Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
no wiem że jak się popieści to się zmieści ale widziałem że kolega Mikeosw przymierzał się do montażu i ciekaw jestem czy dużo roboty z tym jest?
lenart
Auto: Lanos GSi i Matiz JOY
Imie: Tomek
Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 292 Skąd: brudne południe
Wysłany: 2014-12-23, 21:28
biorąc pod uwagę rzeźbę jaką musiałem dokonać żeby spasować je do lanosa ze spawaniem włącznie to taka sama robota będzie ze spasowaniem ich w leganzie nie ma się co czarować
Daewoo Nexia x20sed 1997-2012 R.I.P. ;(
Lanos GSi in progress...
Serce (silnik) przechodzi do mojego innego auta o czym postaram sie napisać na tym forum. Zasili rodzinnego opla sintre 3.0v6 w automacie. Oczywisice bez przeróbek się nie obejdzie . Postaram się to wszystko opisać w miare możliwości.
Dziękuje wszystkim za rady, spostrzeżenia, pomoc. Serce zostaje do kolejnego wozu. Legii już nikt nigdzie nie spotka na drodze...
Życzę wszystkim dobrej nocy.
Nie skończyła źle. Do samego końca jeździła. Potem posłużyła jako dawca cześci do innego auta, Silnik też do niego pójdzie, gdyż ma jeszcze potencjał do wykorzystania. Mam teraz większe auto, do którego wsadzę 3.2v6. nad air ridem się zastanawiam jeszcze. Buda z legi została oddana do demontażu poza silnikiem skrzynia zawieszeniem i paroma rzeczami z wnętrza....