Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
eh dlaczego na stany wypuszczali skore
a do nas jak do krajow 3 swiata - co za paranoja !
"...we are going full speed ahead..but facing backwards the whole time..."
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
campus23 Przyjaciel
Auto: Lanos Sport HB
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2009-06-17, 16:48
Co do większych felg i gleby to tak jak pisałem na razie nici z położenia lanka ponieważ parkuje po krawężnikach i nieraz przy tym zawieszeniu mam problemy z ich pokonaniem. Felgi ciut większe no marzą mi się ale tu kolejny problem lani już teraz przy 3 pasażerach i bagażu ociera przy większej bujance na nierównościach rantami kół o nadkola dlatego ciągle mam 15"
Ja mam 37 na 16" i jak narazie seria zawis i tylko czasem obetrze ale całe szczeście że oponą.
ale to tak często jeździsz na fulla pasażerów?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-06-17, 21:55
zatorek, ale u Ciebie zawieszenie jest wyjątkowo dość wysokie... (co jest w sumie dziwne jak na zawieszenie oryginalne)
czy to na 13''
czy to na 16''
Mój Lanos nawet na amorkach gazowych i sprężynach wzmacnianych tak wysoko nie siedzi...
To jest niestety normą w Lanosach, że tył "przysiada" na fabrycznym zawieszeniu i przy większych, bardziej wystających felgach, może już czasami trzeć...
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-06-17, 22:24
patryk napisał/a:
dlaczego na stany wypuszczali skore
Jestem zaskoczony że w ogóle te auta wypuszczali na Stany.
Pietro napisał/a:
To jest niestety normą w Lanosach, że tył "przysiada" na fabrycznym zawieszeniu
Albo pękają sprężyny. Właśnie odkryłem to parę dni temu u siebie podczas wymiany cylinderka. W sumie nie byłem zaskoczony bo tył siedział jak bym tam miał ze dwa trupy załadowane
DoLeCk Administrator PanoramiX
Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Wiek: 40 Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 22304 Skąd: WT
Wysłany: 2009-06-18, 09:31
campus, przecież można dać twarde zawieszenie i problemu nie będzie nawet przy kilku pasażerach
campus23 Przyjaciel
Auto: Lanos Sport HB
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2009-06-18, 16:48
witam wiec co proponujecie koledzy z zawieszeniem aby nie było obcierki (co prawda jest tylko tak jak pisałem przy 3 os i bagażu i to na większych nierównościach) nie chce sprężyn co podniosą mi go na wersje tarpan jak już miał bym zmienić to wolał bym glebę delikatną ze sztywnymi sprężynami i amorami gaz. Czy jest to możliwe czy przy np. -35 na sprężynach będzie jeszcze gorzej? i trzeba tylko zmieniać na usztywniane nie obnizajace
No fakt mój dość wysoko stoji sam nawet nie wiem czmu tak.
Gdzieś na zime zmieniałem spreżyny z tyłu bo koncówki popełkały i tak od tej pory sterczy wysoko, pozatym amorki podobno gazowe. Wiesz i swoją drogą nie mam gazu. To nie mam na tyle dodatkowego balastu
No ale na jesień robie zawiesznie, czyli cały komplet pod glebe, amorki i sprężyny
campus23 Przyjaciel
Auto: Lanos Sport HB
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2009-07-31, 22:22
Panowie proszę o rade Jakie amortyzatory i sprężynki włożyc do lania aby nie obcierał rantami przy dołkach Mój plan to Apex -35mm plus KYB lub B4 (nie chce ekstremalnych amorów jak B8 czy koni sportów bo nie ścigam się lanim a i chciał bym aby zostało choć ciut z komfortu w jeździe) Proszę konkretne rady bo kasa tak do 1000zł czeka aby ja wydać
heh.. podepne się pod zapytanie kolegi, z tym ze mój budżed znacznie obfitszy..
chce coś trwałego i z zachowaniem lekkiej praktyczności a jak sie nei da z tym drugim to trudno się mówi
Jestem w szoku! Auto po prostu miód,malina
Gratulacje
campus23 Przyjaciel
Auto: Lanos Sport HB
Dołączył: 08 Gru 2008 Posty: 1400
Wysłany: 2009-09-13, 21:33
Panowie noszę się z zamiarem zamontowania elektrycznych lusterek z kierunkami tylko mam problem czy ktoś z was przerabiał przełącznik na 2 lusterka np. z nubiry czy da się go włożyć w miejsce sterownika oryginalnego z lanosa i drugie pytanko jak zaślepić otworek w trójkącie lusterka po zmianie aby nie było nic widać i wszystko było pięknie. Proszę o porady.
Gothax [Usunięty]
Wysłany: 2009-09-14, 07:20
na twoim miejscu nic bym nie zaślepiał tylko poszukał Lanosa anglika z elektrycznym lusterkiem na części i wtedy wyglądało by jak z fabryki