X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Leganza] problem z odpalaniem czy to imo??

Autor Wiadomość
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-09-22, 08:38   [Leganza] problem z odpalaniem czy to imo??

mam problem a mianowicie aby go odpalic musze lilkakrotnie włożyć kluczyk zakręcić i ponownie wysiągnąć i zakręcić żeby go odpalic, przynajm,niej tak robie i tak działa i moje pytanie czy ktoś się spotkał z czymś takim, czy to może byś immobilaizer czy jest jakies tanie rozwiazanie by to naprawic, dodam że raz mi samochód zgasł po rano jakies 5min po odpaleniu ale tak jak wyzej napisałem odpaliłem go.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-09-22, 09:44   

Faktycznie, wskazuje to na immo. Gdzieś w okolicach kierownicy (pod kolumną) powinno być takie "pudełeczko" z napisem Immobilizer (tzw. transponder immobilizera). Poszukaj go, rozłącz kostki i przeczyść je kontakt-sprayem. Przeczyść także styki pomiędzy tym transponderem a cewką immobilizera przy stacyjce. Powinno pomóc.
 
 
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-09-22, 11:17   

dziękuje bardzo spróbuje tak zrobić jeszcze zaraz, i powiem jak efekty, a jescze jedno, czy da sie jakoś go usunąć np. jakis emulator czy coś takiego dać, chodzi mi o coś takiego co dołanczają do zestawu zdalnego odpalania postojowego bez kluczyka

zrobiłem, tak jak mowiłeś, zapomnialem dodac ze głownie to sie dzieje jak jest chłodniej i na zapasowych kluczykach bez zmian, zobacze jutro rano. pozdrawiam
 
 
Pietro
Weteran


Auto: Lanos Hatchback T-150 1.6, full SX, 92U
Imie: Piotr
Pomógł: 341 razy
Wiek: 43
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 4665
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2009-09-22, 12:10   

Można to rozwiązać inaczej. Taniej ;) Zamiast emulatora można zastosować takie rozwiązanie - z kluczyka wydłubujesz taką "pastylkę" immo, po włożeniu kluczyka do stacyjki "łączy się" z cewką immobilizera, a potem z transponderem. Tę "pastylkę" możesz podkleić gdzieś w okolicach cewki immobilizera (blisko stacyjki). I wtedy samochód będzie odpalał bez kluczyka w stacyjce ;) Dziurę w kluczyku po wydłubanej "pastylce" immobilizera możesz zaślepić jakimś roztopionym plastikiem, albo grot przełożyć do innej obudowy.
 
 
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-09-23, 23:22   

problem powrócił, jest tak jak było, teraz mam watpliwosci co do immo, naszła mnie taka mysl. Mam w niej instalacje gazową zwykła, w której niema awaryjnego odpalania na gazie, i moze ona wtryski wyłącza i nie włącza, jesli byłby to immo to własnie nie wiem czy wtryski on odłancza czy iskre, jesli iskre to bym go odpalił z trudem jak by złapał albo wcale bo by sie zalał, także nie wiem co o tym dalej sądzić,
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
wnd


Auto: Leganza CDX ,Lacetti SE,Fiat Ulysse
Imie: vito
Pomógł: 489 razy
Wiek: 47
Dołączył: 14 Sie 2008
Posty: 7763
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2009-09-24, 05:22   

a przy przekrecaniu kluczyka gasnie dioda od imo?
 
 
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-09-24, 14:45   

niemam kontrolki imo, gasną wszystkie oprócz ładowania

[ Dodano: 2009-09-25, 00:10 ]
doszedłem do tego że przy kręceniu niema iskry, ale tak kilkakrotnie jak kręce to w trakcie kręcenia nie stąd ni z owąd pojawia się iskra i samochód pali, nawet bez wyciągniecia kluczyka, metodą prób i błędów pewnie dojde co to się dzieje, mam zamiar wymienic cewke, mam drugą moze to cos zmieni :myśli:
 
 
byq


Auto: Leganza CDX
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-27, 20:14   

a powiedz chłopczyku czy masz instalacje LPG
 
 
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-09-27, 23:17   

tak mam instalacje lpg tylko tak jak pisałem niema iskry przy kręceniu, czy to moze miec związek z lpg??
 
 
zbyslaw73
zbyslaw73

Auto: Daewoo Leganza 2.0 CDX
Imie: Zbysław
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Lut 2008
Posty: 37
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2009-09-28, 19:12   

Sprawdź kostkę i przewód czujnika położenia wału korbowego. Kiedyś mechanicy zapomnieli podłączyć po naprawie tego czujnika i też nie było iskry w momencie kręcenia rozrusznikiem. Czujnik zamontowany jest w okolicy sprężarki klimatyzacji a przewód od niego biegnie na brzegu osłony pokrywy zaworów od strony rozrządu. Wielce prawdopodobne jest uszkodzenie tego czujnika ponieważ jest położony na samym dole silnika i narażony przez to na zalewanie wodą podczas jazdy.
 
 
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-09-29, 22:55   

ok sprawdze to, tylko jeszcze powiem że dzisiaj juz go nie uruchomiłem, kompletny brak iskry, raz mi załapał i pracował, gdy go zgasiłem to juz nie uruchomiłem, dzisiaj cewke zmieniłem i nic to nie dało, a!!! i jeszcze przy każdej próbie uruchomienia sprawdzałem czy jest iskra, nie było jej, a za którymś z koleji razie podczas kręcenia nie było iskry i nagle wskoczyła i silnik odpalił, po zgaszeniu iskry brak, a jeśli chodzi o immo to jesli kontrolką immo jest dioda security przy awaryjnych to przy przekreconym zapłonie gaśnie.
 
 
byq


Auto: Leganza CDX
Dołączył: 06 Kwi 2008
Posty: 25
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-09-30, 16:22   

nie ma iskry... to moj trop raczej jest bledny. Instalacja LPG ma przekaznik, ktory odlacza wtryskiwacze. Ale na brak iskry nie ma wplywu.
 
 
viper-gutek

Auto: LANOS 1.5 SE LPG
Pomógł: 69 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 994
Skąd: Końskie (TKN)
Wysłany: 2009-09-30, 17:03   

Fabryczny immo odcina pompkę paliwa a nie iskrę.Jak masz instalację LPG to na kluczyku bez transpondera też samochód uruchomisz na gazie,o ile instalacja ma opcję odpalenia na gazie.Jak nie ma iskry to padła kostka pod stacyjką.cewka zapłonowa,czujnik położenia wału albo masz gdzieś przerwę w instalacji elektrycznej.
 
 
marcinkozi11
MARCINKOZI11

Auto: LEGANZA
Imie: MARCIN
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 157
Skąd: ŚWIDNICA
Wysłany: 2009-10-01, 18:20   

powiem tak, jest ciemno, i sprawdziłem teraz iskre, ale wczesniej wymieniłem czujnik połozenia wału i jak napisałem wczesniej cewke zapłonową, i powiem że iskra jest niebieska ale bardzo słaba, pokazuje sie ona różnie, raz słabnie i zanika, a raz wzmacnia się do czystej mocnej iskry poczym samochód odpala, tak sobie myslałem o złej masie ale masa jak by była to by nie kręcił rozrusznik, chyba że się myle
 
 
viper-gutek

Auto: LANOS 1.5 SE LPG
Pomógł: 69 razy
Dołączył: 13 Gru 2008
Posty: 994
Skąd: Końskie (TKN)
Wysłany: 2009-10-01, 18:54   

Rozrusznik może kręcić na słabej masie.Ale wtedy może braknąć prądu na resztę osprzętu.O ile wiem,to leganza na osobne zasilanie na cewkę i slaba masa nie powinna mieć wpływu na energię iskry.Zobacz czy styki we wtyczce cewki nie są luźne.Może tam tkwi feler.
 
 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt