Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-10-18, 13:27 [Lanos] Wskaźnik temperatury
Witam, dziś z rana na odcinku 10 km zauważyłam niepokojacą rzecz - wskaźnik temp. podniósł sie do pierwszej kreski (zawsze jest do połowy), po czym zaczął opadac do poziomu min. Czy to może byc uklad chlodzenia? Płyn wymieniany był rok temu, dolewany miesiąc temu. Dodam ze w nocy musze wyruszyc w trase i teraz mam male obawy:(Co robic?
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
RIPER Administrator Jose Jalapeno on a stick
Auto: LANOS V6, SIGNUM V6 X2
Imie: TOMEK Pomógł: 1137 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Cze 2009 Posty: 24294 Skąd: SI
Wysłany: 2009-10-18, 13:44
w lanosie są 2 czujniki temp, ten od zegara jak sie uszkodzi lubi robić takie cuda, sprawdź poziom płynu, odpal auto na postoju najlepiej w garażu, zobacz czy płyn przepływa przez zbiorniczek wyrównawczy, jeżeli tak poczekaj żeby silnik się porządnie zagrzał, jak już dojdzie do właściwej temp powinien załączyć się wentylator na chłodnicy, jak to odbywa się poprawnie to tylko czujnik zegara się sypnął...
jeżeli pomogłem, kliknij +pomógł nie udzielam pomocy przez PW, nie siedzę na forum 24h
układy wydechowe ze stali nierdzewnej, pisz pw
Auto: Lanos 1,5 SE
Imie: Jurek Pomógł: 1 raz Wiek: 64 Dołączył: 29 Lip 2006 Posty: 89 Skąd: Cieszyn
Wysłany: 2009-10-18, 19:52
Zgadza się, w Lanosie są 2 czujniki, jeden od zegara i jeden od komputera.
Ten od wskaźnika temperatury cieczy chłodzącej to ten z jednym przewodem,bodajże koloru zielonego,a ten z dwoma przewodami,bodajże żółty i czarny to od komputera.Wypnij ten zielony kabelek z czujnika i dotknij nim do masy,włącz stacyjkę i wtedy wskaźnik powinien powoli wychylić się maksymalnie do końca skali. Jeżeli tak nie jest to padł Ci czujnik. Pozdrawiam
zmien Weteran Agent Tomek
Auto: Opel Vectra C 2.0T/Octavia 2 1.6
Imie: Tomek Pomógł: 67 razy Wiek: 34 Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 5398 Skąd: Pajęczno (EPJ)
Wysłany: 2009-10-18, 20:18
jurde, dzięki za tą informację jutro sprawdzę to u siebie bo po prostu szału już dostaję z temperaturą.
www.photoblog.pl/paulik9
Daewoo Lanos 1.5 100KM, Vectra C było 2.2 147KM jest 2.0T 175KM, Vectra C modyfikowana genetycznie 2.0T 220KM Skoda Octavia 1.6....
kasiaberlin [Usunięty]
Wysłany: 2009-10-20, 18:14
Dzięki za rade choc to o czym pisaliscie dla mnie zbyt skomplikowane, na razie okazalo sie ze ubylo plynu, dolalam, jest dobrze i teraz musze wybrac sie do ASO bo sama nie wykryje co jest przyczyna jego szybkiego ubywania:)