X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Espero] adam85 - 4 x 4 Espero Evolution -

Autor Wiadomość
adam85
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-06, 00:46   [Espero] adam85 - 4 x 4 Espero Evolution -

Daewoo Espero z roku 1997.
Auto opuściło fabrykę z silnikiem 1,5 16V a więc 90KM i 137Nm.

Silnik całkiem dobry...jednak z czasem myślałem o czymś szybszym :)
Początkowo w samochodzie został zmieniony wydech oraz dolot powietrza co troche poprawiło osiągi.
Myślałem nad zmianą silnika na jakiś mocniejszy i wybór padł na c20xe.
Cudem udało się kupić komplet na SWAP w bardzo dobrym stanie. Niestety śląska firma zajmująca się serwisowaniem Daewoo nie poradziła sobie z tym zadaniem :( Przewody chłodzące spadły chyba z 5razy w trakcie jazdy :nono: Efekt? :mur:

Auto pojechało do Krakowa.
Silnik został naprawiony i poprawiono również wiele elementów z którymi nie poradziła sobie wcześniejsza firma. Zmienione zostało mocowanie silnika.
Po remoncie silnik odzyskał swoje parametry i stał się dobrą bazą do dalszej modyfikacji, którą było dołożenie zestawu Turbo.

W skrócie:
Turbina: gt28rs:

Pospawany nowy kolektor oraz reszta wydechu..2,5 zakończony tłumikiem HKS Hi Power.
IC pochodzi z Lancera Evolution IX:

BOV Greddy Type-RS:

Wtryski: RC 550 ccm:

Pompa paliwa: Walbro 255 l/h

Regulator ciśnienia paliwa: AutoGauge:

Łączniki oraz przewody chłodzące: Samco
Oil Catch Tank: Forge Motorsport

Sprzęgło: Spiek 4 łopatkowy ( Inochi Motorsport )

Regulowane kółka rozrządu: ( Inochi Motorsport )

Początkowo całość wystrojona została przy użyciu EcuMaster'a aktualnie Standalone ( VEMS )

Zostało wymienione również zawieszenie. Amortyzatory Koni Sport oraz sprężyny Eibach poprawiły kontrole nad autem.
Tylna belka z Astry GSi (tarczobębny). Założone tarcze EBC TurboGroove wraz z klockami GreenStuff zapewniają przyzwoite hamowanie.
,
Dla usztywnienia karoserii założone zostaną rozpórki 2 przednie i tylna górna.

Wnętrze:
Fotele kubełkowe, pas szelkowy 6pkt. , obszyta tylna kanapa, poflokowana podsufitka i obszyte daszki przeciwsłoneczne. Dodatkowo to co widać na zdjęciach czyli pomalowane plastiki + odpinana kierownica.
, , ,
Radio Kenwood przeniesione do schowka (podpięte pod seryjne głośniki)
Dodatkowo w środku pojawiły się wskaźniki AutoGauge (Boost, EGT, Temp. oleju), pojawił się również turbo timer HKS.

Z zewnątrz dla wielu będzie to WT ale mi to nie przeszkadza bo podoba mi się tak jak jest a to najważniejsze :)
Założone zostały dokładki zderzaków.
Tylna dokładka od espero, przednia z calibry i progi uniwersalne.
Przedni zderzak będzie mocowany na zapinkach AeroCatch, zapinki będą również na masce.
Dodatkowo na masce pojawi się oryginalny wlot z EVO IX
Na klapie był niski spoilerek....a będzie też coś z EVO.
Przyciemnione szyby (piecówka: przód 35% i tyl 50%)
Felgi do jazdy codziennej 17cali z oponami 215/40
Do zabawy zostaną wcześniejsze 15 calowe koła AEZ Icon 5
, , , ,

No i jeszcze fotki silnika..silnik po SWAPie
i silnik z Turbo
Moc i moment przy 0,7bara:


Planów jest wiele ale nie warto się rozpisywać :) niedługo ciąg dalszy modyfikacji ;)
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-03-06, 08:15   

No proszę, bradzo fajne auto. Mnie osobiście ten kolor plastików wewnątrz nie odpowiada ale poza tym bardzo fajne.
A o co chodzi z tą kierownicą?
Tak z ciekawości podaj jaka firma robiła Ci swap, jeśli są tacy dobrzy to niektórym forumowiczom może się przydać taka informacja.



 
 
Rami


Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary
Wiek: 49
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 3494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-03-06, 09:24   

Podzielam opinię Koeniga ,fajne autko. Ten pomarańcz nie pasi - moim zdaniem .Pewnie sporo kasiuty poszło w swapa, ale warto :D



Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
 
 
adam85
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-06, 09:46   

Co do firmy, która początkowo robiła przekładkę to szkoda pisać... :niewiem: jak może w trakcie jazdy spaść przewód chłodzący i przewód paliwowy :omg:
Najlepsze, że sami zaproponowali przekładkę... firma mieści się w Bystrej.

Kierownice przykręca się do jednej części, mniejsza część wkręcona do naby...kierownice odpina się pociągając za pierścień.
 
 
Koenig
Weteran
Moher Power


Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 6281
Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-03-06, 09:50   

Mnie chodziło o drugą firmę, tę która wszystko wykonała prawidłowo.



 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
adam85
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-06, 09:53   

Druga firma to ProjectXs z Krakowa
Ostatnio zmieniony przez adam85 2009-04-19, 08:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
zibifr
wieczny student


Auto: Nexia
Imie: Zbyszek
Wiek: 37
Dołączył: 14 Lis 2007
Posty: 121
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-03-06, 10:45   

Nieprzyzwoicie niepozorne auto. I to lubie :cfaniaczek:



 
 
 
ChesterNS
Ahoj


Auto: było Espero 1.8
Imie: Marcin
Wiek: 35
Dołączył: 26 Lis 2008
Posty: 3513
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2009-03-06, 10:53   

Podoba mi się :D adam85, ale zabiłeś mi klina z tym swapem. I to jeszcze w Krakowie. Możesz zdradzić ile wyniósł Cię swap?



Ja nie dorastam, tylko zabawki mi drożeją ;d
 
 
 
tko


Auto: Leganza
Imie: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 212
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-06, 11:01   

Bardzo fajny, kompleksowy projekt :brawo: Jedno co mi się nie podoba to pomalowane plastiki, no i mam pewne obawy co do wlotu i spojlera czy to nie zepsuje wyglądu auta, bo teraz jest naprawdę SUPER!
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-03-06, 11:28   

Kurfffa, co za forum - maja ponad 200-konne Espero a narzekaja ze jakis pomarancz nie pasuje hehe ;)

Projekt ekstra, chyba pierwsze naprawde mocne Espero ktore widze w PL, bo do tej pory to glownie Lanosy :D

Z ciekawosci; o co chodzilo z mocowaniem silnika? Na czym jet teraz awieszony? Ori lapa i poduszka z XE, czy cos rzezbione? Moglbys foto trzasnac jakies?> :)
Pzdr!

[ Dodano: 2009-03-06, 11:29 ]
Aha ... fajnie by bylo jakbys podal jakies czasy 0-100, 0-200, 1/4 etc ;) Albo chociaz mase auta <realna, zwazona, nie z dowodu :D >



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
tko


Auto: Leganza
Imie: Damian
Wiek: 42
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 212
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-03-06, 11:47   

ziemniak napisał/a:
Kurfffa, co za forum - maja ponad 200-konne Espero a narzekaja ze jakis pomarancz nie pasuje hehe ;)


W sumie racja :hahaha: :piwo:
 
 
Szym
Poprawia fabryke? :)


Auto: Lanos sedan 1.6, LPG powered :)
Imie: Szymon
Wiek: 36
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 525
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-03-06, 12:04   

Gratulacje :brawo:



Mój lanos -> http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=5506
 
 
 
lp016

Auto: Nubira 2.0 CDX
Imie: Łukasz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 72
Wysłany: 2009-03-06, 13:04   

Super autko :brawo: Jeśli można wiedzieć: to ile w przybliżeniu wyniósł cię swap?
 
 
 
adam85
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-06, 13:13   

Pierwsza firma zrobiła np. taką rzeźbę...łapa przednia
Pomijając wygląd :lol: to dzięki temu silnik wisiał krzywo w każdej możliwej osi ;)
Została ona zastąpiona oryginalną łapą z silnika Espero 2.0

Czasy i waga auta narazie jest nieznana :niewiem: ale w planie mam małe odchudzenie tylnych drzwi, dokończyć muszę zrywanie maty bitumicznej i wybiorę się zważyć auto bo też jestem ciekawy.
Żeby czas był to będę musiał się troche wjeździć bo po przesiadce z ...xe na xeT jest duuuża różnica.

Plastiki w rzeczywistości są bardziej czerwone niż pomarańczowe ;)


Wlot i spoiler niedługo będą w aucie więc wtedy będzie można ocenić :)
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-03-06, 16:49   

Pierwsza lapa pelen profesjonalizm widze :lol: :D :D : D
Ale podraze jeszcze temat, bo ciekaw jestem; ta ori lapa z Espero zostala w jakis sposob zmieniona, czy byla zalozona P&P? Zapodaj jakie foto :P :P :P



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt