X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[lanos] turbo do lanka 1.4 ?

Autor Wiadomość
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-05-23, 08:32   [lanos] turbo do lanka 1.4 ?

NO właśnie, czy można tego dokonac i ile to kosztuje?
Czy ktoś już coś takiego robił? :myśli:
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-05-23, 09:19   

6tys. na uzywanych czesciach :) + do tego remont silnika :D :-)



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Bourne
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-23, 09:50   

Lepsza opcja to kupić silnik 2.0 od Opla .
1.4 nie opłaca sie uturbiać bo są 2 nexia z 1.5 turbo ale mają turbo dziurę na niskim zakresie obrotów jak się nie mylę
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-05-23, 10:10   

ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach :) + do tego remont silnika :D :-)

Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?
 
 
ziemniak
Weteran


Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek
Pomógł: 140 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 7538
Skąd: Białystok
Wysłany: 2007-05-23, 10:21   

Bourne napisal cala prawde - dlubac 1.4 nie ma sensu wiekszego ;-) Powiedz lepiej ile masz kasy, bo swap wcale taki drogi nie jest ;p



Lexus LS400 UCF10 '94 4.0 V8 PB
Lexus LS460 USF40 '06 4.6 V8 PB
Jeep Grand Cherokee WJ 4.7
Sodowanie Białystok
Piaskowanie Białystok
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 50
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-05-27, 19:17   

pafni napisał/a:
ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach :) + do tego remont silnika :D :-)

Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?

Jasne że są. Najtańszy sposób to odelżenie auta o pare kilogramów.
 
 
 
Iw4n3q
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-05, 12:45   

pafni napisał/a:
ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach :) + do tego remont silnika :D :-)

Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?


Wyrzuć tylne siedzenie :D
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-06-05, 19:51   

Iw4n3q napisał/a:
pafni napisał/a:
ziemniak napisał/a:
6tys. na uzywanych czesciach :) + do tego remont silnika :D :-)

Taa...to może jednak z turbo zrezygnuje.
A są inne sposoby na chociaż 2 konie mech. więcej?


Wyrzuć tylne siedzenie :D


Zrobiłem coś innego niż wyżucanie siedzenia, pozbywanie sie koła zapasowego i innych mało przemyślanych rad, itp. Kosztowało mnie to tylko trochę czasu i trochę wysiłku a pare koni już jest ! :brawo:
 
 
radzio73


Auto: Lanos 1.6 16V
Imie: Radek
Pomógł: 33 razy
Wiek: 50
Dołączył: 03 Sty 2007
Posty: 1310
Skąd: włocławek
Wysłany: 2007-06-05, 20:00   

a co zrobiłeś??????
 
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-06-06, 05:38   

radzio73 napisał/a:
a co zrobiłeś??????


Pirwsza sprawa to wypieprzyłem katalizator (na cholere mi ten złom) , potem świece NGK, przewody NGK, czyszczenie przepustnicy i tych dupereli obok, na koniec dolot powietrza przeniosłem do przodu, tak aby powietrze podczas jazdy same się pompowało do silnika.
Narazie zrobiłem tyle, ale już jestem zadowolony.
 
 
Iw4n3q
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-07, 09:20   

pafni napisał/a:
radzio73 napisał/a:
a co zrobiłeś??????


Pirwsza sprawa to wypieprzyłem katalizator (na cholere mi ten złom) , potem świece NGK, przewody NGK, czyszczenie przepustnicy i tych dupereli obok, na koniec dolot powietrza przeniosłem do przodu, tak aby powietrze podczas jazdy same się pompowało do silnika.
Narazie zrobiłem tyle, ale już jestem zadowolony.


i dostałeś tylko virtualnych konie :D w Twojej głowie przybyło z 10 km, a prawda moze byci taka że masz ich mniej, jak i moment :P
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-06-07, 20:25   

Iw4n3q napisał/a:
pafni napisał/a:
radzio73 napisał/a:
a co zrobiłeś??????


Pirwsza sprawa to wypieprzyłem katalizator (na cholere mi ten złom) , potem świece NGK, przewody NGK, czyszczenie przepustnicy i tych dupereli obok, na koniec dolot powietrza przeniosłem do przodu, tak aby powietrze podczas jazdy same się pompowało do silnika.
Narazie zrobiłem tyle, ale już jestem zadowolony.


i dostałeś tylko virtualnych konie :D w Twojej głowie przybyło z 10 km, a prawda moze byci taka że masz ich mniej, jak i moment :P

Prawdą jest to co czuje i widze, a nie to co komu obok się zdaje.
 
 
Gwiazdoor
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-08, 08:01   

Prawdą w przypadku mocy silnika jest hamownia, a nie czyjeś odczucia. ;-)
 
 
FiRe86
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-08, 17:41   

Taaa ja wypieprzyłem katalizator i moc poszła w DÓŁ...
 
 
pafni
www.stopquadom.pl

Auto: nubira
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 14 Maj 2007
Posty: 243
Wysłany: 2007-06-08, 19:06   

FiRe86 napisał/a:
Taaa ja wypieprzyłem katalizator i moc poszła w DÓŁ...


Miałem kiedyś forda oriona 1.4 , byłem wtedy zmuszony wykruszyc ze środka katalizator bo złe ustawienie gazu poprostu mi go spaliło, samochód był o wiele bardziej chętny do jazdy, teraz zrobiłem to z własnej woli i moje odczucia mogę zmierzyc stoperem, skoro auto o 2 sekundy szybciej jedzie do 80 km/ng to znaczy, że jest szybsze. Kwestia pozostaje sondy lamda gdzie ona się znajduje , są silniki wyposażone w dwie, druga znajduje się za katalizatorem, jeżeli katalizator jest "wystukany" daje złe info do komputera i moc może spadac, ja nie mam dwóch sond, po zatym nie mam silnika krokowego na gazie. Także nie dla każdego silnika moje rozwiązanie jest dobre.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt