Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
44 - Czujniki tlenu (sonda lambda) EOS, [Zbyt uboga mieszanka, zwarcie do masy]
ECM otrzymuje z sondy sygnał napięcia poniżej 274 mV przez conajmniej 21 s, silnik pracuje dłużej niż 40 s i ma normalna temperaturę (powyżej 75 stopni C), przepustnica nie jest zamknięta, silnik nie pracuje w petli otwartej podczas wyhamowywania lub pełnego wzbogacenia mieszanki, w pamięci nie zostały zarejestrowane kody 21, 22, 33 lub 34.
Kiedy wystąpi kod 44, ECM pracuje sterując silnikiem w pętli otwartej bez sprzężenia z sondą lambda.
Przyczyny: zbyt mała ilość podawanego paliwa, "fałszywe" powietrze, źle ustawiona instalacja LPG, uszkodzona sonda lambda lub wadliwe jej podłączenie.
45 - Czujnik tlenu (sonda lambda) EOS, [Zbyt bogata mieszanka, uszkodzony moduł
ECM]
ECM otrzymuje sygnał z sondy lambda poniżej 743 mV przez conajmniej 17s, silnik pracuje dłużej niż 40s i ma normalną temperaturę (powyżej 75 stopni C.), przepustnica nie jest zamknięta, silnik nie pracuje w petli otwartej podczas wyhamowywania lub pelnego wzbogacenia mieszanki a w pamieci nie zostały zarejestrowane kody 21, 22, 33 lub 34.
Kiedy ECM wykryje kod 45 sterowanie silnikiem jest w pętli otwartej bez sondy lambda.
Przyczyny: zbyt duża ilość podawanego paliwa (zatkany przewód powrotu paliwa), przeciek na jednym z wtryskiwaczy, złe ustawienie instalacji LPG.
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
arturs [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-01, 20:32
czyli co sprawdzić i dlaczego zapala się CHECK dopiero przy 120 km