domu (na szczęście jakieś 300m od niego) na światłach autko mi zgasło i już nie odpaliło. Teść mnie do domu esperakiem dowlókł. Na początku myślałem, że to pompa paliwa, bo się nie załącza po przekręceniu kluczyka. po wyjęciu pompy ze zbiornika i podłączeniu na krótko okazało się że działa. Znajomy mechanior posprawdzał i okazało się ze nie ma prądu na przekaźniku i bezpieczniku pompy. Po zasięgnięciu informacji u innego mechanika, ten stwierdził, że najprawdopodobniej na 99% to właśnie czujnik położenia wału korbowego (ponoć odpowiada za sterowanie przekaźnikiem pompy i chyba wtrysków) Po długich poszukiwaniach udało mi się go nareszcie zlokalizować. I tutaj właśnie mam problem:
- czy ten czujnik można zdemontować bez odkręcania (chyba to jakaś pompa)bo ten czujnik
jest właśnie pomiędzy nią, a blokiem silnika i strasznie tam ciasno
- poza tym czy jest jakiś patent na sprawdzenie, czy to na pewno jest ten czujnik (nie chce mi się tego rozbierać, żeby się później okazało, że to nie to)
- może ktoś to kiedyś już robił i ma doświadczenie
Bardzo proszę o pomoc :beczy: auto już 3 dzień w garażu stoi :beczy:
Przepraszam, ze taka długa ta moja wypowiedź.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 21:55   

W dziale kompendium wiedzy masz opisane jak odczytać kody usterek silnika "metodą spinaczową" i od tego zacznij. Nie jestem pewny ale w leganzie jest chyba taki awaryjny włącznik pompy paliwa między fotelem pasażera a progiem drzwi. Teoretycznie to ten włącznik odblokowuje pompę po jej awaryjnym wyłączeniu w następstwie dużego wstrząsu np. kolizji. Teoria swoje a praktyka swoje więc sprawdź ten włącznik. Ewentualnie nie kontaktuje kostka immobilizera (immobilizer odcina wtryski) pod stacyjką więc może wystarczy sprawdzić połączenia elektryczne.
 
 
Qwazar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 22:08   

Cytat:
Teoria swoje a praktyka swoje więc sprawdź ten włącznik. Ewentualnie nie kontaktuje kostka immobilizera (immobilizer odcina wtryski) pod stacyjką więc może wystarczy sprawdzić połączenia elektryczne.

Czy ta kostka jest w obudowie kolumny kierowniczej ?? A'propos tego awaryjnego wyłącznika, on jest jakiś widoczny, czy jest gdzieś schowany ??
 
 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-23, 23:10   

Immobilizer jest w okolicy stacyjki pod plastikowymi osłonami kolumny kierowniczej. Rozepnij złączkę (kostkę) i psiknij kontakt sprejem.
Ten awaryjny włącznik jest między zewnętrzną szyną prawego przedniego fotela a plastikowym wykończeniem progu i nie jest schowany tylko ma taką gumową osłonkę-http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=5185
W razie czego to wyślij PW do kolegów: Kat'a lub Daewoo Leganzy bo oni swoje leganzy znają na wylot.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt