X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN - http://daewooforum.pl/temat83489.html
POLITYKA PRYWATNOŚCI - http://daewooforum.pl/temat83490.html

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:
http://daewooforum.pl/temat83491.html#1076432

[Nexia] Jest iskra, paliwo a niechce zapalić

Autor Wiadomość
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-24, 14:22   

Wymieniłem ten regulator ciśnienia na nowy i nadal to samo, czyli 100zł poszło się jeb*ć
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Kamil_Gliwice
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-25, 08:10   

Mowiłeś że wymieniałeś wałek, moze masz zle ustawiony rozrząd...
 
 
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-09-25, 13:29   

oprawca_1978 napisał/a:
Sprawdź też ustawienie zapłonu i ustawienie rozrządu.



Jak by nie kręcić zapłonem to auto zapala tylko jak jest maksymalnie cofnięty do tyłu (gdy stoimy przed autem) i przy maksymalnie wciśniętym pedalu gazu.

Kamil_Gliwice napisał/a:
Mowiłeś że wymieniałeś wałek, moze masz zle ustawiony rozrząd...


Rozrządy robiłem już wiele razy i umiem to zrobić jak nalezy. Wszystkie punkty się zgadzają tzw. na górnym i na dolny kole) więc rozrzad jest jak należy. Zastanawiam się nad wsadzeniem spowrotem starego wałka....
 
 
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-03, 20:53   

Odkręciłem głowice, zawry i silnik jest w super stanie, zamontowałem nawet stary walek spowrotem i nadal to samo. Czyżby komputer powiedział papa??!!
 
 
mariusz24


Auto: lanos C20NE: vivaro 2,0
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-10-03, 21:06   

kurde myslałem na stacyjką ale jak mówisz że jest iskra podczas kręcenia rozrusznikiem to nie to , jeżeli jest iskra i podaje paliwo na świece to nie ma siły żeby nie zapalił , kombinój z zapłonem a czy iskra jest mocna czy taka aby była?? i jeszcze jedno sprawdzałeś wtryski ??
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-04, 09:50   

Iskra jest bardzo mocna, wtryski sprawdzałem ale tylko miernikiem czy idzie impuls z komputera, pod tym względem jest ok.

[ Dodano: 2009-10-04, 10:30 ]
Może faktycznie coś z aparatem? Czy często zdarzają się awarie aparatu zapłonowego w Nexiach?? Jak sprawdzić czy aparat jest ok??
 
 
mariusz24


Auto: lanos C20NE: vivaro 2,0
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-10-04, 13:11   

Krisss napisał/a:
wtryski sprawdzałem ale tylko miernikiem czy idzie impuls z komputera, pod tym względem jest ok.

no tak ale czy wtrysk się odtwiera ??
 
 
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-05, 14:27   

Jak sprawdzić, że wtrysk się otwiera??
 
 
mariusz24


Auto: lanos C20NE: vivaro 2,0
Imie: mariusz
Pomógł: 71 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1723
Skąd: lubartów
Wysłany: 2009-10-05, 18:36   

możesz spróbowac wyjąć wtryski i podłćzyć je pod listwe wtryskową jak dasz radę utrzymac wtrysk , albo zaieśc do sprawdzenia tam gdzie naprawiają pompy wtryskowe i takie tam inne:)
 
 
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-11, 12:44   

Zapomniałem napisać ale Nexia już jeździ. Przeprowadziłem z tym samochodem męską rozmowe, albo będzie działać albo przerobie go na żyletki. Odrazu zapalił ;) A tak na poważnie to poruszałem tymi dwoma wtyczkami które są podpinane do aparatu i Nexia zapaliła. Ładnie się wkręca na oborty i jeździ aż miło. Niestety pojawił się kolejny problem, spalanie.

Zdecydowanie za dużo teraz pali (nie ma gazu), spalanie wychodzi na trasie z 10l na 100km. W czym problem?? Komputer nie wykazuje błędów ale gdy ruszę i wkładam 2 bieg i dodaje tak delikatnie gazu auto potrafi szarpać (wcześniej tego nie było) do tego gdy puszczę auto na luz gdy np. dojeźdzam do ronda to w chwili zatrzymania gaśnie. Jeśli chodzi o te gaśnięcie to podjerzewam, że musze podciągnąć linke gazu (była demontowana i może za słabo naciągnołem??).
 
 
Bercik
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-11, 15:29   

Krisss napisał/a:
Zdecydowanie za dużo teraz pali (nie ma gazu), spalanie wychodzi na trasie z 10l na 100km. W czym problem?? Komputer nie wykazuje błędów ale gdy ruszę i wkładam 2 bieg i dodaje tak delikatnie gazu auto potrafi szarpać (wcześniej tego nie było) do tego gdy puszczę auto na luz gdy np. dojeźdzam do ronda to w chwili zatrzymania gaśnie.

A może problem tkwi w zabrudzonym silniczku krokowym lub pomogłoby zaślepienie zaworu EGR. Co do spalania to może sonda lambda kończy się już. Chociaż zazwyczaj jej awaria objawia się spalaniem na poziomie ok. 20 l/100 km.
 
 
Krisss
[Usunięty]

Wysłany: 2009-10-12, 10:53   

Sonda lambda jest nowa (poprzedni właściel musiał ją wymienić pod koniec użytkowania, firmy Delphi). Zawór EGR jest już dano zaślepiony, silniczek krokowy dzisiaj oblukam.
 
 
Jonhy
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-17, 13:12   

Podepnę się tutaj. Mam sytuacje taką iż, jeszcze przedwczoraj samochód odpalał. Miał problem z kręceniem ale to wina akumulatora. Do tej pory nie było żadnych oznak żeby coś się działo. Dzisiaj samochodu już nie odpalę. Kręci, ale go nie łapie. Niewiem w czym moze być problem. Nie mogę znaleść wgl świec :zły: bo chciałem sprawdzić czy nie są mokre od paliwa. Pomóżcie
 
 
Artur_jaw
darewnoo thx za:


Auto: była nexia ,matiz teraz skoda
Imie: Artur
Pomógł: 330 razy
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 4552
Skąd: SBE
Wysłany: 2013-05-17, 17:28   

za przeproszeniem ukradli świece czy co ?? (przepraszam nie mogłem się powstrzymać :piwo: )
może tak jeszcze uzupełnienie jakiego slnika dotyczy problem 1,5 ?? 8/16 zaworowy ?? a może jakiś swapowany ?? jak mamy napisać gdzie jak nie wiemy w jakim silniku (no chyba że chcesz się dowiedzieć że w silniku :P )



pomogłem kliknij pomógł
 
 
Jonhy
[Usunięty]

Wysłany: 2013-05-17, 19:34   

Świece znalazłem. Samochód odpalił. Świece były zalane tak jakby benzyną z olejem... Dodatkowo podczas jazdy go dławiło. i po 3km samochód zdechł... Odrazu pomyślałem o świecach, wykręciłem je ale tylko delikatnie były zalane paliwem. Jednak to nie było to. Znowu nie mogłem odpalić... Dławi go przy dodawaniu gazu tak między wolnymi obrotami a 2 tys. powyżej jest ok... W samochodzie brakło również paliwa, a próbowałem go odpalić... Niewiem czy nie zassalo czegoś z baku... silnik to 1,5 16V. Chciałem sprawdzić filtr paliwa ale ni chu chu nie mogę go znaleść... POMÓŻCIE!!! :beczy:

[ Dodano: 2013-05-17, 20:45 ]
Problem rozwiązany :) Wymieniłem świece i problem znikł :)
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt