Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-09-03, 14:31 [Lanos] zle pali zimny silnik
witam
zostalo zmienione wszystko kable swiece filtry olej mebramy w reduktorze ,idalej ciezko
pali na gazie ,lanos 1,5 .16v doradcie cos.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-09-03, 14:37
Wyczyszczony silnik krokowy? I na czym odpalasz. Gaz czy PB?
Ciężko jest lekko żyć...
jackowy [Usunięty]
Wysłany: 2009-09-03, 14:46
na lpg dotej pory zawsze palilem na lpg ok6lat
rolling_stone
Auto: Espero 1.8 CD bordo-metallic 1997, LPG, klima
Imie: Marek
Wiek: 34 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: WE/WF, bardziej WF
Wysłany: 2009-09-03, 14:54
Silnik zapalasz na gazie czy na benzynie? Bo na tym pierwszym to nie polecam
Instalacja gazowa dobrze Ci działa?
Miałem sytuację odwrotną - padła mi sonda lambda, pokazywała zbyt ubogą mieszankę, więc silnik krokowy przepuszczał za dużo gazu.
Może być u Ciebie odwrotnie... A przynajmniej ja bym sprawdził czy za mało gazu nie dochodzi do silnika, a więc: wskazania sondy lambda, jak jest ok - to bym kombinował z np. komputerem gazu.
Chyba że problem jest w zapalaniu na benzynie - pompa paliwa dobrze pracuje? Może być zapchany smok i źle zasysa paliwo. Też miałem podobny problem, zdjąłem przewód paliwowy sprzed listwy wtryskiwaczy i zobaczyłem czy po włączeniu zapłonu tryska paliwo. Pompę można sprawdzić na słuch - jak przekręcisz kluczyk na zapłon, usłyszysz buczenie z tyłu samochodu. Im głośniejsze - tym gorzej.
[ Dodano: 2009-09-03, 15:56 ]
jackowy napisał/a:
na lpg dotej pory zawsze palilem na lpg ok6lat
Ał! 6 lat odpalania na gazie?! To się nazywa skatowanie silnika...
Piszę poprawnie po polsku!
Pietro Weteran
Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr Pomógł: 341 razy Wiek: 43 Dołączył: 06 Gru 2007 Posty: 4665 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-09-03, 14:56
jackowy napisał/a:
na lpg dotej pory zawsze palilem na lpg ok6lat
Niewykluczone, że po takim czasie membrany parownika mają dość odpalania "na zimno" i powiedziały
Linker #2 Reklama
Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-09-03, 14:59
rolling_stone napisał/a:
Ał! 6 lat odpalania na gazie?! To się nazywa skatowanie silnika...
Nie, to się skąpstwo nazywa
Jeżeli już jesteśmy przy zapalani na PB to wtryski się mogły przybrudzić.
Ciężko jest lekko żyć...
rolling_stone
Auto: Espero 1.8 CD bordo-metallic 1997, LPG, klima
Imie: Marek
Wiek: 34 Dołączył: 18 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: WE/WF, bardziej WF
Wysłany: 2009-09-03, 15:11
Jednak trochę też i katowanie (tych 16 zaworów zwłaszcza). Ale skąpstwo na pewno
Co do wtrysków - właśnie dlatego dobrze sprawdzić czy do nich w ogóle paliwo dochodzi. Jak dochodzi - to pewnie wtryski będą do sprawdzenia.
Piszę poprawnie po polsku!
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-09-03, 15:38
oprawca_1978 napisał/a:
A jak nie daje się z benzynki silnika odpalić w ogóle, choć potem na tym paliwie silnik pracuje, słabo, ale do 120 buja?
Sprawdź filtr paliwa, pompę i wtryski skoro na benzynie nie chce odpalić. A tak BTW to ile paliwa zwykle w baku miałeś jak na LPG jeździłeś? I czy masz odcięcie PB przy jeździ na gazie? Chodzi mi o to czy jak jedziesz na LPG to pompa paliwa jest odcięta czy nie.
Ciężko jest lekko żyć...
Figur Przyjaciel Prezes Zarządu
Auto: Renault Laguna 3 2.0 16V
Imie: Marcin Pomógł: 108 razy Wiek: 33 Dołączył: 06 Sty 2009 Posty: 10015 Skąd: Świecie (CSW)
Wysłany: 2009-09-03, 20:41
oprawca_1978 napisał/a:
Hehe, filtr mam na 100% do wymiany, ale od 2004 roku nie udało mi się rozkręcić śrubunków filtra i nie tylko ja na tym poległem.
Ten filtr wymienia się co wymianę oleju.
oprawca_1978 napisał/a:
Teraz myślę,żeby to przeciąć (czym i jak?) i rozkręcić to w imadle i poskładać na zaciskach taśmowych, ale imadła u mnie niet a podejść z diaxą do przewodów paliwowych, w których jest paliwo, jakoś tak nie bardzo widzę..
Czego Ty tam odkręcić nie możesz i co chcesz rozcinać?!
Cytat:
Wtryski na pewno są przysyfione, skoro rok samochód miał padniętą pompę paliwa.
I się dziwisz, że nie chce palić
oprawca_1978 napisał/a:
Odcięcie pompy zrobiłem sam (szeregowo włącznik w jeden przewód bezpiecznika pompy) zaraz po wymianie na nową i zawsze wyłączałem ją, przechodząc na gaz.
No to pompa nieźle oberwała. Ona musi działać!
Się nie dziwię, że masz takie problemy. Silnik ogólnie widzę zaniedbany jest. Doprowadzenie tego do stanu używalności trochę Ci zajmie.
Ciężko jest lekko żyć...
1budzik12 [Usunięty]
Wysłany: 2009-09-08, 17:27
a co jest przyczyna ze po dłuszym postoju np. po nocy lanosik zapali pokilku sekundach zgasnie i 2raz zapali i juz chodzi mowa tu o paleniu na PB ZA MALE CIŚNIENIE W POMPIE PALIWOWEJ?