Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Z chwilą kiedy stałam się posiadaczka tikusia nie dzialal mi spryskiwacz szyby przedniej.
Po lekturze na forum stwierdzilam ze winna jest pompka. Kupilam pompkę na allegro i z pomoca brata udalo nam sie ją wymienic. Co sie jednak okazuje spryskiwacz dalej nie dziala <wogóle nie słychac pompki tej pompujacej na przod> Tyl jest ok!! Nie mam pomyslu co moze być przyczyna tej usterki:( Moze wina tkwi w przeowdach dochodzacych do pompki> chcociaz nie widac nigdzie zeby byly przerwane.> bynajmniej od spodu nadkola, bo dalej to nie wiem gdzie one idą i gdzie są schowane..
Mial Ktoś z Was podobny problem?? Jeśli tak to liczę na Waszą pomoc!!
Dziękuję i Pozdrawiam
Karolina>
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
Błachu Grupa Łódzka
Auto: Lanos Evo
Imie: Piotr Pomógł: 25 razy Wiek: 34 Dołączył: 20 Sie 2009 Posty: 1087 Skąd: Zgierz
Wysłany: 2009-10-22, 21:59
miałem podobny problem, u mnie wystarczyło styki psiknąć Wd 40 i pare razy włożyć wtyczkę i wyjąć.
eryk [Usunięty]
Wysłany: 2009-10-26, 14:50
Na początek trzeba sprawdzić miernikiem albo próbnikiem żarówkowym czy jest napięcie na kablu dochodzącym do silniczka pompki spryskiwacza.
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-10-26, 15:00
A przypadkiem nie ma jednej pompki i na tyl i na przod? _
Są dwie szkoły naprawy;
1) można zdjąć cały błotnik (przedni, lewy) i w ten sposób uzyskać świetny dostęp do części. Szkopuł w tym, że wymaga to sporo pracy. Część śrub wyjdzie bardzo łatwo (górna krawędź i te przy drzwiach) ale mocowanie dolne może być zardzewiałe (u mnie było "zrośnięte" z resztą nadwozia:) a drugie - trzeba zdjąć też zderzak... słowem - nie jest to robota na 20 minut.
2) zdjąć koło, zabezpieczyć auto, żeby nie spadło nam na głowę (zdroworozsądkowego BHP nie ma co lekceważyć), zdemontować nadkole i wymuskać dłonią przednią pompkę. Zdjąć styki, WD-40, przeczyścić i założyć - u mnie podziałało. Miejsca tam nie ma za wiele więc duże dłonie mogą być problemem.
Nowa pompka kosztuje ok. 20zł, można też je pozyskać ze szrotu ale nie wiem czy jest sens. Polonez miał chyba taką samą pompkę jak Tico.
Oczywiście za w czasu - jak pisali przedmówcy - warto sprawdzić bezpiecznik (numer 9 lub F9, 15A)