Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
u mnie bylo tak po wymianie poduszek pod silnikiem.
okazalo sie ze poduszki byly od innej wersji.
Wymiana na inne zalatwila sprawe.
Wiec moze u ciebie jest to samo.
Jak pojawiły się objawy to jeździłem na starych poduszkach.
Wymieniłem jedną, ale poprawa była znikoma.Wymieniłem drugą, efekt podobny.
Została jeszcze tylko od strony pasażera...ale mechanicy mówią, że jest ok.
[ Dodano: 2009-06-19, 19:36 ]
gasior5 napisał/a:
Shogun13 napisał/a:
Zastanawia mnie dlaczego w zimne i deszczowe dni jest to bardziej wyczuwalne?
Wynika to z tego, że wilgoć uwypukla wszelkie usterki w układzie elektrycznym.
Może się okazać że jedynym wyjściem będzie prucie wiązek i sprawdzanie wszyskiego po kolei. Często problemy stwarzają nie kostki połączeniowe, tylko łączówki kabli w wiązkach - lubią zaśniedzieć co powoduje gorszą pracę elektryki.
Tego się obawiam
...ale jeszcze powalczę z wtyczkami i złączkami, do których mam łatwiejszy dostęp
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
sheki Krzysiek
Auto: BMW 318is
Imie: Krzysiek Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 51 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-19, 21:17
Cześć!
Mam pytanie,powiedz ile ma silnik obrotów,przy wyłączonych i włączonych odbiornikach elektrycznych?
Jeśli by miał za niskie obroty,to by już była przyczyna i może by się znalazła jakaś teoria.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-06-19, 22:19 ]
PS...czasami szukamy nie tam gdzie trzeba i się gubimy i robimy coś,co tak naprawdę jest dobre.
Mam pytanie,powiedz ile ma silnik obrotów,przy wyłączonych i włączonych odbiornikach elektrycznych?
Niestety nie mam obrotościomierza.
..ale jak byłem na komputerku to powiedzieli mi, że nic nie widzą niepokojącego
Andrzej Toja [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-25, 19:16
Mam identycznego Laniego i identyczny problem wymieniono wszystkie poduszki , świece i przewody NGK full wypas, układ dolotowy ma małą dziurę w tej rurze doprowadzającej powietrze .
Najbardziej się trzęsie jak za oknem -27C . Dzisiaj rano to był koszmar jeszcze olej mocno zgęstniał przez 5 min świeciła si kontrolka oleju i silnik chodził jak mercedes Beczka nawet ładny tyr, tyr, tyr tylko niepokojący po 10 min grzania wszystko było ok poza drganiami i mniejszym dźwięku diesla . Tak jak u kolegi drgania były tym większe im obciążenie akumulatora ( najbardziej przy włączonej dmuchawie i ogrz. tylnej szyby)
Czy ma ktoś jakiś pomysł żeby przestało tak trząść. Już nie wiem co może byc przyczyną ale nie poddaje się.
A tak przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku
Andrzej Toja"]Mam identycznego Laniego i identyczny problem wymieniono wszystkie poduszki , świece i przewody NGK full wypas, układ dolotowy ma małą dziurę w tej rurze doprowadzającej powietrze
Zauważyłem, że problem jest najbardziej odczuwalny jak już wyłączy się ssanie a chłodnica jest letnia....jak już się nagrzeje to drgania są mniejsze.
Jeszcze mam teorię o zapowietrzeniu układu wodnego. Co sądzicie? Może czujnik temperatury wtedy głupieje i nie równo autko pracuje?[/quote]
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Andrzej Toja [Usunięty]
Wysłany: 2010-01-26, 10:05
No możliwe i do tego wadliwy termostat a po wzroście temperatury nieznaczna zmiana
nie wiem tego do końca. Termostat można w łatwy sposób sprawdzić oczywiście nie daje gwarancji 100% sprawności ale jak się silnik nagrzeje to można ubrać rękawice i zacząć lekko naciskać gumowy przewód (ten co idzie do obudowy termostatu taki gruby) jeśli jest miękki i daje się zgniatać to termostat może być sprawny. No i oczywiście znana wszystkim metoda nagrzania termostatu we wrzątku. Tylko raczej nie wszyscy chcą wyjmować termostat przed blokiem z zamarzającymi rękami w temp. -30C.
Mimo wszystko polak potrafi
I oby było już cieplej
[ Dodano: 2010-01-26, 10:10 ]
I drgania się nasilają podczas dużego zużycia akumulatora to logiczne bo silnik musi wtedy produkować więcej prądu i się męczy. Jeszcze na najniższych obrotach 800-1200rpm.
Teraz tak sobie myślę czy to nie czasem popychacze lub zły olej.