X Zamknij

Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.

Polskie Forum Daewoo
Najbliższe spoty:
UżytkownicyRegulaminSzukajGaleriaRejestracjaZaloguj
 Ogłoszenie 

POMOC dla kolegi Mawerix!

Proszę choć zapoznajcie się z tematem aby wesprzeć kolegę jak tylko możemy!!!

POMOC

W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.

REGULAMIN
POLITYKA PRYWATNOŚCI

ZAPOZNANIE SIĘ Z WYŻEJ WYMIENIONYMI WYTYCZNYMI JEST OBOWIĄZKOWE.

W poniższym temacie nazwanym "RODO", prosimy o stosowny wpis wedle wzoru, osób akceptujących wszelkie zmiany:

RODO


[Nubira II 2,0 CDX LPG kombi] - nierówne wolne obroty

Autor Wiadomość
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-10-18, 20:01   [Nubira II 2,0 CDX LPG kombi] - nierówne wolne obroty

Witam.Mam problem z moją Nubcią.Mam w niej LPG Bedini.
Ostatnio bardzo często zdarza się,że jak jadę i wrzucę na luz np. na skrzyżowaniu,na światlach,to silnik mi gaśnie lub obroty falują w granicy poniżej 1000 tak,że całym autem telepie.Jest tak i na Pb i na LPG.Jak jadę na LPG i dzieje się coś takiego i przełączę na Pb,to dalej jest to samo.Co ciekawe,nie dzieje się tak zawsze.Czasami jest tak,że jest wszystko ok.
Podejrzewam silniczek krokowy - czyściłem go.Był oczywiście cały w czarnej mazi.
Nie jestem pewien,czy zawsze działa on prawidłowo i podejrzewam,że może się czasami zacinać.Ale jak go sprawdzić,czy za każdym razem chodzi bez zacięć?Da się do podłaczyć pod napięcie?Jak tak,to jakie - 12V, czy mniej i na jakie zaciski podać to napięcie?
Słyszałem,że jak się go wykręci i wciśnie trzpień,to po przekręceniu stacyjki,ten trzpień powinien się powoli wysunąć.Ale na innym forum doczytałem się,że trzeba przytrzymać ten trzpień,bo może wyskoczyć i silniczek do wymiany.Kiedyś w P{olonezie jak miałem ten silniczek w ręce,to nie dało się tego trzpienia wcisnąć,tylko yrzeba było nim kręcić.
Dodam,że żaden błąd nie wyskakuje - lampka silnika podczas jazdy i podczas problemów z tymi obrotami się nie zaświeca,a po uruchomieniu normalnie gaśnie.
 
 
Linker #1
Reklama


Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.  

 
Gość

Wysłany: 2009-10-18, 20:18   

Alberciczek napisał/a:
lampka silnika podczas jazdy i podczas problemów z tymi obrotami się nie zaświeca,a po uruchomieniu normalnie gaśnie.

Nie znaczy to że żaden błąd nie występuje . Pobaw sie ze spinaczem i zobacz co ci CHECK mówi .
A jak świece , przewody ??
 
 
Alberciczek

Auto: Nubira II CDX Kombi
Pomógł: 150 razy
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 1762
Skąd: Tychy
Wysłany: 2009-10-19, 10:15   

przewody,świece są ok.Zresztą podejrzewam,że jakby to była sprawa świec,przewodów czy całego układu zapłonowego,to coś takiego działoby się cały czas.A to występuje od czasu do czasu.Nawet podczas jazdy na jednym skrzyżowaniu obroty spadają,autko gaśnie,a na trzecim już wszystko jest ok.
Błędów nie ma żadnych.Tak jak przypuszczałem,jak kontrolka silnika się nie świeci to nie ma żadnego błędu zapisanego w ECM.PO założeniu spinacza jest tylko jeden,który występuje przy wyłączonym silniku - od TPS-a.
 
 
matias


Auto: Leganza CDX :)
Imie: matias
Wiek: 49
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 150
Skąd: Głogów - Dolnyslask
Wysłany: 2009-10-19, 20:36   

:myśli: Miałem podobnie w leganzie a teraz juz całkiem na gazie nie chodzi, nie przełancza z benzyny na gaz niestety.
Czeka mnie wizyta u gazownika :beczy:



mati
 
 
 
gazniczek

Auto: Nubira I 2.0 LPG
Pomógł: 84 razy
Wiek: 52
Dołączył: 21 Lip 2009
Posty: 2479
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2009-10-21, 14:49   

NA "grandę" odłączam plus od akumulatora na 10 -15 minut i patrzę jak jest OK to OK jak nie to powtarzam operacje i zwykle pomaga. Później zegar, radyjko ustawiam i spokój. Jednakże są opinie, że po takich zabawach z plusem trza ustawić ECM ja tego nie robię i jest git.
 
 
Linker #2
Reklama


Auto: brak
Wiek: 30
Posty: 140
 

 
Podobne tematy
Odpowiedz do tematu

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Polityka Prywatności   |   O Forum   |   Kontakt