X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[ESPERO] SZARPIE PRZERYWA

Autor Wiadomość
ALANNICOL
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-09, 15:33   [ESPERO] SZARPIE PRZERYWA

MOZE KTOS Z KOLEGÓW MIAL PODOBNY PROBLEM

ESPERO 1.8 SLABE PRZYSPIESZENIE ALE WCHODZI GŁADKO NA OBROTY, GORZEJ JEST Z PŁYNNĄ JAZDĄ TZN. JEDNOSTAJNĄ CAŁY CZAS PRZERYWA DODASZ GAZU OBJAW ZNIKA.
DZISIAJ RANO JUZ SIE NIE ODPALIŁ. PO WŁĄCZENIU ZAPŁONU ODZYWA SIE NA JEDYM TYLKO CYLINDRZE, PALĄ SIE NA STAŁE KIERUNKI BOCZNE,OSWIETLENIE W KABINIE PO WYŁĄCZENIU LEKKO SIE JAŻY JAK SWIECZKA,DEFINYTYWNE ZWARCIE TAK MI SIE WYDAJE ALE CO MA DO TEGO JESZCZE ZAPŁON SILNIKA?,OCZYWISCIE PRZEWODY ,SWIECE,KOPUŁKA APAR. ZAPŁONOWEGO,SONDA LAMBDA WYMIENIONE NA NOWE!,PROBLEM POZOSTAŁ NO I TERAZ TE ANOMALIA MOŻE KTOŚ MIAŁ PODOBNY PROBLE Z GÓRY DZIĘKUJE.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
karlone
mały elektryk

Auto: Matiz
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 15
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2009-03-09, 16:22   

Zazwyczaj taki problem jest trudny do zdiagnozowania, bo praktycznie wszystko trzeba przejrzeć. U mnie jedna z lamp tylnych też cała się lekko żarzyła. Potem to nawet bezpiecznik się przepalał, Okazało się że musiałem wyciągnąć oba fotele i wykładzinę, żeby dostać się do wiązek. Przyczyną była wilgoć po stronie kierowcy, wytarłem, przedmuchałem, ustąpiło. :) Jak się przepala bezpiecznik to przynajmniej wiadomo w której wiązce szukać, a jak się nie przepala to praktyczenie wszystko po kolei z mozołem trzeba sprawdzać. Ja bym zaczął od wyciągnięcia bezpieczników z wszystkich układów nie związanych bezpośrednio z silnikiem i zobaczył jak się zachowuje.



Dwa Matizy :) jeden polski drugi koreański
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-09, 17:01   

ALANNICOL, zapoznaj sie najpierw z regulaminem , nie krzycz i stosujemy [TAGI]
 
 
Markon
Przyjaciel
Błota i off roadu


Auto: Grand Vitara II i Vitara
Imie: Mariusz
Pomógł: 190 razy
Wiek: 39
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 6249
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-03-09, 17:35   

kolego kierunki boczne to oznaka zwarcia na alarmie, mam pytanie czy masz nadkole plastikowe po stronie kierowcy z przodu jeśli masz zdejmij je zdejmij koło i sprawdź nadkole czy nie jest zardzewiałe lub nie ma dziury gdzieś w okolicy kolana kierowcy następnie w kabinie rozbierz bok plastikowy powykręcaj kość z przekaźnikami i wyciągnij ją z całymi kablami następnie włóż rękę do słupka powinien być u góry alarm spróbuj tez wyciągnąć, sprawdź wilgoć wewnątrz słupka , radze załączyć dmuchawę i najpierw porządnie wysuszyć wszystko w tym czasie wykręć aku by mieć dostęp do skrzynki bezpieczników w komorze silnika sprawdź w jakim jest stanie wilgotność itd obsusz suszarką i oczyść nogi od bezpieczników i przekaźników może być śniedź zajmij sie ponownie kabiną i przeczyść styki bezpieczników i przekaźników, rozkręć alarm i sprawdź wewnątrz styki jak wszystko wyschnie podłącz akumulator i wypróbuj będziemy myśleć dalej



 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt