Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Auto: Tico
Imie: Sebastian
Wiek: 47 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 145 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-02, 12:41 [Tico] SebastianK
Witam,
Auto z 2000 roku, przebieg 32 kkm. Lista modów i zdjęcia:
Modyfikacje Tico
Silnik
Dolot Mag Sport Węglarski
Odma skrzyni korbowej z filtrem Simota
Usunięty układ recyrkulacji spalin
Usunięty katalizator
Wypolerowany seryjny kolektor wydechowy
Tłumik środkowy Michael
Tłumik końowy Ulter
Świece Brisk
Hamulce
Tarcze hamulcowe ATE Mikoda frezowane i nawiercane
Klocki hamulcowe Mintex
Płyn hamulcowy ATE Dot 4
Zawieszenie
Sprężyny obniżające – 40 od Matiza FK Automotive
Amortyzatory Bilstein
Koła
Felgi 5x13 ATP
Opony Firestone 155/65/13
Styl i wnętrze
Przedni spoiler Daewoo
Halogeny Wessem
Białe klosze migaczy
Tylne lampy Lexus Look
Lusterka sterowane od wewnątrz i podgrzewane lakierowane
Kierownica od Suzuki Swift GTI
Obrotomierz Auto Gauge
Automatyczne światła
Elektryczne szyby przednie
Centralny zamek
Autoalarm,
Immobilizer
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Koenig Weteran Moher Power
Auto: Audi A6 V6, Citroen C5 X7, Rover 75 V6
Imie: Janusz
Dołączył: 12 Gru 2007 Posty: 6281 Skąd: Miechów
Wysłany: 2009-09-02, 12:43
Noooo Muszę powiedzieć że fajnie się prezentuje. Podoba mi się
Auto: Tico
Imie: Sebastian
Wiek: 47 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 145 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-02, 19:19
Witam,
moje auto bardzo wysoko stało już seryjnie (moim zdaniem) 59 cm od ziemi do rantu nadkola przedniego i 60 tylnego. Po założeniu sprężyn progresywnych na przód usiadł sporo, ale tył się podniósł. Kazałem zamienić i dać te o równych zwojach (moim zdaniem twardszych) na front, a te z częścią ciasnych na tył (miękkie) i usiadł równo może z 1,5 cm. Liczyłem na więcej. Koszt to ok. 460 amory 4 szt, springi chyba 350 i montaż 160 zł całości.
Plany:
lakierowanie listew
lakierowanie hamulców (foliatec już jest - pomarancz)
montaż owiewek (są)
hamownia
tuning silnika (future) - planowanie, wałek itp - chce przekręcić licznik
fotele (future)
Azjan napisał/a:
super tikus zapraszam na ogledziny mojego.
Jest obnizony? bo niby sprezyny niby amorki a tak jakos nie widac za bardzo no ale moze moje oko sie myli ale pytanko ile wyniosla cie zawiecha?
minus to te tylne swiatla, ale kwestia gustu:)
OGOLNIE MEGA DOBRY TIKACZ:D powodzenia w dalszych modach? co dalej??
no Ticacz mnie powalił.. kupa roboty wsadzona i widać że coś auta dla Ciebie znaczy, to mi się podoba
zrobiony z gustem a nie zwiśniaczony
SebastianK
Auto: Tico
Imie: Sebastian
Wiek: 47 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 145 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-17, 08:13
Witam, nie wiedziałem, że robi dwa rodzaje. Na ten czekałem chyba z 2 miesiace bo był problem z dostaniem odpowiedniego filtra. We własnym zakresie zamontowałem dodmuch z przodu auta, którego nie ma n zdjęciu. Moim zdaniem na serii z nadkola dusił się. Cos takiego http://www.allegro.pl/ite...dolot_nowy.html
Nie wiem ile dodala (zabrała) mocy czy Nm. Tłumik środkowy to standart Michaela (nie strumienica)
Pozdrawiam
SebastianK
albertdz napisał/a:
witam kolegę ten Dolot Mag Sport Węglarski to który masz bo robi 2-a rodzaje i jak sie sprawuje i tłumnik sportowy czy strumienica to jest.
Błachu Grupa Łódzka
Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr
Wiek: 34 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 1087 Skąd: Zgierz
Wysłany: 2009-09-17, 08:33
SebastianK napisał/a:
na serii z nadkola dusił się.
Może wtedy trzeba by było wyregulowac skład mieszanki pod ten dolot
Marzenia są po to żeby je realizować, nie po to żeby je mieć
Była Nexia, Była Nubira
Nigdy Więcej DAEWOO!!
SebastianK
Auto: Tico
Imie: Sebastian
Wiek: 47 Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 145 Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-09-17, 13:42
Witam ponownie,
wydaje mi się, że na tym osprzęcie drzemią w tym silniku pewne rezerwy, kwestia regulacji. Mam plany w zimie (kiedy nie jeżdżę tym autem) oddać go do Goduli celem bardziej zaawansowanym regulacjom, modyfikacjom.
Błachu napisał/a:
SebastianK napisał/a:
na serii z nadkola dusił się.
Może wtedy trzeba by było wyregulowac skład mieszanki pod ten dolot
TomekBury napisał/a:
Kolor Super
Meguiar's rządzi !
albertdz [Usunięty]
Wysłany: 2009-09-17, 16:56
w nadkolu jest niby że łapie zimne powietrze ale w rzeczywistości jest to zaślepione niewiem skąd ma brać to zimne powietrze tak jest zrobione na każdej seri auta