X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Lanos] Dławienie silnika na benzynie

Autor Wiadomość
kruszynkaaa
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-19, 14:19   [Lanos] Dławienie silnika na benzynie

Witam.Mam problem z praca silnika na benzynie.W momencie jak mocniej wcisne gaz to auto jakby chcialo stanac po czym zrywa sie do przodu po to by znowu sie przydusic i zwolnic. Mam rowniez gaz i na gazie chodzi idealnie.Problem wystepuje tylko przy jezdzie na benzynie.Druga sprawa jaka chcialem poruszyc to olej.Kupiłem to autko ok 2 tyg temu i mialo wymieniane przed kupnem olej.Wlali mu Mobila 15 w40 jak dobrze pamietam.W kazdym badz razie ole4j MINERALNY.Znajomy mi powiedzial ze mineralnych sie nie leje do lanosow i stad moje pytanko.Czy moze byc mineralny czy koniecznie zmienic? Pozdrawiam
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Figur
Prezes Zarządu


Auto: Peugeot 406 2.0 16v
Imie: Marcin
Pomógł: 108 razy
Wiek: 29
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 10015
Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-06-19, 14:26   

Co do dławienia to sprawdź filtr paliwa i powietrza. Kiedy były świece i przewody wymieniane?
Olej mineralny nie za bardzo nadaje się do tych silników. Ile razy był zalany minerał? Jeżeli raz i nie silnik nie chodził na nim za długo ja bym wymieniał na półsyntetyk.



Ciężko jest lekko żyć...
 
 
 
cane
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-19, 15:33   

wtryski do czyszczenia
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-06-19, 16:14   

jaki przebieg ma samochód? po co go zaleli mineralnym, może silnik strasznie bierze olej.
co do szarpania wymień filtr paliwa ok 17zł, jak nie pomoże wtryski do czyszczenia, jak to nic nie da to może regulator ciśnienia paliwa zawiesza się.




 
 
 
kruszynkaaa
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-19, 20:44   

Powiem tak...bylem w serwisie Daewoo i powiedzieli mi ze nie ma zadnych przeciwskazan na mineralny.A z ksiazki serwisowej wynika ze od poczatku miał lany mineralny.Z tym dławieniem powiedzieli ze musze pojezdzic kilka dni na benzynie i mu npewno przejdzie. Filtry byly wymieniane a przebiegu ma 144 tys
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
piotrekwzr


Auto: Lanos 1.6 16V HB
Imie: Piotrek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 73
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2009-06-19, 22:32   

Ja bym raczej powiedział, że dławienie spowodowane jest żle wyregulowaną instalacją lpg. Mam podobnie jak, Ty na benzynie jak doda się gazu auto się przyduasza. Na gazie pracuje dużo lepiej. Przed założeniem gazu chodził idealnie. Nie wiem jak Tobie, ale mi wyskakuje jeszcze błąd o zbyt bogatej mieszance. Tak, więc pora odwiedzić gazmena :)
 
 
deMilles
Przyjaciel


Auto: Był Lanos c20xe jest Mazda 6 2.0 147KM Kombi
Imie: Tomek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 17 Cze 2009
Posty: 440
Wysłany: 2009-06-19, 22:57   

A ja powiem Krótko pisząc rozwlekle. nie wiem jaki może mieć na to wpływ LPG. Ale ja miałem dwa dni temu do dzisiaj odobna sytuacje wysokie obroty dławienie maksymalnie jechał do 4.5tys na 5 biegu na czwartym do 5.4obr/min aż spierzył się całkowicie. Co się okazało najlepsze Świece na rynku NGK Sport druga i trzecia były już Zespawane wymieniłem Świecie i wszystko wporządku. Sprawdż to u Siebie to tylko 10min roboty wykrecic zobaczyc a przy okazji zobaczysz czy kable dają napięcie i czy Cewka Sprawna to nic nie kosztuje. A mi mechanicy mówili ze czujniki, rozrząd przekręcony, uszczelka pod głowicą. Poprostu zacznij od najłatwiejszego.
 
 
 
piotrekwzr


Auto: Lanos 1.6 16V HB
Imie: Piotrek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 30
Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 73
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2009-06-19, 23:41   

LPG ma tu dużo do powiedzenia :) Źle ustawiona mieszanka i już jest problem. Tak jak u mnie po założeniu gazu od razu pojawiły się problemy z tym duszeniem na benzynie, ale jeszcze nie było tragedi, tak teraz nie ma jazdy. Ja też pierwsze co, to zmieniłem świece i przewody, wyczyściłem wtryski ale pomogło tylko na jeden dzień. Nie wiadomo, może koledze, akurat to pomoże.
 
 
ci.nek


Auto: Oplowóz
Imie: Marcin
Pomógł: 131 razy
Wiek: 36
Dołączył: 01 Mar 2009
Posty: 2408
Skąd: MMz
Wysłany: 2009-06-20, 10:31   

kruszynkaaa napisał/a:
Powiem tak...bylem w serwisie Daewoo i powiedzieli mi ze nie ma zadnych przeciwskazan na mineralny.

od oleju mineralnego zatykają się popychacze zaworów, mineralny jest dobry do silników bez hydraulicznych popychaczy, które biorą duże ilości oleju

kruszynkaaa napisał/a:
A z ksiazki serwisowej wynika ze od poczatku miał lany mineralny

Jesteś pewien? Od nowości na mineralnym? :myśli: dziwne Może tam masz napisane 5W40 a nie 15W40
piotrekwzr napisał/a:
LPG ma tu dużo do powiedzenia :) Źle ustawiona mieszanka i już jest problem.

A co ma do jazdy na PB mieszanka LPG? Jedynie za mały mikser ogranicza ilość powietrza.

deMilles dał dobrą radę sprawdź świece, jednak ja bym szukał winnych przy układzie zasilania pb, poza tym co pisałem wcześniej, jeszcze pompka paliwa może się przycierać




 
 
 
pinczerb
Grupa Łódzka
arek75


Auto: SKODA &BMW 525d E39 01R
Imie: Arek75
Wiek: 45
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 332
Skąd: Zgierz,und DE
Wysłany: 2009-06-20, 21:48   

Cześć. Mineralny kompletnie się nie nadaje do tego silnika, jest za gęsty.Jak możesz to jak najszybciej zmień.Ja mam przejechane tyle co ty (1,6 16v) i jeżdżę na 10w 40.Co do jazdy na PB zresetuj ECM b+ i ECM ( są to dwa bezpieczniki pod klapką przy nogach w kabinie).
1.Wyjmij te dwa bezpieczniki na 30 min przy zimnym silniku.
2.Włóż je ponownie i przekręć zapłon niech zaświecą się kontrolki na 5 sek i zgaś.
3.Przekręć ponownie do załączenia się kontrolek, odlicz 5 sek i zapal silnik.
4.Bardzo ważne, musisz ustawić obroty biegu jałowego jak wyżej.
5.Kiedy temperatura płynu chłodniczego dojdzie do pierwszej kreski od stanu spoczynku wskazówki załącz klime jak masz albo grzanie tylnej szyby na 1 min i wyłącz silnik.
Powinno być ok, powodzenia po próbie jazdy po resecie ECM.
 
 
 
kruszynkaaa
[Usunięty]

Wysłany: 2009-06-30, 22:14   

kurcze z ta praca silnika dalem sobie rady i jest ok ale... Niewiem czy to normalne ze przybywa mi płynu w zbiorniczku wyrownawczym.Miałem dolane ok połowy a dzisiaj dochodzi do odpływów wężyków czyli prawie pod korek i dobrze goraca jest.W momencie dodania gazu wszystko w nim wiruje.Po odkreceniu koreczka podnosi sie do tego stopnia ze sie wylewa,Niewiem czy to normalne.Kolejna sprawa dotyczy oleju.Przy kupnie mialem w normie miedzy min a max.Zrobiłem 2000 km i okazało sie ze nie mam oleju w silniku.Wymieniłem olej i filter.Wlałem ok 4 litrów i pokazało sie na miarce ok 5 mm ponad stan max.Po przejechaniu 200 km spadł troszke ponizej max.Az tyle brałby oleju???Zaznacze ze bylem u mechanika i podlaczył komputer i powiedział ze cisnienie jest w porzadku i nie ma auto zadnych błędów.Pozdrawiam
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24288
Skąd: SI
Wysłany: 2009-06-30, 23:26   

rozrywkowe to Twoje autko, zacznij od wyplukania silnika np plukanka STP, niestety czeka Cie poraz kolejny wymiana oleju, plukanka moze go "odetka", kto do lanosa wlewa mineral :szok: przeciez to sa silniki stwozone do 10w40 np mobil supers ja mam prawie 200 tys i nie zamierzam wlac minerala, masakra :omg: przez ten mineral mogli Ci niezle namieszac ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
zmien
Weteran
Agent Tomek


Auto: Opel Vectra C wściekłe 2.0T/VC 2.0 175 KM
Imie: Tomek
Pomógł: 67 razy
Wiek: 30
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 5396
Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-07-01, 22:32   

Nigdy mineralnego do Lanosa, ani do silnika z hydraulicznymi popychaczami. Też prędzej się skłaniam ku temu, że na początku to raczej 5w, a nie 15w :szok:


Przybywa Ci płynu chłodniczego? A czysty jest ten płyn? Może uszczelka pod głowicą?



www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM w kombi :P
 
 
 
weeider

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 122
Wysłany: 2009-07-01, 22:48   

sprawdz odpowietrznik w korku od zbiornika wyrównawczego lub ewentualnie popusc korek do połowy...
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt