X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Lanos] problem z olejem

Autor Wiadomość
ravi007
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-02, 09:52   [Lanos] problem z olejem

mam problem mam lanosa 1.5 i bierze mi olej przebieg auto to 167 tys w styczniu dalem go do mechanika z tym problemem po odebraniu bierze mniej czy jak zmienie olej na mineralny czy cos pomoze teraz jest tam 10w40 slyszalem ze jak sie zmini na mineralny to pomaga przynajmiej pomoglo paru osobom prosze o pomoc
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-02, 09:59   

jak zmienisz na mineral to bedziesz mial pomoc ale w sensie auto bedzie stalo w garazu :D a na jakim oleju jezdzisz?? nie chodzi o parametry a producenta ..



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
ravi007
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-02, 10:05   

olej BP
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-02, 10:12   

:omg: no to wez sie za: płukanka STP wypłukaj silnik, nie zgadzam sie z niektorymi opiniami ze nie pomaga sa na to dowody, i po spuszczeniu oleju zalej mobilem 10w40 superS obserwuj ... jezeli nie poprawi sie znacznie to kapa silnika Cie czeka ... pierscionki panewki itp...



jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł :tonieja:
nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h :ehh:
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw

Oryginalne oleje silnikowe Katowice !!
wysokiej jakości przewody hamulcowe do Twojego auta, producent !!! <---- KLIK
 
 
 
ravi007
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-02, 10:16   

jak sie nie myle to bylo to wymienianie to co napisales a co to jest te stp??
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
mirasek


Auto: Civic / Hilux / inne
Imie: Mirek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Lis 2008
Posty: 272
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2009-07-02, 11:00   

STP to marka produktów, do płukanki używa sie STP Engine Flush bądź engine-cleanerów innych marek (jest spory wybór, unikaj najtańszych). Co do stosowanie to sie nie wypowiem bo nie używałem.

Nie wiem od kiedy producent oleju jest ważniejszy od jego parametrów... ach ten marketing :D może jeszcze kolorystyka opakowania jest ważna? ;)

Co konkretnie mechanik robił w silniku? Może wymienił tylko uszczelniacze zaworowe?
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-02, 12:08   

mirasek napisał/a:


Nie wiem od kiedy producent oleju jest ważniejszy od jego parametrów... ach ten marketing :D może jeszcze kolorystyka opakowania jest ważna? ;)




widzisz kolego mam wieksze doswiadczenie, z powodu jazdy na lotosie 10w40 zalatwilem sobie ostatecznie silnik, jezeli chcesz jezdzic ostro na tanich olejach wymieniaj 4 razy do roku, przesiadlem sie na mobila problemy sie skonczyly, wiec to nie marketing pozatym jest to poparte wieloma testami, rozbierz silnik pracujacy na mobilu, a silnik pracujacy na jakims tanim szajsie o identycznych parametrach, niedawno po 20tys przebiegu musialem zmienic uszczelke pod pokrywa zaw.. i sie zdziwilem bo glowica walki i cala reszta sa tak czyste jak nowe i wszystko poprawnie pracuje ... :brawo:
 
 
 
weeider

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 122
Wysłany: 2009-07-02, 15:16   

RIPER napisał/a:
mirasek napisał/a:


Nie wiem od kiedy producent oleju jest ważniejszy od jego parametrów... ach ten marketing :D może jeszcze kolorystyka opakowania jest ważna? ;)




widzisz kolego mam wieksze doswiadczenie, z powodu jazdy na lotosie 10w40 zalatwilem sobie ostatecznie silnik, jezeli chcesz jezdzic ostro na tanich olejach wymieniaj 4 razy do roku, przesiadlem sie na mobila problemy sie skonczyly, wiec to nie marketing pozatym jest to poparte wieloma testami, rozbierz silnik pracujacy na mobilu, a silnik pracujacy na jakims tanim szajsie o identycznych parametrach, niedawno po 20tys przebiegu musialem zmienic uszczelke pod pokrywa zaw.. i sie zdziwilem bo glowica walki i cala reszta sa tak czyste jak nowe i wszystko poprawnie pracuje ... :brawo:




Jak mogę zapytac to jakie problemy ci się skończyły jak zmieniłeś olej na Mobila ?? ? a po drugie zazdroszę po 20 000km na oleju on dalej czysty i wszystko czyste :myśli:
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-02, 15:50   

weeider napisał/a:
RIPER napisał/a:
mirasek napisał/a:


Nie wiem od kiedy producent oleju jest ważniejszy od jego parametrów... ach ten marketing :D może jeszcze kolorystyka opakowania jest ważna? ;)




widzisz kolego mam wieksze doswiadczenie, z powodu jazdy na lotosie 10w40 zalatwilem sobie ostatecznie silnik, jezeli chcesz jezdzic ostro na tanich olejach wymieniaj 4 razy do roku, przesiadlem sie na mobila problemy sie skonczyly, wiec to nie marketing pozatym jest to poparte wieloma testami, rozbierz silnik pracujacy na mobilu, a silnik pracujacy na jakims tanim szajsie o identycznych parametrach, niedawno po 20tys przebiegu musialem zmienic uszczelke pod pokrywa zaw.. i sie zdziwilem bo glowica walki i cala reszta sa tak czyste jak nowe i wszystko poprawnie pracuje ... :brawo:




Jak mogę zapytac to jakie problemy ci się skończyły jak zmieniłeś olej na Mobila ?? ? a po drugie zazdroszę po 20 000km na oleju on dalej czysty i wszystko czyste :myśli:






nie zmienialem oleju po 20tys tylko po 20 mialem okazje obejrzeć silnik jak wyglada po 2 zmianach oleju, jest czysciutki, a jak jezdzilem niby na tym samym a lotosie to bys sie zdziwil jakie gluty wyplynely po plukaniu silnika razem z olejem, mozna to nazwac spalonym olejem, i od tego zaczyna sie zapychanie kanałów olejowych ;) a co do oleju sa takie ktore wymienia sie raz na 30 tys .. mam jeszcze jedno pytanie twierdzisz ze olej lotos czy BP abstrahując ze 10w40 sie nie nadaje, wytrzyma na turbo tyle samo co castrol czy mobil ?? proste potwierdzenie jakosci;) :brawo:
 
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-02, 15:59   

RIPER napisał/a:
jeszcze jedno pytanie twierdzisz ze olej lotos czy BP abstrahując ze 10w40 sie nie nadaje, wytrzyma na turbo tyle samo co castrol czy mobil proste potwierdzenie jakosci;)


Castrol i BP to to samo ;)
 
 
weeider

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 122
Wysłany: 2009-07-02, 16:03   

RIPER napisał/a:
weeider napisał/a:
RIPER napisał/a:
mirasek napisał/a:


Nie wiem od kiedy producent oleju jest ważniejszy od jego parametrów... ach ten marketing :D może jeszcze kolorystyka opakowania jest ważna? ;)




widzisz kolego mam wieksze doswiadczenie, z powodu jazdy na lotosie 10w40 zalatwilem sobie ostatecznie silnik, jezeli chcesz jezdzic ostro na tanich olejach wymieniaj 4 razy do roku, przesiadlem sie na mobila problemy sie skonczyly, wiec to nie marketing pozatym jest to poparte wieloma testami, rozbierz silnik pracujacy na mobilu, a silnik pracujacy na jakims tanim szajsie o identycznych parametrach, niedawno po 20tys przebiegu musialem zmienic uszczelke pod pokrywa zaw.. i sie zdziwilem bo glowica walki i cala reszta sa tak czyste jak nowe i wszystko poprawnie pracuje ... :brawo:




Jak mogę zapytac to jakie problemy ci się skończyły jak zmieniłeś olej na Mobila ?? ? a po drugie zazdroszę po 20 000km na oleju on dalej czysty i wszystko czyste :myśli:






nie zmienialem oleju po 20tys tylko po 20 mialem okazje obejrzeć silnik jak wyglada po 2 zmianach oleju, jest czysciutki, a jak jezdzilem niby na tym samym a lotosie to bys sie zdziwil jakie gluty wyplynely po plukaniu silnika razem z olejem, mozna to nazwac spalonym olejem, i od tego zaczyna sie zapychanie kanałów olejowych ;) a co do oleju sa takie ktore wymienia sie raz na 30 tys .. mam jeszcze jedno pytanie twierdzisz ze olej lotos czy BP abstrahując ze 10w40 sie nie nadaje, wytrzyma na turbo tyle samo co castrol czy mobil ?? proste potwierdzenie jakosci;) :brawo:




A może gościu twoje gluty :omg: się porobiły jak zalałes twój znakomity syntetyk MOBILA na mineralny , który był tam wcześniej i ci się niepomyślało że tak mogło byc...
Niechce mi się z Tobą droczyc i nie wchodz mi w posty bo jestes śmieszny :hahaha:
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-02, 16:09   

nie masz nic mądrego do napisania nie pisz głupot bo to nie na temat tego postu, widac ze jestes teoretyk i jeszcze nie doszkolony, duma Cie boli ze jestem bardziej oblatany w temacie ?? nie bede sie z Toba klucil zapytaj dobrego mechanika jaka jest roznica po miedzy olejami oprocz ceny, to sie nazywa PROCES TECHNOLOGICZNY ;) jeszcze mi napisz ze selenia lana do fiatow to tez swietny olej :omg:
 
 
 
profil skasowany
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-02, 16:13   

RIPER napisał/a:
selenia lana do fiatow to tez swietny olej


szajs.
 
 
RIPER
Administrator
Jose Jalapeno on a stick


Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK
Pomógł: 1137 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 24294
Skąd: SI
Wysłany: 2009-07-02, 16:24   

aseramati napisał/a:
RIPER napisał/a:
selenia lana do fiatow to tez swietny olej


szajs.



widze ze znalazl sie forumowicz, ktory zna temat olejow lepszych i gorszych :brawo:


selenia i inne oleje lane na 1 raz to szajs czy ludzie sobie nie dadza przetlumaczyc sprawe oszczednosci producentow tanich marek i wyzylowania cen aut... na czyms trzeba oszczedzac :omg:
 
 
 
weeider

Pomógł: 4 razy
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 122
Wysłany: 2009-07-03, 14:40   

RIPER napisał/a:
aseramati napisał/a:
RIPER napisał/a:
selenia lana do fiatow to tez swietny olej


szajs.



widze ze znalazl sie forumowicz, ktory zna temat olejow lepszych i gorszych :brawo:


selenia i inne oleje lane na 1 raz to szajs czy ludzie sobie nie dadza przetlumaczyc sprawe oszczednosci producentow tanich marek i wyzylowania cen aut... na czyms trzeba oszczedzac :omg:



Ty masz nasrane w głowie gościu :hahaha: Jak marnowałem czas aby przeczytac twoje wypociny to wydawało mi sie ,że to dziecko pisze,...


//edit D.
+2 za wyzwiska.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt