X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] czy aby na pewno to cewka zapłonu?

Autor Wiadomość
yaro29
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-16, 10:50   [Leganza] czy aby na pewno to cewka zapłonu?

Witam wszystkich, zgodnie z zasadami chciałem się grzecznie przywitać :)

A teraz do rzeczy. Mam problem.
Posiadam daewoo legazna z lpg. Ostatnio podczas jazdy coś strzeliło mi w komorze silnika i samochód zaczął przerywać.
Wróciłem więc do domu i zacząłem sprawdzać co się mogło stać. Okazało się że chodzi mi tylko na tzw 3 garach. Przy czym jak sprawdziłem świece to jedna z nich wraz z komorą była kompletnie zalana olejem. Tak wiec w pierwszej kolejności zdjąłem pokrywę zaworów i zakupiłem nową uszczelkę. Zamontowałem wszystko wyczyściłem świece i zamontowałem. Niestety nadal pracuje tylko na 3 garach. Pojechałem więc i zakupiłem nowe przewody WN. Niestety nadal 3 gary. Świece zamieniałem kolejnościami więc raczej każda z nich jest jeszcze dobra.
Jak upewnić się czy muszę wymieniać cewkę zapłonową. BO tu już koszt to 300-400 pln (oryginalne a nie chińskie). Nie chciałbym wydać tyle kasy żeby okazało się że problem jest gdzie indziej.

Czy można jakims domowym sposobem sprawdzić upewnić się ze to wina cewki.

P.S po wymianie uszczelki gdy testowałem poźniej jak pali i zmieniałem przewody i swięce przekładałem do różnych gniazd to obecnie wszystkie z nich są dość mocno okopcone a gniazdo które poprzednio za pierwszym razem było zalane olejem znowu wydaje się że na jego dnie widać trochę oleju, czego nie widać w pozostałych gniazdach.

Proszę o pomoc!

P.S moze ktoś zna niedrogiego mechanika co nie na ciąga na kasę z okolicy RębieniaAB/Łodzi??

Pozdr.
yaro
Ostatnio zmieniony przez yaro29 2009-05-16, 11:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Emka
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-16, 10:54   

stosuj tagi
 
 
yaro29
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-16, 11:53   

EmkaWWL napisał/a:
stosuj tagi

zastosowane! Tobie za to dziękuję za pomoc w temacie.
 
 
Emka
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-16, 12:02   

yaro29, pomogłam Ci, więc powinieneś być mi wdzięczny :P
gdybyś nie zastosowała tagów, to zamknęli by Ci Twój temat i w ogóle byś nie uzyskał pomocy, ani odpowiedzi na Twoje pytania..
Szczerze chciałam być Cu pomocna..
Czekaj cierpliwie, a uzyskasz pomoc :wink:
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-05-16, 12:11   

yaro29 a odczytywałeś ewentualne błędy kompa ??



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
yaro29
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-16, 12:38   

Yoshi napisał/a:
yaro29 a odczytywałeś ewentualne błędy kompa ??


niestety nie odczytywałem. Przyznam że nie wiem jak to zrobić i jak ewentualnie odczytać błędy.
Kiedyś robiłem coś w podobie na wyświetlaczy automatycznej klimatyzacji ale to tyczyło się chyba tylko właśnie sprawdzenia klimy. Nie wiem jak domowym sposobem sprawdzić inne błędy w aucie a tym bardziej jak późniejsze wyniki odczytywać :(
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-05-16, 12:40   

yaro29 napisał/a:
Yoshi napisał/a:
yaro29 a odczytywałeś ewentualne błędy kompa ??


niestety nie odczytywałem. Przyznam że nie wiem jak to zrobić i jak ewentualnie odczytać błędy.
Kiedyś robiłem coś w podobie na wyświetlaczy automatycznej klimatyzacji ale to tyczyło się chyba tylko właśnie sprawdzenia klimy. Nie wiem jak domowym sposobem sprawdzić inne błędy w aucie a tym bardziej jak późniejsze wyniki odczytywać :(


Tutaj masz "solucję" kolego :

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=2480

Odczytaj i opisz co i jak.



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
yaro29
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-16, 17:05   

Yoshi napisał/a:
yaro29 napisał/a:
Yoshi napisał/a:
yaro29 a odczytywałeś ewentualne błędy kompa ??


niestety nie odczytywałem. Przyznam że nie wiem jak to zrobić i jak ewentualnie odczytać błędy.
Kiedyś robiłem coś w podobie na wyświetlaczy automatycznej klimatyzacji ale to tyczyło się chyba tylko właśnie sprawdzenia klimy. Nie wiem jak domowym sposobem sprawdzić inne błędy w aucie a tym bardziej jak późniejsze wyniki odczytywać :(


Tutaj masz "solucję" kolego :

http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=2480

Odczytaj i opisz co i jak.


ojej chyba nie mam szczęścia. Doliczyłem się blisko 200 wspomnianych w podanym przez ciebie poście numerów i wysiadł mi akku. Prawdopodobnie dobił go wentylator.

Ile może być tych kodów, tzn do jakiego nr błędu mogę dojść oraz kiedy będę wiedział o jaki błąd chodzi, czy jak check przestanie zliczać?? Bo z moich wyliczeń doliczyłem się że check sprawdzał mi błąd 197 chyba (oczy mnie już rozbolały).

Pozdr.
 
 
yaro29
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-18, 18:21   

Witajcie,

czy nikt więcej nie wie nic w temacie w/w błędów? ile ich może być? i jak je czytać?
 
 
Yoshi
Weteran


Auto: Opel , Renault ,
Imie: Grzesiek
Pomógł: 174 razy
Dołączył: 27 Kwi 2007
Posty: 8449
Skąd: Chmurokukułkowo
Wysłany: 2009-05-19, 20:48   

yaro29 napisał/a:
Witajcie,

czy nikt więcej nie wie nic w temacie w/w błędów? ile ich może być? i jak je czytać?


naładuj aku, weż aprat/kamerę - nagraj filmik z błędami, wrzuć na youtube i odczytamy... :piwo:



Klaustrofobia to lęk przed zamkniętymi pomieszczeniami. Na przykład , gdy idę do monopolowego boję się, że będzie zamknięty.
 
 
 
yaro29
[Usunięty]

Wysłany: 2009-05-21, 11:30   

wymieniłem cewkę i to ona była problemem!!
Co do kodów błędów tak czy owak będę musiał popracować nad odczytem (może ktoś ma jakis manual jak to czytać i ile tak naprawdę jest tych kodów).

P.S Film mam z komórki nakręcony ale przerwałem a nimalże usnąłem po 10 min kręcenia i naliczeniu się blisko 200 kodów.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt