Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: tico sx 97, renault 19 Pomogła: 1 raz Wiek: 37 Dołączyła: 10 Lis 2008 Posty: 2520 Skąd: SPS, GPU
Wysłany: 2009-05-11, 18:27
MCJK, owszem ma...
od strony drzwi na dole...
trzeba pociągnąć za takie cuś
Kamil.gda [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-11, 18:32
MCJK jakie ty dziwne pytania zadajesz, samochód tak wysokiej klasy oczywiście że ma regulację oparcia
pchełka_87 10 pkt do lipca ;)
Auto: tico sx 97, renault 19 Pomogła: 1 raz Wiek: 37 Dołączyła: 10 Lis 2008 Posty: 2520 Skąd: SPS, GPU
Wysłany: 2009-05-11, 18:34
ja tego też na poczatku znaleźć nie umiałam
Pepiś
Auto: Rower :)
Imie: Piotrek Pomógł: 37 razy Wiek: 39 Dołączył: 08 Sie 2006 Posty: 3194 Skąd: SK / TJE / TOP / NO
Wysłany: 2009-05-11, 19:35
m apo lewej stronie u kierowcy... taka klapka... zaciagasz ja i se regulujesz
Jeśli cuś wam pomogłem to zatwierdź : POMÓGŁ
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Kamil.gda [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-11, 21:14
jak zdawaliście egzamin na prawo jazdy prawidłowe ustawienie fotela to jedno z zadań na egzaminie wchodzące w skład przygotowania się do jazdy, prawidłowo ustawiony fotel razem z dobrze wyregulowanym oparciem to połowa sukcesu
Aż zacząłem się śmiać
Dźwignię tak, znalazłem tylko pociągając za nią nic się nie dzieje. Nie wiedziałem czy ta regulacja powinna być czy to dla picu zamontowali
Ale! Przyznaje się, jak mogłem myśleć, że nie ma w takiej limuzynie
W takim razie chyba szykuje się rozbiórka fotela
Kamil.gda [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-11, 21:40
Ale kolego nie rozbieraj fotela tak szybko. U mnie jest taki patent ze jak siedze sobie wygodnie na fotelu i opieram sie o oparcie i pociagam za te dźwignie to nic sie nie dzieje. Dopiero jak nie naciskam na oparcie i pociagne za dzwignie to oparcie z wielkim impetem uderza mnie w plecy i jak juz dostane w plecy to wtedy trzymajac caly czas dźwignie opieram sie delikatnie o oparcie co powoduje ze oparcie sie przesuwa i tak oto sobie ustawiam. Nie wiem czy u innych tez tak jest, ale w moim tico regulacja oparcia fotelu kierowcy jest dla innych skomplikowana, a dla mnie banalnie prosta I za to lubie ten samochód
pchełka_87 10 pkt do lipca ;)
Auto: tico sx 97, renault 19 Pomogła: 1 raz Wiek: 37 Dołączyła: 10 Lis 2008 Posty: 2520 Skąd: SPS, GPU
Wysłany: 2009-05-11, 21:49
Kamil.gda, u mnie odwrotnie
jak się opieram, to fotel leci w tył
wtedy moge regulować
i przyciągnąć oparcie do kierownicy
Okej okej
Siedząc na fotelu pasażera jeszcze jakoś radzę sobie z tym, ale na fotelu kierowcy naprawde zero reakcji. Ani do przodu, ani do tyłu, ani jak z wyczuciem, ani jak mocno. W ogóle się nie rusza :/
Kamil.gda [Usunięty]
Wysłany: 2009-05-12, 09:08
W końcu Tico to bardzo zagadkowy samochód. Ja na niego narzekac nie moge, czasem sie coś popsuje bo ma w końcu 12 latek. Ale to jest "złośliwość rzeczy martwych". Jak na pierwszy i własny samochód jest O.K.