X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


Zgubilem dowod rejestracyjny co teraz?

Autor Wiadomość
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 17:16   Zgubilem dowod rejestracyjny co teraz?

Witam. Dzisiaj mialem wielkiego pecha i zgubilem dowod rejestracyjny. mialem w nim umowe kupna sprzedazy i kwit z przegladu. jechalem na przerejestrowanie;/ wiec tak. samochod nie przerejestrowany jeszcze na mnie. dowod na poprzedniego wlasciciela. co robic? czy poprzedni wlasciciel musi mi zalatwic duplikat? czy moge to zrobic ja bez dowodu? jak to jest? prosze o powazne odpowiedzi. pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
TypowyFacet

Auto: Lanos 1.5 16V SE
Imie: Michał
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-09, 17:26   

Jak nie masz umowy to w urzędzie nic sam nie załatwisz musisz się skontaktować z poprzednim właścicielem,zrobić ksero umowy lub spisać jeszcze raz,następnie zrobić przegląd mieć ważne OC i potem do urzędu gdzie mówisz ze kupiłeś auto i zgubiłeś dowód pokazujesz umowe oraz kwit z przeglądu i powinni wyrobić nowy
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 17:29   

oc wazne na przeglad nie musze drugi raz poprostu dal by mi duplikat ze przeszedl. dobrze ze mam kontakt z poprzednim. wlasnie przeraza mnie ta cala procedura. byc moze ze sie znajdzie bo podejrzewam gdzie moglem zgubic. (jestem hydraulikiem i akurat w takiej jednej piwnicy mogl mi wypasc. okaze sie jutro) byc moze ten szum nie jest potrzebny ale wole wiedziec od razu.
 
 
TypowyFacet

Auto: Lanos 1.5 16V SE
Imie: Michał
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-09, 17:34   

Też kiedyś zgubiłem dowód i też mnie przerazily te procedury.Przejeździłem bez dowodu ponad pół roku i się znalazł :jupi: Tylko musiałem isc do ubezpieczalni zeby OC mi jeszcze raz wypisali bo miałem stłuczke z mojej winy :beczy: .Dobrze ze gościu był ugodowy i nie było Policji :)

PS.Swoją drogą to ja bym chyba wezwał Policje gdybym sie zderzył z kierowca bez dowodu,polisy i prawka
Ostatnio zmieniony przez TypowyFacet 2009-06-09, 17:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 17:37   

wiesz jak to sie mowi moze sie uda moze nie. dziennie 200km pokonuje troche strach bez dowodu. co wtedy robia? holowanie?
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
TypowyFacet

Auto: Lanos 1.5 16V SE
Imie: Michał
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-09, 17:40   

Na pewno będą straszyć holowaniem,ja na szczęście nie miałem żadnej kontroli w tym czasie
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 17:41   

a jak zglosze ze mi zginal daja jakis kwit czy cos?
 
 
TypowyFacet

Auto: Lanos 1.5 16V SE
Imie: Michał
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-09, 17:43   

Dają kwit że zgłosiłeś zagubienie,ale na tym kwicie nie możesz jeździć ani nie służy on jako dokument
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 17:47   

to nie ciekawie. czyli nawet w wydziale komunikacji nie moge im tego pokazac ze mam zgubiony?
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 17:49   

no mozna. ale usze do niego jechac bo tam jest numer dowodu rej. nie wiem juz co robic. ehh jak pech to pech
 
 
Sledz
Grupa Podlaska


Auto: bus
Imie: Bartek
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 1434
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-06-09, 18:04   

ja sobie nie wyobrazam jak mozna odrazu nie zrobic ksera wszystkich dokumentow i dr...

ps: mam nadzieje ze znajdziesz dowod.
 
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 18:29   

bywa roznie w zyciu. mam nadzieje ze bedzie ok. dzieki za odpowiedzi. a jeszcze jedno.
TypowyFacet napisał/a:
zrobić przegląd mieć ważne OC i potem do urzędu gdzie mówisz ze kupiłeś auto i zgubiłeś dowód pokazujesz umowe oraz kwit z przeglądu i powinni wyrobić nowy
w swoim wydziale kmunikacji czy tam gdzie kupilem?
 
 
TypowyFacet

Auto: Lanos 1.5 16V SE
Imie: Michał
Pomógł: 9 razy
Wiek: 35
Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 148
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-06-09, 18:40   

Może masz kartę pojazdu?? Jak masz to razem z umową na pewno coś zdziałasz
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 18:57   

wlasnie w tym problem ze nie ma karty. jedyne co mam instrukajca obslugi faktury za czesci. ale w oc mam nr nadwozia nr rejestracyjne (w sumie to w kazdym sa nr rej) i co wy na to?
 
 
igrek_raciaz
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-09, 20:03   

juz wiem wszystko. dzwonilem do drogowki. i mi powiedzieli ze wystarczy umowa k-s przeglad i oc i daja nowy dowod.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt