X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] Nierówna praca na lpg, na wolnych obrotach

Autor Wiadomość
MAREK1

Auto: Lanos 1.4 lpg
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-05-06, 20:12   [Lanos] Nierówna praca na lpg, na wolnych obrotach

Witam wszystkich,
Mam instalację II gen., lanos 1.4. Od pewnego czasu silnik nierówno pracuje, szarpie na wolnych obrotach. Na innych forach wyczytałem że może być zasyfiony silnik krokowy lpg lub wymaga regulacji reduktor. Dzisiaj delikatnie podkręciłem śrubę na reduktorze i szarpanie ustało teraz silnik pracuje w miarę równo. Mam pytanie czy taka regulacja reduktora na czuja nie zaszkodzi silnikowi?
Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
staszq1
mrufka


Auto: Mitsubishi O1T 250HP
Imie: Staszq
Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 20 Kwi 2009
Posty: 559
Skąd: RJA
Wysłany: 2009-05-06, 20:23   

MAREK1 napisał/a:
Dzisiaj delikatnie podkręciłem śrubę na reduktorze i szarpanie ustało teraz silnik pracuje w miarę równo. Mam pytanie czy taka regulacja reduktora na czuja nie zaszkodzi silnikowi?

Jak masz szczęście to nie zaszkodzi ale takie bawienie się w złotą rączkę to Cie może później drogo kosztować, jedź lepiej do gazownika i za 30 PLN będziesz miał pewne ;)



Moja srebrno-ołowiana strzała http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=13095... była teraz jest http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=90922 Cichociemny
 
 
MAREK1

Auto: Lanos 1.4 lpg
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-05-06, 20:41   

Myślę że to mnie nie ominie. Jeszcze jedno pytanie. Ostatnio jak mi sprawdzali szczelność instalacji, gazownik zwrócił mi uwagę że nie mam zabezpieczenia na obudowie filtru powietrza na wypadek strzału. Koszt instalacji takiej "klapki" wycenił na 40 zł. Mam pytanie, czy wy macie takie zabezpieczenia, czy może gazownik chce mnie naciągnąć ?
 
 
Mariot


Auto: Fajne
Pomógł: 7 razy
Wiek: 37
Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 319
Wysłany: 2009-05-07, 12:17   

w instalacjach II-giej generacji konieczna jest klapa anty wybuchowa j

ak bedziesz mial szczescie to nic sie nie stanie a jesli pecha to moze uszkodzic obudowe filtru powietrza



f*ck the fuel economy...
daewoo to złom... F*ck daewoo
 
 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-05-07, 16:48   

ja w lanku mialem II generacje i obylo sie bez zadnej klapki,wymieniaj regularnie swiece i prewody i bedzie ok. Ale mialem historie ze malzonka zdusila auto na biegu strzelilo,polecial dym z pod maski ale nie rozerwalo obudowy ani rury dolotowej




 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
MAREK1

Auto: Lanos 1.4 lpg
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-05-08, 17:19   

Byłem dzisiaj na przeglądzie i wyszło te moje podkręcenie wolnych obrotów na reduktorze. Za bogata mieszanka na wolnych , wysokich obrotach jest ok. Facet mi je ustawił więc chyba nie ma sensu jechać do gaziarza na regulacje instalacji. Auto kupiłem jesienią zeszłego roku już z instalacją. Podejrzewam że nie była sprawdzana przez co najmniej dwa lata. Pytanie, jak często robi się regulację instalacji?
Pozdrawiam i czekam na wasze sugestie.

[ Dodano: 2009-05-08, 20:31 ]
Problem powrócił, dalej szarpie na wolnych obrotach, co to może być? Może silnik krokowy od gazu?
 
 
henryk54
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-09, 05:50   

WD 40 i zdemontuj krokowca solidnie go wymyj ,powinno być dobrze u mnie pomogło . :myśli: :piwo:
 
 
MAREK1

Auto: Lanos 1.4 lpg
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-05-09, 11:50   

Dzięki za odpowiedź. Po południu biorę się za tego krokowca. Mam pytanie, czy przed tem mam zdjąć klemę +, czy też wystarczy odłączenie zasilania krokowca?
 
 
Raptus


Auto: Lanos 1.5 16V +LPG
Pomógł: 4 razy
Wiek: 42
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 127
Skąd: WKZ
Wysłany: 2009-05-09, 16:30   

Wystarczy odpiąć wtyczkę od krokowca.
Ale przedtem raczej obowiązkowo należy zakręcić zawór na butli i wypalić gaz z przewodów.
Niby elektrozawór nie powinien przepuścić gazu no ale..... :stop:



 
 
MAREK1

Auto: Lanos 1.4 lpg
Dołączył: 18 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Toruń
Wysłany: 2009-05-09, 17:13   

Dzięki, biorę się do pracy.
Pozdrawiam

[ Dodano: 2009-05-10, 08:08 ]
Nic to nie dało, dalej szarpie na wolnych. W poniedziałek jadę do gaziarza mam nadzieję że wystarczy podkręcic reduktor. :pomocy:
 
 
Marcin0211


Auto: Daewoo Lanos 1.6.16v
Imie: Marcin
Pomógł: 1 raz
Wiek: 31
Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 34
Skąd: z pomorza GSL
Wysłany: 2010-10-30, 17:10   

Witam ma problem mam lanosa 16.16v i mianowicie na wolnych obrotach na gazie sekwencyjnym nie rowno pracuje wymieniłem juz swiece przewody i krokowca i dalej nic a na benzynie chodzi dobrze nie wiem co jest wydaje mi się ze ma za niskie obroty na lpg ale bylem u fachowca podpioł lpg pod komputer i mowi że wyszystko jest ok a tak nie jest rence już mi opadaja bo efektów nie widać mówił mi że może to byc przyczyna sondy lambdy czy to możliwe ? :szok:
 
 
 
dzochowski
[Usunięty]

Wysłany: 2010-12-15, 20:00   

witam
jestem nowy na forum
jestem posiadaczem Lanosa 1.5 16v HB z instalacją lpg i parownikiem emmegas EMMEGAS ML-94/ELPIGAZ ostatnio falują mi wolne obroty?
kto poradzi co to może być?
świece i przewody wymienione wiec ?
będę wdzięczny za pomoc
niech mój lanek znowu odzyska wigor na wolnych obrotach.
a tak potrafi się zakrztusić i gaśnie zwłaszcza po nagrzaniu
na zimnym jest ok
na pb nie ma problemów
pozdro dla forumowiczów Darek
 
 
irek1232
irek1232

Auto: daewo nexia 1.5/16v
Imie: Ireneusz
Wiek: 49
Dołączył: 20 Sty 2011
Posty: 7
Skąd: kraków
Wysłany: 2011-11-10, 15:54   

witam jeśli chodzi o obroty wolne ja bym sprawdził silnik krokowy wolnych obrotów czyli wyczyścić benzyną ekstrakcyjną trzpień silniczka potem przesmarować WD a jeśli chodzi o sądzę lambda to bym nie wymieniał bo jak by się coś działo z lambdą to na pewno auto by nie chodziło dobrze na LPG
a jeżeli jest na odwrót że na benzynie chodzi ok a na gazie pływają to mogą być złe ustawienia map gazu LPG
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt