X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] Check engine przy stożku ??

Autor Wiadomość
Bany
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-05, 10:39   [lanos] Check engine przy stożku ??

Nie mogłem znaleźć tego w szukajce więc założyłem nowy temat. Przy załozeniu home-made dolotu ze stożkiem w aucie po rozgrzaniu silnika pali się check.
Silnik 1.6 16v stożek założony dla sprawdzenia czy wogóle bedzie działał auto pali i jeździ normalnie może nawet ciutke lepiej. Dolot zrobiony z rurki pcv z wyjściem na odpowietrzenie tylko nie wiedziałem co z tą wtyczką zrobić więc chwilowo jest nie podłączona.
I teraz pytanie czy jest to wina odpiętej wtyczki od seryjnego dolotu i jak ewentualnie to zrobić żeby sie check nie palił ?
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
OlekBartek
Grupa Kujawsko-pomorska

Auto: Lanos c20xe
Imie: Bartek
Pomógł: 74 razy
Wiek: 31
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 3484
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2009-07-05, 11:03   Re: [lanos] Check engine przy stożku ??

Bany napisał/a:
Nie mogłem znaleźć tego w szukajce więc założyłem nowy temat. Przy załozeniu home-made dolotu ze stożkiem w aucie po rozgrzaniu silnika pali się check.
Silnik 1.6 16v stożek założony dla sprawdzenia czy wogóle bedzie działał auto pali i jeździ normalnie może nawet ciutke lepiej. Dolot zrobiony z rurki pcv z wyjściem na odpowietrzenie tylko nie wiedziałem co z tą wtyczką zrobić więc chwilowo jest nie podłączona.
I teraz pytanie czy jest to wina odpiętej wtyczki od seryjnego dolotu i jak ewentualnie to zrobić żeby sie check nie palił ?


Zrobiles druta,nie podlaczyles czujnika MAT,wiec samochod reaguje prawidlowo,ze pokazuje blad.Zaloz seryjny dolot badz zmodyfikuj ten,robiac dziure na czujnik i go podlacz.Powinno byc git,chyba,ze jeszcze jakis inny blad wyskakuje.
:piwo:
 
 
 
tomi12316
Grupa Mazowiecka
KaRmEl kat. B--C/E


Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek
Pomógł: 95 razy
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1903
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2009-07-05, 11:14   

jak podlaczysz ta kostke od czujnika MAT to broblem zniknie... bo w tej chwili silnik dziala w trybie awaryjnym i dostaje wiecej paliwa.. i jest bardziej mocniejszy.. ale spalanie wieksze... najlepiej jak kolega napisalOlekBartek, wklej ten czunik do tej rury PCV i podlacz... problem powinien zniknac

:D

[ Dodano: 2009-07-05, 12:17 ]
hmmm a co do wlasnych przerobek dolotu too mozesz nawet bardziej zamulic silnik niz na serii.. ale bedziesz myslal ze sie lepiej zbiera itp. lepszy dzwiek.. ale na hamowni moze wyjsc ze pare koni ci zdechlo ;)



<< Lani 1.5 8V 1998r >>

P o Z d R a W i A m


MoJa SrEbNa StRzAłA
 
 
 
Bany
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-05, 12:34   

Fajnie dzięki tak myślałem że to jest to a co do własnych przeróbek to lubię eksperymenty :D zobaczymy co wyjdzie
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 180 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22067
Skąd: WT

Wysłany: 2009-07-06, 21:59   

Wpierw wymień rurkę PCV na coś mniej absorbującego ciepło.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7536
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-07-07, 08:29   

tomi12316 napisał/a:
bo w tej chwili silnik dziala w trybie awaryjnym i dostaje wiecej paliwa.. i jest bardziej mocniejszy..

Bzdura ;)
DoLeCk napisał/a:
Wpierw wymień rurkę PCV na coś mniej absorbującego ciepło.

Z tego co mi wiadomo to plastikowe doloty wlasnie mniej absorbuja cieplo niz metalowe ;)

@kolegi ktory zalozyl temat; czujnik ktory masz odlaczony wkomponuj jakos w dolot i koniecznie podlacz - Twoj problem baedzie rozwiazany.



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Jeep WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 180 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22067
Skąd: WT

Wysłany: 2009-07-07, 08:41   

Stricte metalowe owszem ;)
 
 
 
wojt199

Auto: Lanoser
Imie: Wojtek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 38
Skąd: Gdańsk/Lidzbark W.
Wysłany: 2009-07-07, 22:15   

podlacze sie do tematu, a mozna jakos ominac ten czujnik ? bo bede wlasnie u siebie robil dolot i nie bardzo chce mi sie kombinowac z zamocowaniem go w P-rurze



www.bramylidzbark.pl - Bramy automatyczne/garażowe / monitoring
www.fb.com/optiviewpl
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7536
Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-07-08, 09:06   

Nie mozna, poprostu wywierc maly otwor i go tam wklej, to naprawde zaden problem :)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Ford Fiesta MK7 '15 1.5 TDCI +++ :D
Jeep WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 180 razy
Wiek: 37
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22067
Skąd: WT

Wysłany: 2009-07-08, 09:15   

wojt jak chcesz mieć cyrki z autem to omiń ;)
Ogólnie nie polecane.
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt