Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
przy ostatniej wymianie oleju został urwany gwint, posiadam miskę aluminiową, czy można ją wymienić na miskę stalową? Czy rizkład śrub będzie pasował i czy wogóle jets to możliwe lub czy nie zaszkodzi to autu. Ewentualnie, czy w aluminiowej misce można wyrobić nowy gwint?
pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi jestem w tej kwetsii zielony
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-24, 17:19
oddaj osobie która sie na tym zna zrobią Ci nowy gwint dopasują śrubę i po robocie ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Problem polega na tym, iż stalowa nowa miska olejowa to koszt od 50/70 ewentualnie aluminiowa 200 pln a nie wiem ile skasują mnie za nagwintowanie ((
Ostatnio jak mi wymieniali olej sądziłem, że nie dali uszczelki, bo ciekło. Sam wymieniłem ostatnio olej i zobaczyłem, że ostatni zwój jest w misce zerwany, to nie była jednak wina podkładki/uszczelki. Teraz lekko przecieka i chce to zrobić jak najszybciej. Myślałem że wymiana na nową byłaby najbardziej odpowiednia, bo nie mam zielonego pojęcia ile może kosztować ponowne nagwintowanie miski, ktoś się może orientuje?
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
entruz [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-26, 09:07
Wszystko zależy czy gwint da się reanimować jeśli tak to u kogoś obcego zrobi Ci za 10-20 zł
i trochę drożej jeśli nie da się go uratować to jeszcze za dopasowanie nowego większego korka kilka zł. bo trzeba troszkę powiększyć otwór nowym gwintem, i najlepiej podjechać do jakiegoś tokarza prywatnego oczywiście...
ja u siebie w nexii mam troszke wgnieciona miske olejowa - poprzedni wlasciciel nie uwazal zbytnio na kraweznikach. ale ogolnie jest sprawna. chcialem ja swego czasu wymienic i kupilem metalowa bo tansza. jak dalem do mechanika to po chwili juz dzwonil ze miaska nie pasuje. musi byc aluminiowa.
wnioskuje zatem ze nie jest to tak do konca ze one sa zamienne. na szczescie zwocili mi kase w sklepie i jezdze na starej. jest ok.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1138 razy Wiek: 39 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-08-26, 10:12
więc miałem racje że są różne misy więc naprawiaj kolego to nic ryzykownego pod warunkiem, że oddasz to osobie, która będzie wiedziała co z tym zrobić ..
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw