Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Parę tygodni temu zakupiłem furkę od dziadka który miał ją od nowości i z tego co wiem co mi mówił nie przekraczał na obrotomierzu 3 tys obrotów . Nawet przy zakupie jak chciałem troszkę przycisnąć zaraz mnie opierniczył i kazał zwalniać .Zakupiłem ja gdyż była w bardzo dobrym stanie no i wymieniłem wszystkie płyny olej ( pełny syntetyk) Mobil 1 przy przebiegu 158 tyś świece kable została tylko kopułka i palec -zostawiłem bo była w dobrym stanie jak stwierdził mechanik .Wymieniłem równiez filtr paliwa przy pompie i ten pod samochodem . Do benzyny dolałem środek do czyszczenia wtrysków . Rozrząd wymieniony był prz 120 tyś więc myślę ze jescze nie czas wszystko udokumentowane . A problem ...... jest po prostu zamulona ,czytałem troszkę na forum i kombinowałem z zapłonem jak go przesunąłem w prawo to auto było nie do poznania ale stwierdziłem ze lepiej zostawić tak jak jest .Auto jest na gazie i na paliwie .powolutku odmulałem ją na benzynce .gaz -wszysko ustawione i sprawdzone przez gaziarza i ciagle to samo .Auto nie chce się rozpędzić jak uzyje gwałtownie gazu to słychać dzwięk z filtra powietrza ( tez sprawdzony nigdzie nie łapie lewego powietrza ).Oleju nie bierze nawet grama zrobiłem już ponad 3 tyś . Jak powoli sie rozpedze jest ok ale predkosc max to nie całe 140 Aha cisnienie rowniez sprawdzone w cylindrach i nie wiem pomóżcie bo nie mam juz siły .Nie mowie zeby od razu jezdzila 200 ale te przyspieszenie no nawet z matizem nie mam szans pozdawiam wszystkich
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-07-15, 19:58
Wymieniłeś filtr powietrza?
Zalej 98 i rura na długiej prostej. Ogólnie nawet w mieście ją ciśnij do końca. silniki 16v muszą być traktowane ostrzej niż 8v.
Zresetuj też komputer.
Ciężko jest lekko żyć...
manrock Zlote 3D GTX
Auto: Nexia
Imie: Krzysiek Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-07-15, 20:02
Kopułke i palec wymień, to nie są duże koszty jakies 60 zł i zrobisz to sam.
A filtr gazu wymieniles? bo nic o tym nie napisales. I ewentualnie może jakaś dziura w dolocie niedopatrzona?
A co do rozrządu, to wymień jak najszybciej!!!! Wydasz 250 zł, a zaoszczędzisz 1500 jak ci pęknie, bo nie wiesz od kogo kupiłeś auto, ja zrobiłem ten błąd.
I tak jak Figur pisze, ciśnij, moja po zakupie tez była zamulona (jeżdziła dziewczyna wczesniej)
Rozrząd był robiony przy 120 tyś cala instalacja ma dwa lata wiec nie myslalem o wymianie filtru gazu . z reszta mam wrazenie ze nie ma zadnej różnicy ani na paliwie ani na gazie . Na zimnym silniku jest lepiej dolot jest sczelny bo jak ja kupilem wymieniłem wszystkie elementy gumowe sprawdzalem dwa razy czy dobrze złożyłem .Aha jak juz pojezdze troszke po miescie czuje ze ma ciezej i odglos filtra powietrza tak jak by go wzdymało