Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Lepsza opcja to kupić silnik 2.0 od Opla .
1.4 nie opłaca sie uturbiać bo są 2 nexia z 1.5 turbo ale mają turbo dziurę na niskim zakresie obrotów jak się nie mylę
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-05-23, 10:10
ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach + do tego remont silnika :-)
Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-05-23, 10:21
Bourne napisal cala prawde - dlubac 1.4 nie ma sensu wiekszego ;-) Powiedz lepiej ile masz kasy, bo swap wcale taki drogi nie jest
6tys. na uzywanych czesciach + do tego remont silnika :-)
Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?
Jasne że są. Najtańszy sposób to odelżenie auta o pare kilogramów.
Iw4n3q [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-05, 12:45
pafni napisał/a:
ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach + do tego remont silnika :-)
Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?
Wyrzuć tylne siedzenie
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-06-05, 19:51
Iw4n3q napisał/a:
pafni napisał/a:
ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach + do tego remont silnika :-)
Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?
Wyrzuć tylne siedzenie
Zrobiłem coś innego niż wyżucanie siedzenia, pozbywanie sie koła zapasowego i innych mało przemyślanych rad, itp. Kosztowało mnie to tylko trochę czasu i trochę wysiłku a pare koni już jest !
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-06-06, 05:38
radzio73 napisał/a:
a co zrobiłeś??????
Pirwsza sprawa to wypieprzyłem katalizator (na cholere mi ten złom) , potem świece NGK, przewody NGK, czyszczenie przepustnicy i tych dupereli obok, na koniec dolot powietrza przeniosłem do przodu, tak aby powietrze podczas jazdy same się pompowało do silnika.
Narazie zrobiłem tyle, ale już jestem zadowolony.
Iw4n3q [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-07, 09:20
pafni napisał/a:
radzio73 napisał/a:
a co zrobiłeś??????
Pirwsza sprawa to wypieprzyłem katalizator (na cholere mi ten złom) , potem świece NGK, przewody NGK, czyszczenie przepustnicy i tych dupereli obok, na koniec dolot powietrza przeniosłem do przodu, tak aby powietrze podczas jazdy same się pompowało do silnika.
Narazie zrobiłem tyle, ale już jestem zadowolony.
i dostałeś tylko virtualnych konie w Twojej głowie przybyło z 10 km, a prawda moze byci taka że masz ich mniej, jak i moment
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-06-07, 20:25
Iw4n3q napisał/a:
pafni napisał/a:
radzio73 napisał/a:
a co zrobiłeś??????
Pirwsza sprawa to wypieprzyłem katalizator (na cholere mi ten złom) , potem świece NGK, przewody NGK, czyszczenie przepustnicy i tych dupereli obok, na koniec dolot powietrza przeniosłem do przodu, tak aby powietrze podczas jazdy same się pompowało do silnika.
Narazie zrobiłem tyle, ale już jestem zadowolony.
i dostałeś tylko virtualnych konie w Twojej głowie przybyło z 10 km, a prawda moze byci taka że masz ich mniej, jak i moment
Prawdą jest to co czuje i widze, a nie to co komu obok się zdaje.
Gwiazdoor [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-08, 08:01
Prawdą w przypadku mocy silnika jest hamownia, a nie czyjeś odczucia. ;-)
FiRe86 [Usunięty]
Wysłany: 2007-06-08, 17:41
Taaa ja wypieprzyłem katalizator i moc poszła w DÓŁ...
pafni www.stopquadom.pl
Auto: nubira Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Maj 2007 Posty: 243
Wysłany: 2007-06-08, 19:06
FiRe86 napisał/a:
Taaa ja wypieprzyłem katalizator i moc poszła w DÓŁ...
Miałem kiedyś forda oriona 1.4 , byłem wtedy zmuszony wykruszyc ze środka katalizator bo złe ustawienie gazu poprostu mi go spaliło, samochód był o wiele bardziej chętny do jazdy, teraz zrobiłem to z własnej woli i moje odczucia mogę zmierzyc stoperem, skoro auto o 2 sekundy szybciej jedzie do 80 km/ng to znaczy, że jest szybsze. Kwestia pozostaje sondy lamda gdzie ona się znajduje , są silniki wyposażone w dwie, druga znajduje się za katalizatorem, jeżeli katalizator jest "wystukany" daje złe info do komputera i moc może spadac, ja nie mam dwóch sond, po zatym nie mam silnika krokowego na gazie. Także nie dla każdego silnika moje rozwiązanie jest dobre.