X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira]habeta

Autor Wiadomość
Habeta

Auto: Nubira
Imie: Robert
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-23, 17:18   [Nubira]habeta

Marka / Model - Daewoo Nubira 1,6 hatchback
Pojemność silnika - 1600 cm
Liczba koni - 108
Rocznik - 1997

Wyposażenie seria jak narazie
Plany - Trzeba troszeczke popracować nad wnętrzem auta , potem kółeczka ładne , zawieszenie .
A teraz zdjęcia dla tych co nie byli nad zalewem .




Auto jak widać już oznakowane .
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
tomi12316
Grupa Mazowiecka
KaRmEl kat. B--C/E


Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1903
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2009-08-23, 17:31   

noo prosze jak sie chce.. to i odrazu prezentacja habety jest.. a takto nie chcial sie zarejestrowac ;p
:piwo:



<< Lani 1.5 8V 1998r >>

P o Z d R a W i A m


MoJa SrEbNa StRzAłA
 
 
 
Jazz-
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-23, 17:32   

Zawsze mi się podobały Nubiry w tym nadwoziu, może kiedyś by na taką zmienię :D Piękne autko :piwo:
 
 
Emka
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-23, 17:34   

Habeta, fajne autko :piwo:
pogratulować :brawo:
 
 
Gość

Wysłany: 2009-08-23, 17:34   

tomi12316, trzeba było gada ze habety do kompa posadzić i prosze efekt jest .
Jazz-, ciężko jest cos trafić w tym nadwoziu w rozsądnym stanie .
O EmkaWWL kope lat cie nie było .
Ostatnio zmieniony przez Gość 2009-08-23, 17:35, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
baaaartus
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-23, 17:35   

ładne ładne :P ale felga by sie przydała :P
 
 
Habeta

Auto: Nubira
Imie: Robert
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-23, 17:38   

baaaartus, pomyślimy nad tym . W planach jakieś 17 mi sie marzą , ale najpierw ogarne wnętrze .
 
 
tomi12316
Grupa Mazowiecka
KaRmEl kat. B--C/E


Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1903
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2009-08-23, 17:40   

robercik to teraz musisz Habete odpicowac... wnetrze prysnac w kolor.. spoiler.. gleba..felaa.. boo potem juz inwestycja w drugie autoo i jego wlasciciela ;) :D



<< Lani 1.5 8V 1998r >>

P o Z d R a W i A m


MoJa SrEbNa StRzAłA
 
 
 
Gość

Wysłany: 2009-08-23, 17:43   

tomi12316 napisał/a:
boo potem juz inwestycja w drugie autoo i jego wlasciciela

lepiej bedzie tak , inwestycja w drugi wózek i właściciela lub właścicielke :D .
 
 
tomi12316
Grupa Mazowiecka
KaRmEl kat. B--C/E


Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1903
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2009-08-23, 17:45   

Pietrolot, :myśli: noo ale wtajemniczeni wiedza oco biega :D



<< Lani 1.5 8V 1998r >>

P o Z d R a W i A m


MoJa SrEbNa StRzAłA
 
 
 
Gość

Wysłany: 2009-08-23, 17:47   

tomi12316, no oczywiście oczywiście .
 
 
baaaartus
[Usunięty]

Wysłany: 2009-08-23, 17:52   

Habeta, ja wiem wszystko w swoim czasie :P tylko zebyś nie robił samochodu tak jak ja od poczatku maja do teraz a samochod jeszcze nie skonczony :jupi: :jupi:
 
 
Habeta

Auto: Nubira
Imie: Robert
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-23, 19:48   

Witam wszystkich co byli w czoraj na spocie wrawskiej . Jak tam tomi i jego autko :myśli:

[ Dodano: 2009-08-23, 19:49 ]
Jak tam u ksiedza bo nie wiadomo jak tam jego taca oraz iego dmuchanie materacy

[ Dodano: 2009-08-23, 19:52 ]
tomi12316, Nonie tak szybko wszystko w swojm czasie :stop:
 
 
tomi12316
Grupa Mazowiecka
KaRmEl kat. B--C/E


Auto: Lanos 1.5 8V B+G
Imie: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1903
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2009-08-23, 19:57   

Habeta, autko sie trzymaa.. we wtorek lece do lakiernika i zobacze czy da rade prsynac z odcieciem .. bo poco caly malowac :D

Habeta napisał/a:
Nonie tak szybko wszystko w swojm czasie


nooo masz racje na wszystko czas przyjdzie :D



<< Lani 1.5 8V 1998r >>

P o Z d R a W i A m


MoJa SrEbNa StRzAłA
 
 
 
Habeta

Auto: Nubira
Imie: Robert
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-08-23, 19:58   

baaaartus, No spokojnnie wrazie czego zgłosze sie do fachowca oki :lol:

[ Dodano: 2009-08-23, 20:02 ]
tomi12316, Darade nie bendzie trzeba całego lakierować to som spece ot trzymania mikrofonu ksiedzu
:brawo:



Jeżeli pomogłem, kliknij pomógł + :tonieja:
 
 
Podobne tematy
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt