Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Witam wszystkich posiadaczy Daewoo ostatnio nie mogę dojść do ładu z moim matizem . Problem przedstawia się tak był zerwany pasek rozrządu został wymieniony blok kompletny po 25 k głowica poszła do remontu nowe zawory i prowadnice.Zostało to wszystko ładnie poskładane sprawa wygląda tak przy wolnych obrotach jest cicho przy zwiększaniu obrotów zaczyna s coś pukać i przy gwałtownym puszczeniu z gazu tak jak by coś o siebie udeżało.Dodam ze te stuki na moje ucho pochodzą z głowicy a zawory elegancko ustawione i ten sam objaw był na starym dole a i po nagrzaniu słychać delikatny głuchy stukot nowy rozrząd nowy wałek rozrządu pierścienie nowe panowie czarna magia
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Bercik [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-10, 15:28
Czy wał korbowy też został wymieniony? Jeśli nie, to możliwe że jest skrzywiony i może właśnie on hałasuje
hrabia822 [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-10, 15:36
Witam tak cały kompletny blok z wałem i z korbowodami zostało wszystko pomierzone i poskładane na znakach dodam iż na starym dole tez tak było i z tego powodu stary został wymieniony głowica poszła do remontu zawory prowadnice planowanie a stuki jak były tak są .Nawet stary wyjadacz mechanik zgłupiał
stifff Grupa Wielkopolska
Auto: Nexia
Imie: stefan Pomógł: 259 razy Dołączył: 04 Gru 2006 Posty: 4032 Skąd: piła
Wysłany: 2009-08-10, 17:38
Panie hrabio - czy wałek był oryginałem , czy dzwigienki również wymieniałeś [ do nowego wałka zawsze trzeba dać nowe dzwigienki ] I jeszcze jedno - Jeśli składał to warsztat to do reklamacji [ na pewno czegoś zaniechano lub nie zrobiono technologicznie.
hrabia822 [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-11, 07:04
Witam wszystkich prawdopodobnie zlokalizowałem usterkę głowicy chodz to zastanawiające jest obtarcie w komorze wałka głowicy a dokładnie od 6 krzywki nie wiem jak to możliwe ale jest a dodam ze nie wyczułem luzu na wałku w obudowie