X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


obrotomierz indiglo

Autor Wiadomość
gr0siek


Auto: Focus mk2FL klekot
Imie: gr0s!ek
Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 414
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2007-02-26, 12:08   obrotomierz indiglo

Jako, ze mam wersje GL nexii chciałbym założyc sobie obrotmierz. Wiem, ze mogę kupić zegarki z lepszej wersji, ale ja chciałem zamontować 2zegarki na słupek:
-obrotmierz
-voltomierz




Moje pytanie jest następujące :) Czy jest to wykonalne bez jakiegoś skomplikowanego dłubania? Do czego podpiąć ten obrotomierz i voltomierz?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
qbkgsm
[Usunięty]

Wysłany: 2007-02-26, 16:21   

obrotomierz do cewki masy i aku

voltomierz to chyba bezpośrednio do aku najpredzej
 
 
sim

Auto: Ford Mustang
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: Poznań
Wysłany: 2007-02-26, 17:01   

Na obrotek masz wyprowadzony sygnał z punktu A cewki w jednej z kostek licznika, tam też masz masę, + podświetlenia i + po kluczyku. Jeśli chcesz to mogę poszukać w schematach i napisze Ci dokładnie jaki kolor mają te kable i jaką pozycję zajmują w złączkach. Wtedy tylko podlutujesz się pod nie, zaizolujesz całość koszulkami termozgrzewalnymi i gotowe.

Co do nakładki na słupek to chyba ta będzie lepiej leżeć - http://www.c20ne.x12.pl/s...normalne/59.jpg

Patrz http://spojlery.ktk.prv.pl/ i tam wchodzisz w Opel -> Kadett E i pozycja 61.

Czytałem kiedyś, że ponoć dodatkowe zegary powinno się montować trójkami - nie wiem czemu, ale tak ponoć uważają niektórzy kierowcy sportowi...
 
 
 
gr0siek


Auto: Focus mk2FL klekot
Imie: gr0s!ek
Wiek: 35
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 414
Skąd: się biorą dzieci?
Wysłany: 2007-02-26, 21:02   

Dzięki Sim, jak juz bede miał w reku te zegarki to sie do Ciebie zgłosze :-D Widziałem to do mocowania na 3 zegarki, ale specjalnie szukałem tylko na dwa miejsca, bo nie potrzeba wiecej kontrolek. A na słupku zawsze mi sie podobały zegarki szczególnie takie indiglo :) ładnie to wyglada
 
 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 49
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-02-26, 22:18   

Ja mam voltomierz podłączony pod zapłon, wskazuje napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Yaro1
I love gleba)))


Auto: Nexus HB
Imie: Jarek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 290
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2007-02-27, 20:46   

radzio73 napisał/a:
Ja mam voltomierz podłączony pod zapłon, wskazuje napięcie dopiero po przekręceniu kluczyka


ja mam tak samo
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt