X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Problem przy przejściu z benzyny na LPG

Autor Wiadomość
Ar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-01, 10:46   [Lanos] Problem przy przejściu z benzyny na LPG

Witam, proszę o pordę gdyż mam ostatnio kłopot z gazem. Otórz wcześniej po odpaleniu i ujechaniu ok. 2 km następowało przełanczanie z benzyny na LPG. Teraz natomiast auto przełancza na lpg i gaśnie, trzeba ręcznie przełączyc na benzynę i odczekać aż wskazówka temp. podniesie się nieco do góry i wtedy mozna przełaczyć z gwarancją niezgaśnięcia auta.
Dodam jeszcze że auto na gazie ostatnio jest zamulone. Czy mogę sam coś zaradzić na te dolegliwości, czy wizyta u gazownika? :myśli:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Prezes
mp79


Auto: posiadam
Imie: :niny
Pomógł: 114 razy
Dołączył: 26 Lut 2008
Posty: 3550
Skąd: z Piątnicy, bo skąd
Wysłany: 2009-03-01, 11:17   

Wpisz [tag] na początku tematu (patrz: regulamin forum), bo moderator może się zdenerwować ;)
Co się tyczy gazu, najprawdopodobniej konieczna regeneracja parownika, czyli wymiana "bebechów" plus regulacja. Na zdjęciu nie widzę, jaką dokładnie masz instalację, ale polecam wizytę u gazownika. :ok:
 
 
marko_318

Auto: peugeot 206
Imie: max
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 14
Wysłany: 2009-03-01, 12:14   

Cześć.
Miałem bardzo podobny problem podczas przechodzenia z pb na lpg.Okazało się, że reduktor jest sprawny a uszkodzoną obudowe miała ta cewka co znajduje się przy reduktorze.Woda i zabrudzenia powodowały że jak było zimno i silnik nie był zagrzany,to był strasznie zmulony,przy dojeżdzie do skrzyżowania gasł.
Pomogło wyczyszczenietego trzpienia i wymiana tej cewki.
 
 
wieprzmak
inz

Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal
Pomógł: 9 razy
Wiek: 44
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 303
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2009-03-01, 13:53   

z tego co widze to instalacja to Leonardo firmy elpigaz a parownikiem tejrze firmy lub emmegaz,jedna z lepszych w tamtych czasach.Wymien elementy parownika i ukladu elektrozaworow ,zobacz czy ta zielona cewka na parowniku nie jet peknieta bo moze ona zle otwiera zawor jak samochod jest zimny ,jak wyschnie to moze wtedy poprawnie dziala.Wstepna regulacja gazu mozesz przeprowadzic sam na dobry miernik Vdc lub oscyloskop.Po regulacji i przejechaniu ok 1500 km i tak bedziesz musial jeszcze raz regulowac
 
 
Ar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-06, 18:06   

Panowie, dziś przejrzałem reduktor, i ku zdumieniu zaobserwowałem że ta zielona cewka jest pęknięta wzdłóż wysokści od strony przewodów. jutro biegnę do sklepu po nową cewkę! Mam nadzieję, że będzie poprawa.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-03-10, 10:57   

Ar napisał/a:
ta zielona cewka jest pęknięta wzdłóż
u mnie tez tak byla peknieta i dzialala bez zarzutu :D a zasyfiona byla ta rurka na ktora jest nasadzona cewka




 
 
1988domino1988
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-10, 23:20   

a sprawdz sobie poziom płynu chłodzącego najpierw bo może on zamarza jak masz za niski i wtedy gaśnie bo nie ma obiegu
 
 
Ar
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-13, 19:51   

Wymieniłem cewkę, przeczyściłem trzpień na który nasadza się cewkę i nie ma poprawy, co dalej panowie?
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt