X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[espero]Pompka

Autor Wiadomość
spoofix

Wiek: 43
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2009-02-24, 16:52   [espero]Pompka

Mam taki problem a mianowicie chodzi o pompke raz chodzi raz nie ale wydaje mi się ze jak się nagrzeje to ma wieksze problemy prosze o pomoc
------------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
A tu macie programowanie instalacji Lovato z 198i

Przełącznik model 198/i termotronik.

Urządzenie sterujące przełącznika jest przystosowane do dwóch wersji: wtryskowej i gaźnikowej. Jest wytworzone w technologii SMD i wyposażone w mikroprocesor o małych rozmiarach, jest estetyczne i łatwe w montażu pod tablicą rozdzielczą samochodu w strefie dobrej widoczności kierowcy. Można je stosować wraz z systemami LOV U i LOV ECO.

Funkcjonowanie przełącznika.

a. Jeżeli instalacja gazowa jest wyposażona w NTC o temperatura reduktora jest niższa od temperatury potrzebnej do przełączenia zasilania na gaz, dioda sygnalizacyjna jest czerwona.

Jeżeli instalacja nie jest wyposażona w NTC a temperatura pozwala na przełączenie zasilania na gaz, dioda sygnalizacyjna jest pomarańczowa.

Jeżeli spełnione są warunki do przełączenia ( temperatura reduktora, istnienie NTC, odpowiednie obroty silnika), dioda sygnalizacyjna pulsuje kolorem pomarańczowym.

b. Uruchomienie silnika na benzynie. Aby uruchomić samochód na benzynie należy:

jeżeli dioda sygnalizacyjna jest pomarańczowa nacisnąć dwa razy przełącznik
rodzaju zasilania aż dioda zmieni swój kolor na czerwony.

jeżeli dioda sygnalizacyjna jest zielona nacisnąć jeden raz przełącznik aż dioda zmieni
swój kolor na czerwony.

c. Uruchomieni silnika na gazie. Aby uruchomić silnik na gazie należy nacisnąć przełącznik.
Dioda sygnalizacyjna pulsuje na przemian kolorem czerwonym i zielonym.
Czynności te są wykonywane w przypadku gdy nie ma możliwości uruchomienia silnika
na benzynie. Uruchamianie silnika na gazie jest uruchamianiem tylko awaryjnym.

d. Wskaźnik poziomu paliwa.

Przełącznik M. 198 wyposażony jest we wskaźnik poziomu paliwa gazowego.
W przełączniku znajdują się cztery zielone diody, które wskazują ilość gazu w zbiorniku,
oraz lampka rezerwy. Sygnalizacja rezerwy odbywa się w ten sposób, że pierwsza lampka
zielona wskaźnika poziomu paliwa zmienia swój kolor na czerwony. Pełne wskazanie
ilości gazu można uzyskać stosując następujące czujniki:

526006 Czujnik wskazujący poziom LPG dla zbiorników cylindrycznych.
526010 Czujnik wskazujący poziom LPG dla zbiorników toroidalnych.


Programowanie przełącznika.

Aby ułatwić monterom pracę firma LOVATO stworzyła przełącznik M.198i, który posiada funkcję samoprogramowania progu przełączania benzyna-gaz.

Ustawianie progu przełączania po raz pierwszy po zamontowaniu instalacji.


1. Sprawdzić czy dioda sygnalizacyjna świeci się na pomarańczowo. Gdy w instalację wmontowany jest czujnik NTC należy odczekać aż dioda zmieni kolor na pomarańczowy.
2. Podwyższyć obroty silnika do założonej wartości progu przełączania (około 2500 obr/min) i odczekać ok. 5 sek.
3. Po tych 5 sek. dioda pulsuje i przełącznik jest już gotowy do przełączenia.

Zmiana parametrów przełącznika.

Modyfikację progu przełączania można zawsze wykonać postępując w sposób następujący:

1. Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika i odczekać 5 sekund.
2. Wyłączyć zapłon.
3. Włączyć zapłon i uruchomić silnik przytrzymując przełącznik. Czerwona dioda pulsuje kolorem czerwonym.
4. Uwolnić przełącznik i podnieść obroty silnika do żądanego progu.
5. Przycisnąć przełącznik by zakodować żądany próg przełączania.
6. Zmieniając obroty silnika sprawdzamy czy modyfikacja zakończyła się poprawnie.


Reset parametrów przełącznika.

Jeżeli chcemy zresetować parametry przełącznika postępujemy w następujący sposób:

1. Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika.
2. Odczekać 5 sekund.
3. Wyłączyć zapłon.
4. Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika.
5. Odczekać 5 sekund.
6. Wyłączyć zapłon.
7. Włączyć zapłon bez uruchamiania silnika przytrzymując przełącznik.
8. Dioda sygnalizacyjna pulsuje kolorem zielonym.
9. Po 5 sekundach dioda pulsuje na przemian kolorem zielonym i czerwonym.
10. Wyłączyć zapłon.

W tym momencie przełącznik posiada parametry oryginalne.





Uwaga.

Nie należy jeździć na gazie z pustym zbiornikiem benzyny, ponieważ spowoduje to pracę pompy benzynowej na sucho.
Ostatnio zmieniony przez spoofix 2009-02-24, 17:16, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Andrzej Toja
[Usunięty]

Wysłany: 2009-02-24, 16:53   

po prostu wymień pompkę pewnie już ma lekko przepalony silniczek
Ostatnio zmieniony przez Andrzej Toja 2009-02-24, 17:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
spoofix

Wiek: 43
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2009-02-24, 17:11   

od paliwa!
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-02-25, 02:14   

znaczy teraz cię nie rozumie masz problem czy klepiesz regułkę jak by ktoś miał problem, co ma pompka paliwa do lpg ??



 
 
 
spoofix

Wiek: 43
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2009-02-25, 17:00   

Pompka pompuje paliwo ale przy włoczeniu stacyjki nie wydaje tego dziwięku ale popuje paliwo więc co jest grane?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-02-26, 01:54   

niema dźwięku wiec jest spalona a paliwo wyrzuca ciśnienie ale nie powinien odpalić



 
 
 
spoofix

Wiek: 43
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2009-02-26, 21:34   

wymienilem pompke ale jest inny problem teraz odpala ale pochodzi pojeżdze tak około 30km i zgasze i nie moge odpalić kurde co jest? a jak ostygnie to odpala? :beczy:
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: SGV2, Ford Escape, M Pajero2
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 42
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-02-27, 01:53   

zobacz przepustnice czy jest czysta krokowy , a jak w ogóle nie łapie, czy łapie i gaśnie a pompę słychać ?? a filtr paliwa zobacz czy nie masz czasem zadymionych świec będziemy myśleć



 
 
 
spoofix

Wiek: 43
Dołączył: 15 Wrz 2008
Posty: 10
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2009-02-27, 17:24   

pompa normalnie załącza na gazie pali awaryjnie ale jak jest zimny na gazie nie zapale.filtra to chyba nie sprawdzę bo on jest chyba jakoś pod spodem.


nie łapie gaz za 2 razem zaburzy.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt