Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Nexia Sedan 8V
Imie: Artek Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 268
Wysłany: 2009-05-08, 06:10 [Nexia] Nie wchodzi na obroty na zimnym silniku.
Witam, mam następujący problem z nexią.
Otóż jak jest zimny silnik to ciężko mi ją zapalić.
Muszę pokręcić chwilę a jak już zapali to pochodzi z 3 sekundy i zgaśnie.
Czasem w tym momencie czuć benzynę, ale nie zawsze.
Później zapali prawie od razu, ale jak próbuje dodać gazu to gaśnie albo obroty spadają.
Muszę pomału dodawać gazu to wtedy wejdzie na obroty i da się jechać. Ale dopóki zimny to nie może się zebrać na niskich obrotach. Jak ją już wkręce to idzie.
Czasem zgaśnie jak wysprzęgle.
Jak już złapie temperature to wydaje się pracować w miare ok.
Pali od "strzała". Chodzi nieźle na niskich obrotach (choć wydaje mi się że jeszcze coś nie tak).
Te wszystkie objawy występują na benzynie, bo na gaz wogóle nie chce się przełączyć jak jest zimny. Jak przełączam to z tyłu słyszę otwierający się elektrozawór w butli ale silnik wtedy zachowuje się jakby brakło paliwa i znowu muszę przejść na benzynę.
Instalacja zwykła. Przebieg 110 tys.
Wczoraj nawet zmieniłem świece i wyczyściłem kopułkę.
Kabli nie zmieniałem bo są Bosha i w ciemności nie widziałem przebić to się wstrzymałem z zakupem. Nie pomogło.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
castagnet
Auto: Nexia Sedan 8V
Imie: Artek Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 26 Cze 2008 Posty: 268
Wysłany: 2009-05-14, 15:25
Wykluczam czujnik temperatury, przy 25 stopniach na zewnątrz miał 3,1 kOhma.
Według tabeli jest ok.
Pompka Paliwa też ok.
Świece zmienione.
Może być przyczyną silnik krokowy? Mechanik mówił też o czyszczeniu przepustnicy, jam myślicie? Bo już nie mam sił.