Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam. Mam nadzieje, ze ktos mi pomoze. Kupilam ostatnio Nexie 1.5, 96r. benz+gaz Ktoregos dnia gdy jechalam samochod zagrzal sie spadly obroty i sie zatrzymalam. Okazalo sie ze caly plyn chlodzacy wyparowal (?) Od tamtej pory mialam problemy odpalaniem samochodu, plyn ciagle ucieka. Wymienilam uszczelke pod glowica, (planowanie glowicy- cala) pompe, termostat, rozrzad, wszystkie mozliwe uszczelki. Z samochodem nadal mam problemy: ciezko go odpalic, Z tlumika leca kleby bialego dymu, olej wyglada jak "mleko". Czy ktos umie mi pomoc? Bylabym bardzo wdzieczna
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2009-06-21, 08:14
Operację wymiany uszczelki głowicy zrobiono niewłaściwie lub też nie sprawdzono szczelności głowicy . Istnieje także możliwość pękniecia bloku. Reklamować i dochodzić swoich praw .
sylwunia88 [Usunięty]
Wysłany: 2009-06-21, 09:08
Uszczelki wymienial mechanik, glowice przy planowaniu sprawdzono... Nie wiem czy moge dochodzic swoich praw, duzo strace , bo sporo wrzucilam w czesci. Samochod kupiony byl 2 tygodnie temu
Bourne [Usunięty]
Wysłany: 2009-06-21, 09:27
Uszczelka pod głowicą - zle przeprowadzona naprawa
sylwunia88 [Usunięty]
Wysłany: 2009-06-21, 09:42
być moze. a jak sprawdzic czy to blok?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
sheki Krzysiek
Auto: BMW 318is
Imie: Krzysiek Pomógł: 2 razy Wiek: 50 Dołączył: 24 Maj 2009 Posty: 51 Skąd: Łódź
Wysłany: 2009-06-21, 10:08
Witaj!
Z blokiem to nie jest taka prosta sprawa,by sprawdzić jego szczelność...czasami pękają także tuleje silnika i może być rysa,która ma mikroskopijne pęknięcie,prawie,że nie widoczne.Niemniej jednak,skoro się tak dzieje,to trzeba zwalić najprawdopodobniej głowicę i zacząć od sprawdzenia uszczelki,czy nie puszcza tam znów,lub ktoś dał ciała przy sprawdzaniu szczelności.Póki co,oddalmy tezę z blokiem.Jedź do swojego mechanika,który się podjął operacji naprawy Twego auta i niech szuka dalej,czasami bywa tak,że za pierwszym razem nie uda się usunąć awari,skoro jest solidny i uczciwy,to będzie sam dla siebie chciał pokonać ów problem i zrobić to,by to wszystko chodziło.
PS...
póki co,oddal myśli wymiany silnika i pękniętego bloku,ponieważ bloki aż tak często nie pękają.
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-06-21, 11:11 ]
PS II...
prawdopodobnie ciężko odpala i kopci na biało,bo do komory spalania przedostaje się ciecz chłodząca.
[ Dodano: 2009-06-21, 11:16 ]
Ale zakręcony jestem,prawda?? oczywiście mam nadzieję,że nie jeździsz tym autem,który do smarowania ma olej zmiksowany z płynem chłodzącym?A tak przy okazji,szkoda by było pieniążków,które zainwestowałaś w ten silnik.Bądźmy dobrej myśli
sheki
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-06-21, 11:20
Jakby trzeba bylo wyminic silnik na inny, zapraszam do Bialegostoku Jakies 1.5 sie znajdzie i wymiana nie bedzie super droga
Pozdrawiam!
[ Dodano: 2009-06-21, 18:45 ]
zakręcony nie jezdze autem bo strach szkoda, kazdy ma inna teze, wymienilam juz tyle. nie moge przeciez sprawdzić samej uszczelki bo znow bedzie do wymiany. sama juz nie wiem ale jesli to blad mechanika to mu nogi z d.... powyrywam