Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
rahueme
Auto: Nubira 2 kombi do pracy Legia 2.2 dla stylu=)
Imie: Daniel Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 343 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-05-06, 16:54 [all] Jak sprawdzic jaka gen LPG ?
Panowie napiszcie tak jak na szybkiego poznac instalacje lpg ? Czy kazda ma przełacznik co i jak, z gory dzieki:)
Nie ten dział
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2009-05-06, 17:34
A może by tak skorzystać z google [ instalacje LPG ]
rahueme
Auto: Nubira 2 kombi do pracy Legia 2.2 dla stylu=)
Imie: Daniel Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 343 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-05-06, 17:37
tam sa cale wywody na temat instalacji oczywiscie mozna poczytac , ale wole zasiegnac informacji od znawcow daewoo krotko zwiezle i na temat, mysle ze wiele osob by sie douczylo np. przy kupnie autka jak nie dac sie zrobic w jajko kiedy sprzedawca wciskac bedzie ze jest sekwencja a tu 1gen =)
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-05-06, 18:38
Na "szybkiego" to najlepiej pod maską Dla porównania... na przykładzie silników 2.0 z Nubiry i Leganzy:
Jak instalacja wygląda tak, że gaz jest doprowadzany przez parownik (4), a potem mikser (2) przez przepustnicę do silnika. Po drodze jest silniczek krokowy (3), a na obudowie filtra powietrza jest tzw. klapka przeciwwybuchowa (1), to mamy do czynienia z instalacją II generacji.
Z kolei gdy gaz jest doprowadzany przez parownik i filtr fazy lotnej (2) do wtryskiwaczy (1) to mamy do czynienia z sekwencją.
Po prostu w przypadku instalacji sekwencyjnych (IV generacji) gaz jest wtryskiwany przez 4 wtryskiwacze (mowa oczywiście o silnikach 4-ro cylindrowych). W przypadku instalacji "mieszalnikowych" (II generacji), gaz trafia do silnika tylko w jednym punkcie - przez mikser, który jest montowany przed przepustnicą.
wieprzmak inz
Auto: daewoo nubira 3,kalos
Imie: Michal Pomógł: 9 razy Wiek: 41 Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 303 Skąd: Gliwice
Wysłany: 2009-05-06, 18:38
sprawdz czy masz elektronike ktora steruje silnikiem krokowym znajdujacym sie na wezu idacym do miksera,czy sonda lambda na emuletor lub jet rozszyta na 2 przewody jak tak to jest to 2 generacja,jezeli nasz w silniku otwory a tam wtryskiwacze gazu takie cewki tyle ile cylindrow to 4 generacja 3 wystepowala krotko a piata jeszcze nie kroluje.Pierwsza nie posiada silnika krokowego tylko srube na wezu do miksera oraz brak tam jakiejkolwiek elektroniki
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
rahueme
Auto: Nubira 2 kombi do pracy Legia 2.2 dla stylu=)
Imie: Daniel Pomógł: 4 razy Wiek: 34 Dołączył: 28 Mar 2008 Posty: 343 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2009-05-06, 23:04
no i o to panowie chodzilo pietro wizualnie opisales :)tnx =)