Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-08-02, 20:21 [Lanos] Zwiększenie obrotów na gazie
Witam, czy jest możliwe zwiększenie obrotów na biegu jałowym(luzie) gazu w lanosie 1.5 16V, nie wiem dokładnie jaka to instalacja, ale w tym poście wypisałem co posiada: http://daewooforum.pl/viewtopic.php?t=15024 , chodzi mi dokładnie o to że na gazie w czasie postoju samochód ma jakieś 750 obr. przez to samochód wyczuwalnie telepie, na benzynie dla porównania jest ok. 1000 obr, i silnik pracuje w miarę równo. Czy obroty da się zwiększyć jakoś samemu, czy należy się udać do jakiegoś gazownika? Dodam jeszcze, że po przekroczeniu prędkości ok. 120+ i wrzuceniu na luz obroty spadają do 0 i samochód gaśnie, na niższych prędkościach tego problemu nie ma, na benzynie problem nie występuje. Czy jest to spowodowane za niskimi obrotami, czy raczej jest cała instalacja do regulacji? Dodam, że instalacja ma 8 lat no i nie wiem czy ogóle coś było w niej wymieniane/regulowane przez ten czas.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
profil skasowany [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-02, 20:31
d0m3l napisał/a:
Dodam, że instalacja ma 8 lat no i nie wiem czy ogóle coś było w niej wymieniane/regulowane przez ten czas.
No właśnie! Powinieneś zacząć od wymiany filtra sprawdz też w jakim stanie jest parownik (membrany).
po 8 latach wymienia się parownik nie ma co regulować membrany już pewnie zesztywniały do tego stopnia że regulacja nic nie da ..
Dzisiaj zauważyłem, że guma lecąca od filtra powietrza się zsunęła, założyłem ponownie i ścisnąłem i teraz o dziwno obroty wynoszą 1000. czyli prawidłowo. Nie wystarczy kupić zestawu naprawczego?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-03, 16:46
zależy jaki masz parownik, jedne się opłaca robić a z niektórymi jest tak że nie ma co ich nawet ruszać ... no i pytanie czy masz pojęcie o takim regenerowaniu
[ Dodano: 2009-08-03, 17:48 ]
aha a zrób próbę jedź z dużą prędkością ok 120, wrzuć luz, jak auto Ci zgaśnie to parownik ma dość
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
zależy jaki masz parownik, jedne się opłaca robić a z niektórymi jest tak że nie ma co ich nawet ruszać ... no i pytanie czy masz pojęcie o takim regenerowaniu
[ Dodano: 2009-08-03, 17:48 ]
aha a zrób próbę jedź z dużą prędkością ok 120, wrzuć luz, jak auto Ci zgaśnie to parownik ma dość
nieprawda to co piszesz...
f*ck the fuel economy...
daewoo to złom... F*ck daewoo
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-03, 19:17
prawda prawda to doraźne sprawdzenie reduktora, a co sądzisz o reduktorze co ma 8 lat, oczywiste że już nie pracuje tak jak powinien i kwalifikuje się do wymiany lub naprawy, niektórych reduktorów nie da się regenerować z powodu braku części, jednym z przykładów jest reduktor elpigazu ... jak przypomne sobie model to napisze
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
ty montujesz gaz w taki sposob sprawdzasz reduktory gratuluje fachowiec jak sie patrzy..
kolego bierze sie auto na analizator spalin w przypadku pierwszej generacji w przypadku drugiej sie sprawdza na komputerze i wtedy wszystko wiadomo co i jak czy ubogo czy bogato czy juz sie nie da regulowac...
takie proby prze 120km/h to tylko w erze...
f*ck the fuel economy...
daewoo to złom... F*ck daewoo
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-03, 21:02
moje auto od momentu jak wpadło w moje ręce nie widziało analizatora spalin to bajka w która wierzą niekumaci co do sprawdzenia parownika jest darmowe i doraźnie jak napisałem, aha twierdzisz że znasz się na instalacjach co powiesz na to że mikser do gazu na którym jeżdżę wytoczony był na tokarni nie ma nic wspólnego z oryginalnymi mikserami do gazu, instalacje mam przerobioną pod kontem mocy a nie analizy spalin, pali 13 litrów ale silnik kręci tak jak powinien i nie mam żadnych problemów z jazdą typu falowanie obrotów, strzelanie gazu i inne tym podobne, regulacja instalacji gazowej odbywa się u mojego mechanika na słuch wtedy nie pojawia się spalanie stukowe i inne tego typu jaja, ja odłączam się od tematu bo widzę że jesteś świetnie przekonany że pomożesz koledze więc czekamy na efekty. Powodzenia
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-03, 21:09
pytanie czy masz pojęcie o takiej regeneracji, bo jeżeli nie i zlecisz to komuś to wyjdzie Ci to trochę drożej, a czasami cena jest na tyle przesadzona że bardziej opłaca się kupić nowy reduktor i sie nie brudzić
[ Dodano: 2009-08-03, 22:10 ]
teraz zerknołem masz reduktor emmagas regeneruj bracie regeneruj jeden z najprostszych do regeneracji reduktorów dostaniesz instruktarz więc dasz rade tylko bez pośpiechu, Powodzenia
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Kupujesz zestaw i masz praktycznie nowy parownik Nic więcej prócz rzeczy z tego zestawu się nie psuję.
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek Pomógł: 67 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5398 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-08-03, 21:28
Rozwaliło mnie to żeby wytestować przy prędkości 120 km/h instalację gazową... Pomyśl, że jeśli auto Ci zgaśnie to wspomaganie kierownicy i hamulca przestaje działać...
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-03, 21:34
ja tek testowałem i żyje, żeby nic nie płacić to można tak sprawdzić wieczorem na niezatłoczonej drodze to się sprawdza ... bo na postoju może trzymać normalnie obroty ale przy spadku obrotów z biegu przy większym zużyciu gazu jeżeli membrany nie są sztywne to obroty nie spadną na zero i wiadomo że reduktor jeszcze zipie a jak holujesz padnięte autko to ono też nie ma hamulca i wspomagania, a mimo to jechać się da
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw