X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Matiz] grubsztyk - rudy

Autor Wiadomość
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-04, 17:45   [Matiz] grubsztyk - rudy

Marka / Model - Daewoo Matiz

Rocznik - 2000

Autko trafilo do mnie przez przypadek, i powiem ze nawet po woli sie do niego przekonuje :D
Troszku dla mnie za male ale jak to powiadaja: jak sie nie ma co sie lubi, to sie lubi co sie ma.


 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5393
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-05-04, 18:52   

Coś więcej. Jaki przebieg, jakieś zdjęcia ze środka :)



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-04, 18:55   

z przebiegiem bedzie problem bo pare miesiecy temu licznik zatrzymal sie na 89 tysiacach czy 98 nie pamietam dokladnie ;/ a ja narazie nie mam czasu go wyjac i naprawic ;/

Poprawka jednak musialem udac sie na dwor wiec przy okazji sa fotki wnetrza ;)

Sorki za jakosc ale wszystko robione telefonem :P

 
 
Krzychu
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-04, 20:42   

Widzę, że jest to wersja Life.
Zadaję więc pytanie... dlaczego po obu stronach auta masz oznaczenie 2 różnych wersji? ;)
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5393
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-05-04, 20:58   

Może od jednej strony jest to JOY, a od drugiej FRIEND ;d



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-04, 21:01   

Sa rozne bo byl bity w lewy rog lub bok, nie pamietam na wet bo to za poprzedniego wlasciciela, a u mnie w rodzinie jest juz pare latek, a jaka to faktycznie wersja nie mam pojecia, szkoda tylko ze bez klimy :(
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5393
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-05-04, 21:03   

Klima to fajny dodatek :) też mi go brakuje



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-04, 21:14   

no klima w naszym klimacie jest zbawienna

wlasnie moze ktos sie orientuje, czy faktycznie po dolozeniu klimy auto bardziej sie muli niz z fabryczna klima??

bo po spedzeniu kilku godzin w korkach w te upaly mysle nad kupnem i wlozeniem klimy.
 
 
4est
Weteran
Grupa Podkarpacka


Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 09 Mar 2009
Posty: 2862
Skąd: RJA
Wysłany: 2009-05-05, 08:42   

Myśle że zakładanie klimy jest tu raczej nie opłacalne, za duże koszta.

Wogóle Matiz z klimatyzacja jaka by nie był bedzie mniej wydajny jak bez




 
 
 
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-12, 18:51   

Obiecalem sobie ze nie bede inwestowal w Matiza, jednak nie udalo sie, chec wygody oraz moje sklonnosci do roznego rodzaju gadzetow ;) , zaowocowaly tym ze Mati dostal podlokietnik :D

Najgorsze jest jednak to ze rzucilem palenie, wiec co za tym idzie bedzie wiecej pieniedzy na glupoty :brawo: i nowe pomysly z gadzetami :D

 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5393
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-05-12, 19:02   

Gratuluję rzucenia palenia :) namawiam do tego ojca. Czekamy na kolejne dodatki do Matizioka :P



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-12, 19:09   

A dziekuje, dziekuje. No namawiaj namawiaj moze wkoncu sie zawezmie i rzuci, ja juz kilka lat sie czailem z rzuceniem i wkoncu sie udalo :D

Teraz jestem 9,40 dziennie do przodu wiec na glupoty jest jak juz pisalem :D

A pomyslow nie brakuje, w tygodniu musze wymontowac zegary i zobaczyc dla czego licznik km nie dziala i stanął na 89 tysiacach i tak juz zaswitalo w glowie jak by przy okazji biale tarcze wstawil i podswietlanie czerwone lub niebieskie :D

Bede kombinowal, a jak wykombinuje to nie omieszkam podzielic sie tym z wami ;)
 
 
grubsztyk
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-05, 21:15   

nowy wyglad zegarów ;d

 
 
reed


Auto: była Maciora, jest stilo 1,8 133KM:)
Imie: Paweł
Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 119
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2009-06-06, 18:39   

fajny kolorek podświetlenia :brawo: diodki? p&p czy coś trzeba było zmieniać/dodawać (naprawdę przepraszam za takie infantylne pytanie, ale gorzej jak zielony z tego jestem :niewiem: )



nic mi więcej nie potrzeba, oprócz... fela, wydech, gleba :D
 
 
 
Rami


Auto: Matiz Joy 00
Imie: Cezary
Wiek: 45
Dołączył: 15 Paź 2008
Posty: 3494
Skąd: Lublin
Wysłany: 2009-06-06, 18:55   

Ładny Joy , powodzenia w modyfikacjach :piwo:



Niebieski jest szybszy bardziej od czerwonego.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt