X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira] Silniczek krokowy

Autor Wiadomość
Viper

Auto: Nubira 1,6
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 2
Wysłany: 2009-03-17, 19:22   [Nubira] Silniczek krokowy

Witam.
Mam taki problem. Około pół roku temu wymieniałem silniczek krokowy (oryginalny) na nowy. Następnie zostały zaprogramowane obroty i wszystko było w porządku. Ok. 6 tyg. temu obroty znowu zaczęły iść w górę 1200-1500, zapala się check i po zczytaniu błędów pojawia się 35. Reset kompa i programowanie obrotów pomaga na krótko tj. tydzień , dwa. Nie pomógł nawet wgrany nowy soft do kompa. Co się dzieje? Samochód jeździ na benzynie , nie mam gazu. Czy możliwe jest, że tak szybko padł silniczek krokowy?
Proszę o pomoc bo już nie daję rady. Mechanicy też ręce rozkładają a najchętniej wymienialiby wszystko metodą prób i błędów a na to mnie nie stać.
Mój samochód to Nubirka 1,6 98r. benzynka bez gazu.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
jaro
[Usunięty]

Wysłany: 2009-03-17, 21:20   Re: [Nubira] Silniczek krokowy

Viper napisał/a:
Witam.
Mam taki problem. Około pół roku temu wymieniałem silniczek krokowy (oryginalny) na nowy. Następnie zostały zaprogramowane obroty i wszystko było w porządku. Ok. 6 tyg. temu obroty znowu zaczęły iść w górę 1200-1500, zapala się check i po zczytaniu błędów pojawia się 35. Reset kompa i programowanie obrotów pomaga na krótko tj. tydzień , dwa. Nie pomógł nawet wgrany nowy soft do kompa. Co się dzieje? Samochód jeździ na benzynie , nie mam gazu. Czy możliwe jest, że tak szybko padł silniczek krokowy?
Proszę o pomoc bo już nie daję rady. Mechanicy też ręce rozkładają a najchętniej wymienialiby wszystko metodą prób i błędów a na to mnie nie stać.
Mój samochód to Nubirka 1,6 98r. benzynka bez gazu.


A może to wina tego czujnika, on steruje sygnałem położenia przepustnicy. http://moto.allegro.pl/it...nos_nubira.html
 
 
Viper

Auto: Nubira 1,6
Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 2
Wysłany: 2009-03-18, 16:15   

Sam już nie wiem. Może to i ten czujnik. Ale gdyby to on był uszkodzony to czy pokazywałoby błąd 35? Bo tylko ten jeden błąd wyskakuje.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt