X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nexia] Dolot z PCV

Autor Wiadomość
Foreight
Grupa Foreight'a


Auto: Aveo T300
Imie: Łukasz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 1452
Skąd: się ścigamy?
Wysłany: 2009-07-27, 22:57   [Nexia] Dolot z PCV

Witam.
Lubie dziwne pytania więc zapytam, może ktoś coś takieo już robił :)
Mianowicie chodzi mi o zrobienie doloty z rur PCV np takich jak sprzedaja w budowlanych, średnica zwenetrzna 75mm więc wsam raz do stożka (ewentualnie po małym doszczelnieniu sylikonem:P ), a taka rura jest kilka krotnie tańsza (metr około 5zł) niż z alu (50cm - 50zł) czy stali nierdzewnej i sie nie nagrzewa. Używał ktoś tego do budowy doloty? Zda to egzamin?




 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-28, 04:28   

Można i zrobić z aluminiowej rury spiralnej
 
 
Gość

Wysłany: 2009-07-28, 20:41   

Foreight napisał/a:
niż z alu (50cm - 50zł)

Bez przesady . Rura spiro aluminiowa śr 100 mm , dł 3 m kosztuje 20 - 30 pln max .
 
 
Ralf
[Usunięty]

Wysłany: 2009-07-28, 21:34   

Tak, m.in. ja w 3 autach, w których miałem problem z obrotami na gazie. Efekt pozytywny pod warunkiem, że rura będzie skierowana do kabiny i że będzie dobrze uszczelniona tak, żeby auto nie łapało lewego powietrza.
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2009-07-31, 15:43   

Pomysł nie jest zły :)
Najważniejsze wykonanie.
 
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Foreight
Grupa Foreight'a


Auto: Aveo T300
Imie: Łukasz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 1452
Skąd: się ścigamy?
Wysłany: 2009-08-01, 08:44   

DoLeCk napisał/a:
Pomysł nie jest zły :)
Najważniejsze wykonanie.

dokładnie




 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2009-08-01, 11:55   

Co najważniejsze wpierw przelicz jaką pojemność ma seryjny układ.
Nie może być nowy układ za duży jak i za mały w porównaniu.
 
 
 
Foreight
Grupa Foreight'a


Auto: Aveo T300
Imie: Łukasz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 1452
Skąd: się ścigamy?
Wysłany: 2009-08-01, 21:31   

DoLeCk napisał/a:
Co najważniejsze wpierw przelicz jaką pojemność ma seryjny układ.
Nie może być nowy układ za duży jak i za mały w porównaniu.

W sensie że rury dolotowe nie mogą mieć za dużej średnicy tak jak sam filtr też nie może być za duży?




 
 
Gwiazdoor
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-01, 23:14   

Foreight, pojemność. Czyli średnica razy długość ma być taka sama jak dla fabrycznego. Sam filtr jest mało ważny.
 
 
Foreight
Grupa Foreight'a


Auto: Aveo T300
Imie: Łukasz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 1452
Skąd: się ścigamy?
Wysłany: 2009-08-01, 23:21   

Gwiazdoor napisał/a:
Foreight, pojemność. Czyli średnica razy długość ma być taka sama jak dla fabrycznego. Sam filtr jest mało ważny.

aha, to wiem myślałem że jeszcze o coś innego może chodzić :omg:




 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2009-08-03, 08:39   

Dokładnie tak.
Niestety nie mam w chwili obecnej przy sobie materiałów gdzie zbadane i pomierzone zostały różne doloty, i większe i mniejsze.
Któryś był lepszy i nie był to oryginał ;)
 
 
 
huta
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-06, 02:14   

75 mm do nexii?? to troszke za dużo. Jest nawet za duża żeby na rurę gdzie jest czujnik założyć.:) 60 mm i w nadkole stożek
 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2009-08-06, 08:36   

Do tego są zwężki,rozwężki, wzwężki i temu podobne - tak zwane redukcje :)
Założy bez żadnego problemu.
 
 
 
Foreight
Grupa Foreight'a


Auto: Aveo T300
Imie: Łukasz
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Kwi 2009
Posty: 1452
Skąd: się ścigamy?
Wysłany: 2009-08-07, 10:43   

ale skoro chodzi o kawałek protej rurki to nie wiem czy jest jakaś wielka róznica czy jest z "kibel rury" czy aluminium, średnica się zgadza więc z powodzeniem można ją zastosować, nie wszycy mają tyle kasy żeby mieć turbo pod maską i krytować innych za to że chcą coś mniejszym kosztem w swoim aucie zmodyfikować




 
 
DoLeCk
Administrator
PanoramiX


Auto: Daewoo Lanos GTi
Imie: Paweł
Pomógł: 182 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 22304
Skąd: WT

Wysłany: 2009-08-07, 11:27   

Foreight ma rację.
Lani troszkę luzu ;)
 
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt