Ta witryna używa plików cookie
Pliki cookie stosuje się, aby zapewnić użytkownikom maksymalny komfort przeglądania np. do tzw. automatycznego logowania.
Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies, oraz w jaki sposób je wykorzystujemy, zapoznaj się z treścią polityki prywatności.
W związku z tym, że 25 maja 2018 roku zaczyna obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO), Polskie Forum Daewoo zobowiązuje wszystkich obecnych użytkowników jak i nowo zarejestrowanych o zapoznanie się z nowym regulaminem i polityką prywatności.
Wysłany: 2009-11-01, 20:16 [Lanos]problem ze skrzynia
Witam wszystkich.Mam maly problem z moim lankiem,natomiast gdy ruszam na obojetnie ktorym biegu przy predkosci obrotowej silnika 2000-3000 obr.slychac takie terkotanie z okolic skrzyni od strony kierowcy i dzieje sie to tylko gdy sie dodaje gazu pod obciazeniem.Prosze o pomoc.
Linker #1 Reklama
Auto: brak
Wiek: 28
Posty: 420
Reklamy widoczne tylko dla niezalogowanych.
marrcin17 Marcin
Auto: NUBIRA II 2,0 16V
Imie: Marcin
Wiek: 43 Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 87
Wysłany: 2009-11-01, 20:32
Ciekawe czy to ze skrzyni czy może np. przegub
Marcin
arti366457 [Usunięty]
Wysłany: 2009-11-01, 20:40
wlasnie nie wiem bo to sie dzieje pod obciazeniem czyli wcisniety gazem,tez myslalem ze to moze przegub wewnetrzny sie sypie ale nie jestem pewien
Bercik [Usunięty]
Wysłany: 2009-11-01, 21:38
Możliwe, że to kończy się wewnętrzny przegub. Ja miałem podobne objawy w matizie, z tym że było czuć wibracje podłogi i słyszalne było wyraźne dudnienie gdy puściło się gaz i silnik nie zagłuszał hałasującego przegubu.
arti366457 [Usunięty]
Wysłany: 2009-11-01, 21:55
tak to wlasnie wnioskuje gdyz to sie dzieje jak gazu dodaje a jak sie pusci gaz to to znika,czytalem na forum ze tez moga to byc lozyska ale na przebieg 115000 to raczej za malo na lozyska chyba ze to halasuje lozysko na sprzegle
Przyłączam się do autora posta. Ja męczę się z tym problemem od trzech lat. W autoryzowanym serwisie powiedzieli że tak ma być albo jak chce to mogę wlać gęściejszy olej.
Podczas wymiany końcówek drążków mój znajomy mechanik zwrócił mi uwagę na luzy (na łożyskach) w miejscu gdzie półosie wchodzą do skrzyni. Jego zdaniem to jest właśnie przyczyna. Nie chciał rozkręcać tego bo nie miał czasu ale on uważa że półosie powinny być osadzone sztywniej tak jak w jego citroenie.
Jesli masz możliwość to sprawdz pls u siebie jak to jest. Czy jak złapiesz za półoś i zrobisz kilka ruchów wzdłużnych to czy też masz wyczuwalny luz.
Poza tym zwróciłem uwagę jak mój lani był na podnośniku i próbowałem kręcić kołem (przy włączonym biegu) to też był duży luz na mechanizmie różnicowym i to było własnie takie klekotanie jak podczas jazdy. Może to cuś z kołami koronowymi?
A i jeszcze jedno. Inny mechanik sugerował mi że może być poluzowana jakaś łapa włączająca i wyłączająca sprzegło. Że podczas jazdy może być luźna i może tak klekotać
ziemniak Weteran
Auto: LS400, LS460
Imie: Maciek Pomógł: 140 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 7538 Skąd: Białystok
Wysłany: 2009-11-02, 14:56
marcello78 napisał/a:
W autoryzowanym serwisie powiedzieli że tak ma być albo jak chce to mogę wlać gęściejszy olej.
I Love ASO Ksiazki mozna pisac
marcello78 napisał/a:
Czy jak złapiesz za półoś i zrobisz kilka ruchów wzdłużnych to czy też masz wyczuwalny luz.
To jest normalne ze jakis luz jest, musi byc
Czy ten odglos pojawia sie tylko na skreconych kolach, czy jadac na wprost tez?