Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-03-23, 23:28 [ Nubira ] Problem z nadmuchem
Witam. Mam problem z nadmuchem. Otóż mam 4 "prędkości" nadmuchu przez długi czas nadmuch działał prawidłowo ale od paru dni działa tylko na " 4 " na pozostałych nie leci powietrze Pomoże ktoś z tą sytuacją?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-03-23, 23:41
Może to być coś z kostką za przełącznikiem. Musisz rozkręcić panel i poruszania połączenie,
Temat wielokrotnie przerabiany. Skorzystaj z opcji szukaj.
Wysłany: 2009-03-24, 07:59 Re: [ Nubira ] Problem z nadmuchem
frugo napisał/a:
ale od paru dni działa tylko na " 4 " na pozostałych nie leci powietrze
Na "czwartym biegu" dmuchawa jest sterowana przez dodatkowy przekaźnik powodujący omnięcie oporników (albo elektroniki z tranzystorem sterującym, jeśli masz klimatronik) zmniejszających prędkość wentylatora na niższych biegach .
Więc tam właśnie, tj. w obwodach wspomnianego opornika będzie przyczyna. Schemat przed oczy, miernik do łapy i 15 minut czasu wystarczy. Na 95% albo przerwa w obwodzie albo uszkodzony rezystor.
Dodano: zakładam, że Kolega sprawdził najpierw bezpieczniki.. (bo zasilanie "czwartego" biegu jest ODDZIELNE, tj. leci przez inny bezpiecznik niż biegów I-III. Więc jeśli nie - proszę od tego zacząć; może tylko ten bezpiecznik poleciał...)
BTW - rezystor jest zamontowany od spodu w zespole nagrzewnicy zaraz ZA silnikiem wentylatora, patrząc od strony nóg pasażera (jest chłodzony powietrzem wydmuchiwanym przez wentylator).
Powodzenia.
frugo [Usunięty]
Wysłany: 2009-03-25, 09:59
Podziekował za rady.
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 32 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-03-25, 12:53
Nie ma za co (wedytowałem by nie łamać regulaminu)
Ciężko jest lekko żyć...
Ostatnio zmieniony przez Figur 2009-03-25, 13:00, w całości zmieniany 1 raz
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz Pomógł: 115 razy Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-03-25, 12:55
Figur napisał/a:
To możesz kliknąć pomógł
Nie wymuszamy punktów bo inaczej Danon dotrzyma obietnicy i zlikwiduje je całkowicie.