Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
Witam,
po przestudiowaniu forum i analizie kodow bledow zakupilem nowy silniczek krokowy,
teraz mam pytanie:
- jak najszybciej go wymienic ? czy jest to trudne ? jakie klucze beda potrzebne ?
kiedy widzialem gdzies manual dotyczacy czyszczenia silniczka krokowego ale strona wygasla...
żeby wymienić silniczek krokowy nie musisz odkręcać przepustnicy - co prawda dobrze jest to zrobić, żeby ją przeczyścić, ale nie jest to konieczne. silniczek krokowy jest wkręcony w przpustnicę od strony grodzi - żeby go odkręcić potrzebujesz odłączyć od niego przewód elektryczny, a nastepnie za pomocą kluczy typu torx odkręcasz 2 śróby. wuciągasz stary silniczek, możesz jego gniazdo przczyścić za pomocą nafty. wkładasz nowy silniczek, przykręcasz, zapinasz kabel. te sróby nie są zbyt mocno przykręcone a i przykręca się je z wyczuciem, bez wielkiej siły. praca jest w miarę prosta, dostęp jest dobry - do dzieła
TypowyFacet
Auto: Lanos 1.5 16V SE
Imie: Michał Pomógł: 9 razy Wiek: 32 Dołączył: 21 Paź 2008 Posty: 148 Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2009-08-26, 18:04
Ja mam pytanie czy jak się wymienia silniczek krokowy to trzeba zmieniać wysokość grzybka,który z niego wystaje?? Czy jest juz może ustawione
Bercik [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-26, 19:53
TypowyFacet napisał/a:
Ja mam pytanie czy jak się wymienia silniczek krokowy to trzeba zmieniać wysokość grzybka,który z niego wystaje?? Czy jest juz może ustawione
W sprawnym krokowcu grzybek powinien sam się ustawić podczas programowania obrotów biegu jałowego.
mat85 Lanos 1,6 htb LPG 2000r
Auto: Lanos 1,6 htb LPG 2000r
Imie: Mateusz Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 64
Wysłany: 2009-08-26, 22:32
Wymienilem silniczek,
zrestowalem kompa,
zrobilem programowanie obrotow biegu jalowego,
Check engine juz sie nie zapala, na benzynie trzyma obroty normalnie ,
ale jak przelacze na gaz to gasnie...
jak jade na gazie to chodzi ok,
jak dojade do swiatel i musze zachamowac to zawsze zgasnie...
nie wiem co to dalej moze byc ?
jeszcze tydzien temu wszystko bylo ok,
potem zapalio sie CHECK i na gazie gasl, a na benzynie ciagle trzymal 1500 obrotow,
sprawdzilem bledy, wyszlo na to, ze winny silniczek krokowy,
kupilem nowy, na benzynie jest ok, a na gazie ciagle gasnie...
macie jakies podjerzenia co moze byc
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2009-08-26, 23:35
a jaki rodzaj instalacji posiadasz?
Może gaśnięcie na LPG spowodowane jest inną przyczyną, np. uszkodzony parownik
mat85 Lanos 1,6 htb LPG 2000r
Auto: Lanos 1,6 htb LPG 2000r
Imie: Mateusz Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sie 2008 Posty: 64
Wysłany: 2009-08-28, 08:08
mam instalacje Lovato , II generacji
ci.nek
Auto: Oplowóz
Imie: Marcin Pomógł: 131 razy Wiek: 34 Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 2408 Skąd: MMz
Wysłany: 2009-08-28, 11:22
a spróbuj wyczyścić silnik krokowy od gazu, jak nie pomoże to obstawiam kończącą się membranę w parowniku.
Emka [Usunięty]
Wysłany: 2009-08-28, 11:28
ci.nek napisał/a:
a spróbuj wyczyścić silnik krokowy od gazu,
krokowy sama czyściłam więc nie ma w tym nic trudnego mat85, na pewno sobie poradzisz..
Gdy samo czyszczenie nie pomogło, to wymieniłam na nowy, też sama..
Mówią że Kobiety głupie są, ale skoro z tym dałam radę to Facetowi na pewno to nie przyspozy żadnych problemów
dam sobie obciąć, hmmm... paznokcie, że napisałaś, że kobiety są głupie, żeby ci ktoś zaprzeczył, że wcale nie, że to nieprawda, itp nie bier nas pod włos
kobiety nie zajmują sie mechaniką bo to brudna robota, a nie z powodu braków intelektualnych
Marcin0211
Auto: Daewoo Lanos 1.6.16v
Imie: Marcin Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 34 Skąd: z pomorza GSL
Wysłany: 2010-10-30, 14:02
witam mam problem zmienilem silniczek krokowy na 2 bo te stary szwankuje nie pracuje rowno itp ale po
założeniu tego nowego silniczka wskakuje mi na 2.5 tys obrotow i nie schodzi i zapala się cheack co moze byc przyczyną nie restartowałem kompa jak cos ?
christoph Technik
Auto: Lanos 2.5 v6
Imie: Krzysiek Pomógł: 30 razy Wiek: 32 Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 1488 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-10-30, 15:26
moze sprawdz, czy czego nie odłšczyłe zakladajšc nowy. a druga sprawa ustaw bieg jałowy na nowo
Marcin0211
Auto: Daewoo Lanos 1.6.16v
Imie: Marcin Pomógł: 1 raz Wiek: 25 Dołączył: 23 Wrz 2010 Posty: 34 Skąd: z pomorza GSL
Wysłany: 2010-10-30, 16:30
nie odlaczylem nic zobacze co sie bd dzialo jak ustawie bieg jałowy na nowo
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1136 razy Wiek: 32 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24213 Skąd: SI
Wysłany: 2010-10-30, 21:06
nie odkopujemy starego tematu nie wnosząc nic istotnego
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw