Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Za to
No i amorki zmienione na monroe olejowe bo na kyb nie stać po kapitalce silnika...
Przy okazji nowe drążki stabilizatorów bo trzeba było użyć szlifierki a poza tym i tak były "rozgałajdane"
Ale widać, że tarcze i klocki nowe by się zdały heh
Tak poza tym to jazda jest spoko bo już nie buja
Taki mały kosztorys tego co już zrobione w Legi (a może i nie taki mały)
Uszczelka głowicy ---------------- 290 PLN
2 x Simmering ---------------------- 35 PLN
1L oleju Agip 80W ------------------ 50 PLN
Zestaw rozrządu Gates ---------- 315 PLN
Gumki zaworowe ------------------- 40 PLN
Przewód wodny --------------------- 65 PLN
Łożysko sprzęgła SKF -------------- 49 PLN
Amortyzatory, odbije i osłony --- 410 PLN
Filtr fazy lotnej ---------------------- 32 PLN
Tarcze i klocki przód -------------- 369 PLN
Świece NGK V-Line ----------------- 76 PLN
Filtr kabiny i powietrza ------------ 73 PLN
Płyny -------------------------------- 100 PLN
Remont silnika -------------------- 800 PLN
Stabilizatory tylnie ----------------- 40 PLN
Rozrusznik ------------------------- 250 PLN
Inne pierdoły do czyszczenia itp., itd. około 150 PLN
Została jeszcze skrzynia do remontu albo wymiana czyli około 500 PLN i ma śmigać, aha jeszcze zapewne wymiana przewodów hamulcowych i kiedyś tam klocki do tyłu
Czyli 3144 PeElEnów poszło w Legie :rorąco: no ale przynajmniej autko technicznie bedzie sprawne na hej i będzie można raczej bez problemu pojeździć po UE
Nie mam żadnych fotek niestety ponieważ nie miałem aparatu przy sobie ale w końcu skrzynia zmieniona na wersję WR i tak autko na poszczególnych biegach śmiga:
1 - 60 km/h
2 - 110 km/h
3 - 170 km/h
4 - 230 km/h
no i 5... oszałamiające 290 km/h
są to mniej więcej przybliżone wartości obliczone w ten sbosób, że przy 3000 RPM miałem na budziku połowę z tego a przy 6000 zapłon mi chyba odcina Autko jest słabsze może ale ostatnio próbowałem je do "setki" i na LPG wynik 11,5 sek. to chyba nieźle przy czym nie kręciłem silnika do końca... Jeżdzę dużo w trasie i dzięki temu przy 150 słyszę tylko owiewające powietrze bo silnik dopiero się rozkręca, gdzie wcześniej już był dość głośny bo jak wszyscy wiedzą leganza nie grzeszy kulturą pracy powyżej 2000 RPM
Dawno cokolwiek dodawałem, wiec kilka fotek z małych remoncików i takie tam
Jeszcze z zimy, termostat który wymieniałem
No i te tylnie tarcze i klocki, które padły, ponieważ jarzma mi się zapiekły ale już wszystko jest OK
Po drodze wymiana filtrów
A tu moja Legia wisi i czeka na wymianę końcówki drążka kierowniczego i ustawienie zbieżności nad Mondeo które zaliczyło sarnę
Poszła sprężyna w przodzie to się wymieniło na dwie nowe i przy okazji zamówiłem sobie kable WN
A to moja fura którą trzymam w ukryciu na specjalne okazje
Po drodze gdziś tam jeszcze była wymiana tłumika bo już prawie nic z niego nie zostało i 2 wizyty u gazownika ale fotek niestety nie mam.
A co tu jest brednią To są teoretyczne prędkości poszczególnych biegów więc nie wiem o co chodzi, najpierw naucz się czytać ze zrozumieniem a później się wypowiadaj. Zresztą na tej fotce widać jak dlugi jest 5 bieg
Zetka ja mam taki tajemniczy przycisk który zmienia Legie w tego bolida o którego się opieram
Ostatnio zmieniony przez staszq1 2010-05-25, 19:42, w całości zmieniany 1 raz
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin
Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2010-05-25, 19:41
290 na 5 biegu kiedy masz licznik do 220
Zapewne realna prędkość to w tamtej sytuacji jakieś 140 km/h Bujnie się do 180 i stanie. Realnych 180 bo na budziku możesz mieć wtedy 220 nawet.
Edit
Pofatygowałem się i znalazłem. Legia 2.2 ma vmax 207 km/h a do tych 290 na 5 biegu jeszcze dużo brakuje
To Twoje liczenie jakieś kijowe jest.
Ciężko jest lekko żyć...
lukasz 1303 dni byłem z Espero
Auto: Espero GLX '97
Imie: Łukasz
Wiek: 35 Dołączył: 05 Maj 2010 Posty: 1821 Skąd: WI
Wysłany: 2010-05-25, 19:45
Fajna leganza Ładny kolorek i nietypowa felga I silniczek 2.2 Gratki
Figur tam jest napisane TEORETYCZNIE, w ogóle nie mam pojęcia o co Ci chodzi. A licznik mi nie przekłamuje, poza tym jak jechałem z kumplem on 406 a ja za nim to ja miałem 180 a on 185 na budziku także to są realne teoretycznie prędkości, brzmi jak masło maślane ale nie wiem jak mam Ci inaczej wytłumaczyć
[ Dodano: 2010-05-25, 20:49 ] lukasz88 dla Ciebie
Felgi nie typowe to fakt, nigdzie nie mogłem do nich nakrętek dostać...